Kontrolní práce – rozklad mnohočlenů na součin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

Kontrolní práce – rozklad mnohočlenů na součin Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření 31. 10. 2012 Ročník 3. ročník osmiletého G Stručný obsah Příklady na rozklad mnohočlenů na součin. Způsob využití Určeno k samostatné práci žáků. Obsahuje zadání i kompletní řešení dvou sad příkladů. Možno využít i jako zkušební test s rozborem úspěšnosti řešení jednotlivých příkladů a návrhem na hodnocení. Autor Mgr. Sylva Potůčková Kód VY_32_INOVACE_21_MPOT10 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín

Kontrolní práce Rozložte mnohočleny na součin 8𝑚+3𝑛−2 3𝑛+8𝑚 2 𝑢−3 +𝑏 3−𝑢 3𝑚−3+𝑚𝑛−𝑛 4 𝑥 2 +4𝑥𝑦+ 𝑦 2 9 𝑢 2 𝑣 2 −6𝑢𝑣+1 − 𝑥 2 −6𝑥−9 100− 4𝑚 2 1−81 𝑐 4 B −𝑦+9𝑧−3𝑥 9𝑧−𝑦 3𝑎 7−2𝑐 +4𝑏 2𝑐−7 6𝑚−18+𝑚𝑛−3𝑛 𝑥 2 +6𝑥𝑦+9 𝑦 2 81−108𝑟+36 𝑟 2 − 𝑦 2 +10𝑦−25 16 𝑚 2 −1 𝑥 4 −16

Řešení A 8𝑚+3𝑛−2 3𝑛+8𝑚 = 3𝑛+8𝑚 1−2 2 𝑢−3 +𝑏 3−𝑢 = 𝑢−3 2−𝑏 8𝑚+3𝑛−2 3𝑛+8𝑚 = 3𝑛+8𝑚 1−2 2 𝑢−3 +𝑏 3−𝑢 = 𝑢−3 2−𝑏 3𝑚−3+𝑚𝑛−𝑛= 𝑚−1 3+𝑛 4 𝑥 2 +4𝑥𝑦+ 𝑦 2 = 2𝑥+𝑦 2 9 𝑢 2 𝑣 2 −6𝑢𝑣+1= 3𝑢𝑣−1 2 − 𝑥 2 −6𝑥−9=− 𝑥+3 2 100− 4𝑚 2 = 10−2𝑚 10+2𝑚 1−81 𝑐 4 = 1−9 𝑐 2 1+9 𝑐 2 = 1−3𝑐 1−3𝑐 1+3𝑐 1+9 𝑐 2

Řešení B −𝑦+9𝑧−3𝑥 9𝑧−𝑦 = 9𝑧−𝑦 1−3𝑥 3𝑎 7−2𝑐 +4𝑏 2𝑐−7 = 7−2𝑐 3𝑎−4𝑏 −𝑦+9𝑧−3𝑥 9𝑧−𝑦 = 9𝑧−𝑦 1−3𝑥 3𝑎 7−2𝑐 +4𝑏 2𝑐−7 = 7−2𝑐 3𝑎−4𝑏 6𝑚−18+𝑚𝑛−3𝑛= 𝑚−3 6+𝑛 𝑥 2 +6𝑥𝑦+9 𝑦 2 = 𝑥+3𝑦 2 81−108𝑟+36 𝑟 2 = 9−6𝑟 2 − 𝑦 2 +10𝑦−25=− 𝑦−25 2 16 𝑚 2 −1= 4𝑚−1 4𝑚+1 𝑥 4 −16= 𝑥 2 −4 𝑥 2 +4 = 𝑥−2 𝑥+2 𝑥+2 𝑥 2 +4

Úspěšnost řešení kontrolní práce

Návrh hodnocení Řešení 1. – 7. příkladu …………max. 1 bod Počet bodů Známka 9 Výborný 8 - 7 Chvalitebný 6 - 5 Dobrý 4 - 3 Dostatečný 2 – 0 Nedostatečný