Charakteristika výukového materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_22_INOVACE_J-A-19 Aj pro 4.-5.r. My monster-description……. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Advertisements

Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Elektronická učebnice – l
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Have got TÉMA SADY: Anglický.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_ Jazyk anglický TEMA: Human body ČÍSLO PROJEKTU:
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
1 Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Hana Stýblová Datum.
VY_22_INOVACE_21_ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY CLASSMATE.
Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Základní a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Iva Zemanová Datum vytvoření8.10.
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Charakteristika výukového materiálu
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_52AJ_3tr_animals
Charakteristika výukového materiálu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
Autor: Mgr. Eva Procházková
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
TO BE – questions, short answers
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_11_AJ4
Charakteristika výukového materiálu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
FAMILY.
Charakteristika výukového materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Charakteristika výukového materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj34_27
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Charakteristika výukového materiálu
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_20_Počasí
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Markéta Březinová NÁZEV: VY_32_INOVACE_AJ_18_MY BODY
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Předpřítomný čas průběhový
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
VY_32_INOVACE_20_AJ_Easter
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_24_Vánoce
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_19_Test -PPČ
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_14_Popis obličeje
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Lekce 20 – Opakování Naučili jsme se 4
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_19_Popis oblečení
Šárka Kindlová My face Jméno autora Datum vytvoření Ročník 3.ročník
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
EASTER.
Transkript prezentace:

Charakteristika výukového materiálu Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu Autor Mgr. Hana Stýblová Datum vytvoření VM 10.12.2012 Cílová skupina – ročník 3.třída Vzdělávací oblast Jazyková gramotnost Předmět Anglický jazyk Druh VM PowerPoint – prezentace + pracovní list Tématický celek Fanny faces Klíčová slova face, monster, he has got, she has got, it has got, Anotace Obrazová prezentace jako podpora výuky Pracovní list k zopakování a procvičení probírané slovní zásoby

Metodický postup Str. 3 – Opakování popisu při použití He´s got…. Str. 4 – Opakování popisu při použití She´s got…. Str. 5 – 10 – opakování slovní zásoby a zároveň kreslení vlastní příšerky – PL str.17, úkol č. 1 Str. 11 – popis příšerky v prezentaci – čtení vět Str. 12 – výklad tvoření otázky se slovesem he has got Str. 13 – popis příšerky v prezentaci – čtení vět Str. 14 – výklad tvoření otázky se slovesem she has got Str. 15 - vyvození zájmena it a popis s použitím It has got Str. 16 – otázka se slovesem it has got Str. 17 PL úkol č. 1 – popis příšerky – ve dvojicích Str. 18 – PL – úkol č. 2 – opakování odpovědí na otázky, žáci odpovídají podle své příšerky Str. 18 – PL úkol č. 3 – samostatná práce – vysvětlení: 1. věta My monster has got….Další věty It has got….. Citace Všechny použité obrázky: Klipart htpp://office.microsoft.com Při sestavování výukového materiálu byl použit PowerPoint. Výukový materiál je dostupný z www.zsplzenbozkov.cz

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová He´s got…………

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová She´s got………………….

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová a head

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová hair

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová ears

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová a nose

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová a mouth

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová eyes

This is a monster. He´s a boy. His name is Bulb. He´s got……… Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová This is a monster. He´s a boy. His name is Bulb. He´s got………

Bulb has got green eyes. Has Bulb got green eyes? Yes, he has. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová Bulb has got green eyes. Has Bulb got green eyes? Yes, he has. He´s got a yellow nose. Has he got a red nose? No, he hasn´t.

This is a monster. She´s a girl. Her name is Cloudy. She´s got……… Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová This is a monster. She´s a girl. Her name is Cloudy. She´s got………

Has Cloudy got a brown mouth? Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová Cloudy has got a brown mouth. Has Cloudy got a brown mouth? Yes, she has. She´s got big ears. Has she got black ears? No, he hasn´t.

It´s a monster Cloudy. It´s a monster Bulb. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová It´s a monster Cloudy. It´s a monster Bulb.

It´s a monster Bulb. Has it a pink mouth? Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová It´s a monster Cloudy. Has it a red nose? No, it hasn´t. It´s a monster Bulb. Has it a pink mouth? Yes, it has.

1. Postupně kresli svojí příšerku. Gradually draw your monster. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová Pracovní list 1. Postupně kresli svojí příšerku. Gradually draw your monster.

2. Odpověz na otázky. Answer the questions. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor: Hana Stýblová Pracovní list 2. Odpověz na otázky. Answer the questions. Has monster got long hair? Yes, it has. No, it hasn´t. Has monster got a little mouth?.......................................................... Has monster got big ears?.................................................................. Has monster got a happy face?.......................................................... 3. Napiš 3 věty o své příšeře. Write 3 sentences about your monster. ………………………………………………………………………………………