Měření objemu pevného tělesa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Účinek síly na těleso otáčivé kolem pevné osy. Páka
Advertisements

Látky jsou složeny z částic
Dioda jako usměrňovač Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Objem a jeho měření.
Magnetické pole Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Polovodiče typu N a P Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Hustota II. Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , únor.
Měření objemu Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Jednotky objemu. Měření objemu kapalin.
Magnety přírodní a umělé
Gravitační síla a hmotnost tělesa
Model atomu a elektrování těles
Zákon vzájemného působení dvou těles
Zákon setrvačnosti Autor: Lukáš Polák Pokračovat.
Příprava laboratorní práce č.3
Měření objemu pevného tělesa
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název materiálu: OBJEM – výklad učiva.
Měření objemu pevného tělesa
Téma: Fyzikální veličiny – objem Autorka: Marta Gulová Ostrava 2006.
MĚŘENÍ OBJEMU.
Měření objemu 6. ročník.
Téma: Fyzikální veličiny – hustota
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POSTUPY PŘI MĚŘENÍ OBJEMU 1) Měření objemu kapalin dílek na stupnici může mít různé.
Měření hmotnosti tělesa
Objem LC.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Měření fyzikálních veličin – Hustota
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _648 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
OBJEM a jeho měření.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
MĚŘENÍ OBJEMU Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Měření objemu.
Převody jednotek objemu
Ing. Radek Pavela Měření objemu.
Spočítej Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ str. 84, příklad 550 str. 84, příklad 550 Bazén o objemu 45m 3 se má naplnit vodou o teplotě.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
př. 8 výsledek postup řešení Vypočti objem rovnoběžnostěnu ABCDEFGH.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Měření objemu pomocí odměrného válce
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU –10-1
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_FYZIKA
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k zopakování naučeného učiva a k naučení nového učiva. Žák si nejprve formou otázek.
Hustota-výpočet hustoty
Urychlující a brzdné účinky síly na těleso
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_52
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Spočítej Bazén o objemu 45m3 se má naplnit vodou o teplotě
Fyzika hrou-opakování I.
Opakované měření délky
Měření objemu pomocí odměrného válce
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
VY_32_INOVACE_
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Fyzika hrou-opakování I.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_03_FYZIKA
MĚŘENÍ OBJEMU.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_42_OBJEM TEMA: FYZIKA
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Třída 3.B Laboratorní práce č. 2.
Transkript prezentace:

Měření objemu pevného tělesa Autor: Lukáš Polák Pokračovat

Urči objem hřebíku Určit objem pravidelného tělesa je poměrně jednoduché = výpočet. Jak ale určit objem nepravi-delného tělesa, jakým je například hřebík nebo kamen? použijeme odměrný válec Zpět Pokračovat

Měření objemu pevného tělesa Vybereme vhodný odměrný válec. Do odměrného válce nalijeme vodu. Po ustálení, odečteme objem V1 = (45 ± 0,5) ml. Vložíme hřebík. Odečteme objem V2 = (68 ± 0,5) ml 6) Objem V hřebíku určíme výpočtem: V = V2 – V1 V = 68 – 45 V = (23 ± 1) ml Odchylky měření se musí sečíst. Zpět Pokračovat

Použité materiály Kolářová R., Bohuněk J., Fyzika pro 6. ročník základní školy, ISBN 80-7196-246-5 Kolářová R., Bohuněk J., Fyzika pro 7. ročník základní školy, ISBN 80-7196-265-1 Kolářová R., Bohuněk J., Fyzika pro 8. ročník základní školy, ISBN 80-7196-149-3 Kolářová R., Bohuněk J., Fyzika pro 9. ročník základní školy, ISBN 80-7196-193-0 Bohuněk J., Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ, 1. díl, ISBN 80-85849-06-2 Bohuněk J., Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ, 2. díl, ISBN 80-85849-15-1 Bohuněk J., Sbírka úloh z fyziky pro ZŠ, 3. díl, ISBN 80-85849-82-8 Zpět Konec