Výzva pro autory Autoři jsou srdečně zváni k publikování příspěvků pro nadcházející vydání: ročník 6 / číslo 1 / Duben 2018 Duben 2018 Téma monotematického.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vytváříme znalostní společnost?
Advertisements

Environmentální výchova pro základní školu
 Seskupení lidí spojených určitými vazbami; vyvíjejí společnou činnost, mají společný cíl.  Protiklad - náhodné setkání (koncert, autobus)  Vzájemné.
Pedagogika volného času (VČ)
Vymezení pedagogiky VČ (PVČ)
v 1. ročníku Praktické školy jednoleté
Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jak lépe rozumět týmům? Michal Osuský Cyril Hoschl Veronika Langrová.
Doc. Michal Kaplánek, Th. D.
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
Klíčová otázka č. 4 Jak uskutečňovat komplexní sociální, zdravotní a další služby lidem bez domova? Potřeby lidí bez domova v procesu participace Eliška.
Předmět sociologie Věda společenská a behaviorální
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_19_OSVZ_ZSVB ROČNÍK: I. VZDĚLÁVACÍ OBLAST: SPOLEČENSKOVĚDNÍ.
Sociální kontrola Autor: Mgr. Pavel Semerák Občanský a společenskovědní základ Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_2.1.8.
Anotace: Výklad spojený s diskusí JMÉNO AUTORA: MGR. VLASTA KOLLARIKOVÁ DATUM VYTVOŘENÍ: ČÍSLO DUMU: VY_32_INOVACE_20_OSZV_ON Ročník: I. Vzdělávací.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Celoživotní.
Floriade 2012 je Celosvětová zahradnická výstava, která se koná v termínu 5. dubna až 7. října 2012 ve Venlo v Holandsku. Floriade Park se rozkládá.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Kultura Občanský a společenskovědní základ Autor: Mgr. Pavel Semerák
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Průřezová témata.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
SOCIÁLNÍ DETERMINACE PSYCHIKY
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Hledisko kvality v přípravě učitelů Závěry z konference 21. – 22. dubna 2009 v Srní pořadatel: Pedagogická fakulta ZČU v Plzni ve spolupráci s Radou vysokých.
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
Sociální sítě a sociální kapitál – úvod do problematiky 1
Předmět sociologie Určení sociologie: Věda společenská a behaviorální Empirická sociologie Empirická sociologie Sociální jevy a formy vztahů Sociální jevy.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Základy sociální psychologie
ABSTRAKT příspěvku (sdělení) Název příspěvku: Psychologické charakteristiky učitelů ve vztahu k jejich profesi a hodnocení výkonu pedagogické práce Autor:
Webové stránky AVL Webové stránky AVL www. avlcr.ic.cz www. avlcr.ic.cz.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Zdroje empirických informací v sociologickém a sociálně psychologickém výzkumu Do jakých oblastí nebo na jakou třídu jevů se zaměřit při získávání empirických.
PRŮZKUM UPLATNĚNÍ ABSOLVENTŮ VEŘEJNÉ A SOCIÁLNÍ POLITIKY
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D.
Sociologie ?.
Školní pedagogika Jitka Č ervenková, Martina Ukropcová Žák ve škole.
Postavení pedagogiky mezi vědami
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Základy speciální pedagogiky
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Organizační identita a managerisace OSS Magdaléna Šťovíčková SOS, FHS UK, Praha.
U ČENÍ Mgr. Vladimír Velešík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE 1.Kód DUMu: VY_32_INOVACE_1.SV.13 2.Číslo projektu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Sociologie pro SPP/SPR/VPL
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
1. Vymezení a rysy sportovní edukace
Mediální manipulace rozjizdeji-kampan-proti-propagande-a- bludum/r~c1f97c0ea36f11e6a16a fea04/
Pedagogika jako vědecká disciplína
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jana Novotná Název materiálu:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Rodičovské vzdělávání jako součást celoživotního učení Klára Šeďová
Úvod do kvalitativního výzkumu
Konflikt, koření života
Pedagogika a psychologie
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika II Mgr. Kateřina Lojdová
Pedagogika Pedagogika = sociální věda
Transkript prezentace:

Výzva pro autory Autoři jsou srdečně zváni k publikování příspěvků pro nadcházející vydání: ročník 6 / číslo 1 / Duben 2018 Duben 2018 Téma monotematického čísla: Každodenní sociální praktiky jako součást stvrzování sociálního řádu v oblasti výchovy a vzdělávání Každý jedinec si utváří své vzorce jednání, které realizuje pomocí tzv. sociálních praktik. Sociální praktiky jsou produktem socializace každého jedince. Problematika analýzy každodenních sociálních praktik jako součásti sociálně distribuovaného vědění představuje jeden z důležitých atributů fungování sociálního řádu ve společnosti. Každodenní sociální praktiky se liší napříč různými sociálními skupinami. Fenomén analýzy každodenních sociálních praktik je zajímavé analyzovat v rovině formálního, neformálního i informálního vzdělávání pro různé věkové skupiny. V naší výzvě se chceme zaměřit zejména na specifické sociální skupiny, které určitým způsobem zvýznamňují vlastní (žitou) sociální realitu. Toto zvýznamňování sociální reality chceme vysvětlit z pohledu každodenního vědění členů (specifických) sociálních skupin, jejich vlastních sociálních vzorců nebo interpretací. Vítáme empirické, teoretické i přehledové studie, které se uvedenou problematikou budou zabývat. Zároveň přijímáme tematicky nezaměřené texty k publikování, jenž budou následovat po studiích monotematicky zaměřených. Důležité termíny: Příjem abstraktů příspěvků redakcí: 15. září 2017 Přijetí celého znění příspěvků (full-texty): 15. listopad 2017 Publikování příspěvků online: 15. duben 2018 Sociální pedagogika | Social Education E: editorsoced@fhs.utb.cz T: +420 576 038 007 W: www.soced.cz