Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Občanské vybavení a služby Program rozvoje venkova ČR OSA III.
Advertisements

Opatření III.2.1 Obnova a rozvoj vesnic, občanské vybavení a služby Podopatření III Obnova a rozvoj vesnic Přerov, Hotel Fit Program rozvoje.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Informační schůzka k 1.výzvě pro předkládání projektů pro roční program 2012 Evropského uprchlického fondu Praha 11. října 2012 Evropský uprchlický fond.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Seminář k výzvě IOP č. 9 Seminář k výzvě IOP č. 9 ZAJIŠTĚNÍ PŘENOSU DAT A INFORMACÍ V ÚZEMNÍ SAMOSPRÁVĚ Představení.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Seminář pro žadatele Výzva MAS č. 2 PRV
Seminář pro žadatele IROP
Shromáždění partnerů , Hanušovice
Seminář pro žadatele IROP
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Snídaně starostů , Jedlí
Integrovaný regionální operační program
Financování projektů z fondů EU
Seminář pro žadatele/příjemce
Individuální projekt OP VVV
Výzva č. 56 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání“ Výzva č. 57 „ Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání.
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Informace o výzvě pro školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
- ČESKY SEVER Seminář pro žadatele Příjem žádostí v MAS a další administrativní postupy Program rozvoje venkova ČR 2014 – 2020 Výzva č. 1.
Interní postupy MAS Brdy
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Představení SCLLD MAS Sokolovsko o.p.s.
Vazba na Operační programy
16., 21. a , 9:00 Krajský úřad Ústeckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Aktuální dotační příležitosti IROP
- CESKY SEVER Seminář výzva č. 2 MAS.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Seminář pro žadatele k výzvě IROP č.3
Seminář pro žadatele k 3. výzvě
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Integrovaný regionální operační program – IROP
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Seminář pro žadatele 347/06_16_075/CLLD_16_01_120
Seminář pro žadatele výzva č
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuality k územním studiím krajiny z hlediska IROP
Seminář k 2. výzvě OPZ Prorodinná opatření
Transkript prezentace:

Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s. 22. 8. 2017, Kralice na Hané

Výzvy MAS pro IROP Výzvy a doprovodné dokumenty k výzvám MAS schvaluje Programový výbor složený z partnerů MAS na základě pravidel MMR k IROP. Výzvy MAS jsou podvýzvami IROP a projekty se řídí pravidly nadřazených výzev: 62. výzva - sociální infrastruktura 68. výzva - mateřské a základní školy Nastavení výzev byly MAS nuceny převzít z nadřazených výzev a upravit (omezit) na aktivity uvedená ve své strategii (SCLLD) a nastavit: výběrová kritéria alokaci výzev a výši způsobilých výdajů oprávněné žadatele Žádosti o podporu vyplňují žadatelé v MS2014+

Postup schvalování projektů Kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí – kritéria MAS jsou přílohou výzvy. Žadatel může být vyzván k opravě nebo k doplnění žádosti maximálně dvakrát. Tuto kontrolu provádějí pracovníci MAS. Věcné hodnocení – projekt MAS podpoří, pokud obdrží alespoň minimální stanovený počet bodů. Projekty hodnotí Výběrová komise MAS, projekty schvaluje Programový výbor MAS. Další posuzování projektů provádí CRR Olomouc. Kritéria závěrečného ověření způsobilosti kontroluje CRR a naleznete je ve specifických pravidlech pro žadatele. Je nutné aby každý projekt splnil adekvátní kritéria, jinak může být vyřazen. Schválení projektu a vydání právního aktu je kompetencí řídícího orgánu IROP, kterým je MMR ČR. Žadatele má právo podat žádost o přezkum hodnocení po každé fázi hodnocení.

Vyhlášené výzvy Název výzvy Alokace výzvy (ERDF) Ukončení příjmů žádostí Minimální CZV Maximální CZV 1. výzva 8,7 mil. Kč 14.7. ve 12:00 0,3 mil. Kč 5,0 mil. Kč 2. výzva Výzva – infrastruktura pro základní vzdělání, infrastruktura pro zájmové a volnočasové vzdělávání mládeže – O3 Investice do školství I. Výzva sociální bydlení – O2 Investice do sociální infrastruktury I.

IROP – základní školy a volnočasové vzdělávání Alokace výzvy: dotace 8,7 mil. Kč, míra dotace: 95 % z ERDF (0% státní rozpočet a 5 % žadatel) Termíny: příjem žádostí od 15.5.2017. do 14.7.2017 Celkové způsobilé výdaje: 0,3 až 5 mil. Kč Podporované aktivity: 1.výstavba, rekonstrukce a stavební úpravy stávající infrastruktury (vč. bezbariérovosti) 2.nákup pozemků, staveb a vybavení učeben (vč. kompenzačních pomůcek) 3.zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu Podmínka: 1. klíčové kompetence (přírodní vědy, technické a řemeslné obory, cizí jazyky a IT); 2. budování bezbariérovosti škol; 3. projekt uvedený v Místní akčním plánu školství pro ORP Prostějov Důležité přílohy žádosti: studie proveditelnosti (snaha o stručnost a výstižnost, viz vzor) školní vzdělávací program

IROP – sociální bydlení Alokace výzvy: dotace 8,7mil. Kč, míra dotace: 95 % z ERDF (0% státní rozpočet a 5 % žadatel) Termíny: příjem žádostí od 15.5.2017. do 14.7.2017 Celkové způsobilé výdaje: 0,3 až 5 mil. Kč Podporované aktivity: nákup pozemků, staveb, zařízení a vybavení stavební úpravy budov Podmínka: sociální služby nemohou být určeny výlučně pro seniory (tzn. osoby starší 65 let bez přiznaného některého ze stupňů míry závislosti podle zákona o sociálních službách) Důležité přílohy žádosti: studie proveditelnosti (snaha o stručnost a výstižnost)

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K1 Projekt je zaměřen na více z klíčových kompetencí: 1. komunikace v cizích jazycích, 2. technických a řemeslných oborů, 3. přírodních věd, 4. práce s digitálními technologiemi. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti 20 bodů - řeší více kompetencí ve více učebnách 15 bodů – řeší více kompetencí v jedné učebně, cílem projektu je obnova pouze jedné učebny 13 bodů – řeší jednu kompetenci v jedné učebně, cílem projektu je obnova pouze jedné učebny 0 bodů - Projekt není zaměřen na klíčové kompetence

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K2 - Projekt zahrnuje výuku více předmětů v podporovaných klíčových kompetencích IROP. Pro hodnocení jsou rozhodné předměty v podporovaných klíčových kompetencích v budoucnu vyučované v učebně/učebnách (např. společná učebna fyziky a chemie se započítá za dva předměty; společná učebna angličtiny, němčiny a ruštiny za tři předměty; vybudování obou učeben v rámci jednoho projektu pak za pět). Informace získá hodnotitel z žádosti, studie proveditelnosti a školního vzdělávacího programu 20 bodů – řeší 5 a více předmětů 18 bodů – řeší 4 předměty 15 bodů – řeší 3 předměty 13 bodů – řeší 2 předměty 0 bodů - řeší 1 předměty

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K3 - Součástí projektu je zajištění vnitřní konektivity školy a připojení k internetu. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 5 bodů – A) Součástí projektu je zajištění vnitřní konektivity škol a připojení k internetu, tam, kde dosud není (např. v nástavbách, pokud střešní prostor dosud nesloužil pro výuku). B) Nebo je součástí projektu nákup zařízení a technologií včetně prací, které zajistí navýšení možnosti připojení počtu uživatelů (eternet nebo wifi pokrytí – drátové a bezdrátové řešení internetu, prokazatelně popsaný původní výkon zařízení a výkon nového). V obou případech nové zařízení musí naplnit min. podmínky dle pravidel IROP. 0 bodů - Součástí projektu není zajištění vnitřní konektivity škol

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K4 - Výstupy z projektu budou sloužit také k mimoškolním zájmovým aktivitám dětí a mládeže. Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 3 bodů – Výstupy z projektu budou sloužit i k mimoškolním zájmovým aktivitám. Minimální rozsah konání jedné zájmové aktivity (kroužku) je 30 schůzek za rok). 0 bodů – Výstupy z projektu nebudou sloužit dalším mimoškolním zájmovým aktivitám. Hodnotí se na základě smlouvy nebo memoranda podepsaného subjektem s jiným IČ. Dokument se dokládá i v rámci spolupráce školy a její školní družiny.

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K5 - Doba realizace projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 7 bodů - projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 31. 10. 2018 5 bodů – projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 31. 10. 2019 0 bodů – projekt nebude zrealizován a závěrečná žádost o proplacení podána ani do 31. 10. 2019

Věcné hodnocení – Výzva IROP č Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 1 zaměřená na základní školy a volnočasové vzdělávání K6 - Kapacita renovovaných učeben v součtu za projekt Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 20 bodů - 24 a více žáků 15 bodů - 18 – 23 žáků 10 bodů - 16 – 17 žáků

Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení K1 - Zkrácená doba realizace projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 15 bodů - projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 31. 10. 2018 10 bodů – projekt bude zrealizován a závěrečná ŽOP bude podána do 31. 10. 2019 0 bodů – projekt nebude zrealizován a závěrečná žádost o proplacení podána ani do 31. 10. 2019

Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení K2 - Počet bytů renovovaných v rámci projektu Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 10 bodů – 5 až 6 bytů (mohou být i v jednom bytovém domě), nebo více, ale ne v jednom bytovém domě 8 bodů – 3 až 4 byty (mohou být i v jednom bytovém domě) 5 body - 2 byty (mohou být i v jednom bytovém domě) 3 body – 1 byt

Věcné hodnocení – Výzva IROP č. 2 zaměřená na sociální bydlení K3 - Výše celkových způsobilých výdajů projektu v Kč přepočtená na jednu bytovou jednotku Informace získá hodnotitel z žádosti a studie proveditelnosti. 15 bodů – celkové způsobilé výdaje jsou rovny nebo nižší 600 000 Kč na jednu bytovou jednotku v projektu 10 bodů – celkové způsobilé výdaje jsou v rozmezí 600 001 až 725 000 Kč na jednu bytovou jednotku v projektu

Interní postupy MAS, stejně jako preferenční kritéria jsou zveřejněny na webu společnosti v sekci SCLLD – výzvy IROP na odkazu: http://www.maspvvenkov.cz/sclld/p-ramec-irop/vyzvy-irop/ Děkuji Vám za pozornost Ludmila Švitelová