VY_32_Inovace_ Ever, never Project 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRESENT PERFECT SIMPLE
Advertisements

EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tvoření a využití…. Present Perfect  Předpřítomný čas ( Přítomný čas dokonavý) tvoříme následujícím stylem:  Podmět + have/has + minulé příčestí požitého.
PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS PRESENT PERFECT Vypracovala: Hana Kosejková EU-OP VK-III/2ICT DUM 197 VY_32_INOVACE_ICT 197.
PRESENT PERFECT PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Present perfect Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present perfect cvičení VY_22_INOVACE_32 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_434_Předpřítomný čas (1) AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Označení DUM 13 _ 07 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo PL: 0115 – 9BPresent perfect revision Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina:žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gramatického jevu Očekávané.
Present Perfect Simple Autor: Mgr. Alžběta Fojtů Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Předpřítomný čas prostý 8-9.ročník (k učebnici Projekt 3) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
I´ve known her since she was a child. Have you ever been to Spain? I haven´t seen her this week. David can´t come, he´s broken his leg. Znám ji od dětství.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: Present Simple Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous II. Název sady: Project.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
VY_32_INOVACE_Sei_III_11 Present perfect Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ The passive voice Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
No, but I´ve visited India and it has been a great experience. Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Have.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Present perfect – EVER, NEVER Have you ever been in New York? Yes,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Present perfect I have been there two times..
VY_32_Inovace_ Present simple - question
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
VY_32_ Present simple - negative Project 1
VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen more x the most
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Possessive adjectives
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

VY_32_Inovace_14.3.15 Ever, never Project 3 Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_14.3.15 Ever, never Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3577 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku. Slouží k prohloubení a doplnění učiva o předpřítomném čase. Prezentace je vhodná pro práci s interaktivní tabulí či dataprojektorem.

Ever, never

Ever, never We haven´t found our keys. Have you broken your leg? Co již víte o present perfect tense? Pokuste se utvořit věty v tomto čase. Have you broken your leg? Tom has done his homework. Ever, never

Ever, never I have swum with a doplhin. She has run a marathon twice. Předpřítomný čas používáme tehdy, jestliže jsou výsledky děje minulého zřejmé v přítomnosti. Předpřítomný čas používáme tehdy, když mluvíme o našich dosavadních zkušenostech. I have swum with a doplhin. She has run a marathon twice. Ever, never

Ever, never ever have / has příčestí trpné Ptáme-li se někoho na jeho dosavadní zkušenosti, užíváme vazbu: have / has ever příčestí trpné Ever, never

Ever, never Have you ever been to New York? Has Jane ever eaten snails? Ever, never

Ever, never never have / has příčestí trpné Chceme-li vyjádřit, že někdo nějakou činnost až doposud ve svém životě nedělal, užíváme vazbu: have / has never příčestí trpné Ever, never

Ever, never He has never seen the Eiffel Tower. We have never been to Egypt. Ever, never

Make sentences (use ever and never) Have you ever played baseball? play baseball I have never played baseball. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever ridden a horse? ride a horse I have never ridden a horse. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever eaten a hamburger? eat a hamburger I have never eaten a hamburger. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever had flu? have flu I have never had flu. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever met a famous person? meet a famous person I have never met a famous person. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever been late? be late I have never been late. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever climbed a tree? climb a tree I have never climbed a tree. Make sentences (use ever and never)

Make sentences (use ever and never) Have you ever seen a ghost? see a ghost I have never seen a ghost. Make sentences (use ever and never)

HUTCHINSON, Tom. Project 3. Oxford: Oxford University Press, 2000 HUTCHINSON, Tom. Project 3. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 139780194365390. HUTCHINSON, Tom. Project 3: Student´s book. 2. vyd. Oxford: Oxford University Press, 2000. ISBN 0194365328. Zdroj obrázků: galerie Klipart Použité zdroje