VY_32_INOVACE_13_MATEMATIKA_2_NUMERACE OD 0 DO 6 (+) Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Daniel Hanzlík. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Advertisements

74.1 Sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Znalostio zlomcích.
SLOVNÍ ÚLOHY – SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ A DĚLENÍ
Elektronická učebnice - I
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_555_Číselná osa AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Elektronická učebnice - II
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
13.
8 Vymysli a napiš příklady, aby jejich výsledek byl 8. Které číslo napíšeš do středu? 45 : 5 18 : 2 36 : 4 72 : 8 54 : 6 81 : 9.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Pozor, čárka I..
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
79.1 Procvičení a příklady: Sčítání v oboru 0 – 6.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Piš a počítej.
63.1 Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_544_Rozklad čísel AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
DYSKALKULIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICÍ (s procenty) % 0,01 setina Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh s procenty, které řešíme rovnicí. Autor:
VY_32_INOVACE_18_MATEMATIKA_2_POČÍTÁME DO 7 Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
Číslo v digitálním archivu školy
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Digitální učební materiál
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Sčítání a odčítání celých čísel
VY_32_INOVACE_17_MATEMATIKA_2_ČÍSLA A POHÁDKY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační.
Jméno autora výukového materiálu
V VY_32_INOVACE_16_MATEMATIKA_2_SLOVNÍ ÚLOHY Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo:
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_08_Měřítko mapy
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
Rovnost versus rovnice
Pojem zlomek a jeho zápis.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Sčítání a odčítání desítek do 100
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
VY_32_INOVACE_13_13_numerace do
Pojem zlomek a jeho zápis.
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pojem zlomek a jeho zápis.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_13_MATEMATIKA_2_NUMERACE OD 0 DO 6 (+) Dětský domov, Základní škola a Střední škola, Duchcov, Školní 1, příspěvková organizace Registrační číslo: cz.1.07/1.4.00/21.0559 Mgr. Jitka Lukášová

Numerace od 0 do 6 Operace sčítání: Při sčítání používáme znaménko + (plus) – pomáháme si se slovíčkem a a vlastně si říkáme, že přidáváme

U příkladu na sčítání jsou jednak čísla, znaménko + a znaménko = ( znamená rovná se, je rovno) Za rovnítkem = je vždy výsledek (sečtená čísla) Příklad: Píšeme 2 + 3 = 5 Čteme dvě plus tři rovná se pět

Úloha 1 Na tácku byly 4 kousky dortů se žloutkovým krémem a 2 kousky s čokoládovým krémem. Kolik jich bylo celkem? V číslech: 4 + 2 = 6 Čteme: čtyři plus dva rovná se šest

Úloha 2 Před domem mají děti stát sáňky. Některé jsou světlé, některé tmavé. Kolik jich je celkem? Výpočet: 3 + 2 = 5 (čteme tři plus dva rovná se pět)

Úloha 3 V zahradním rybníčku byly 2 druhy ryb. Vypočti, kolik jich bylo celkem? Do čtverečků napiš správná čísla.

Úloha 4 Na věšácích mají děti čepice. Na jednom jsou 2 a na druhém věšáku jsou 4. Kolik jich je celkem. Vyřeš graficky (dej do oválu) a výpočtem.

Čti příklady a počítej nahlas: 5 + 1 = 0 + 3 = 3 + 2 = 1 + 4 = Můžeš s paní učitelkou řešit úlohy z praxe – dívej se kolem sebe.

Závěr: Nezapomeň, že při sčítání vždy používáme znaménko + (plus) , které znamená přidej, a dej dohromady… Nezapomeň používat znak = (rovná se) a za ním vždy následuje výsledek sečtení!!!

Zdroje: Zdroj: vlastní dílo Autor: Jitka Lukášová