OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_410, 21. sada, Přírodověda
Advertisements

Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Ověř si své znalosti z živočišné říše.
Základní skupiny živočichů
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Živá a neživá příroda 3. ročník
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Zoologická zahrada Východ ZOO.
PTÁCI RYBY PLAZI SAVCI OBOJŽIVELNÍCI BEZOBRATLÍ ÚKOL ÚKOL ÚKOL ÚKOL
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ROZDĚLENÍ ŽIVOČICHŮ
Živočichové opakování Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Třídění živočichů Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.16
Živočichové - obratlovci
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Člověk a jeho svět Ročník.
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Plazi 4. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Obratlovci obojživelníci.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Domácí mazlíčci VY_32_INOVACE_06_domacimazlicci Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_294_ŽIVÁ_PŘÍRODA_ŽIVOČICHO.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Třídění přírodnin.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
Třídění přírodnin.
Obratlovci: opakování
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Třídění živých organismů
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ŽIVOČICHOVÉ - PROCVIČOVÁNÍ
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Člověk je součástí přírody
OBRATLOVCI.
Obratlovci-prezentace
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Kytovci Autor: Mgr. Iva Hirschová
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_117_Obratlovci
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Zvířátka - hláskování Mgr
LES VY_32_INOVACE_08_les Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Vlastní jména, abecední řazení Mgr. Iva Štancíková VY_32_INOVACE_14_vlastni_jmena OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Obratlovci Autor: Mgr. Iva Hirschová
Autor: Mgr. Iveta Váňová
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Třídění živých organizmů
OBRATLOVCI Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Živočichové.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

Mgr.Iva Štancíková Člověk a jeho svět Příroda – živá VY_32_INOVACE_20_priroda_ziva OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Příroda živá Živočichové Obratlovci – mají páteř a obratle Savci – rodí živá mláďata, mají srst a 4 končetiny. Najdeme je ve vodě i na souši. Doprovázejí člověka od pravěku: pes a kočka, chovná a tažná zvířata,

Ptáci Mají křídla a dvě nohy, kladou vejce, liší se tvarem zobáku, stavbou nohy. Pěvci,dravci,vodní, sovy,brodiví, šplhavci……….

Plazi Potomci pravěkých obratlovců, kladou vejce, Želvy, krokodýli, hadi, ještěrky……

Obojživelníci Obývají okolí vodních ploch, dýchají plícemi, Vývoj: vajíčko, pulec – žábry, dospělec, Mloci a čolci, skokan zelený, ropucha velká

Ryby Dýchají žábrami, kladou vajíčka – plůdek, dospělec, Mají ploutve a tělo pokryté šupinami. Žijí ve vodě. Kapr obecný, štika obecná,

Člověk je živočich, obratlovec,savec, je tedy součástí přírody

Bezobratlí – nemají páteř, jsou na zemi nejpočetnějším druhem živočichů Například: brouci motýli pavouci blanokřídlí

Rostliny Dřeviny – listnaté, jehličnaté, stromy a keře Byliny- dužnatý stonek Houby * nezelené rostliny Řasy

Otestuj se Hlavní zdroj kyslíku na zemi:……………… Houby se rozmnožují:……………………… Ryby dýchají……...Tělo savců je pokryto……… Ptáci mají ….končetiny. Savci rodí ……mláďata Dřeviny jsou jednoleté/vytrvalé rostliny. Byliny mají ………stonek. Obilí patří mezi u……….rostliny. Bezobratlí nemají ……… Stonek dřevin nazýváme ………… Stéblo je dužnatý stonek s …………

Základní údaje o DUM Autor: Mgr.Iva Štancíková, ZŠ a MŠ Klášter Hradiště nad Jizerou, Klášter Hradiště nad Jizerou 81 Období vytvoření DUM: 1.pololetí šk.roku 2011/2012 Ročník: pátý Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a příroda Téma: Živá příroda DUM byl vytvořen jako materiál pro procvičování znalostí o živé přírodě Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru. Lze ho využít pro opakování i hodnocení získaných znalostí formou pracovního listu.  

Použité zdroje Použité obrázky pocházejí z databáze obrázků MS Office