Úvodní hodina Bc. Zdeněk Staroba

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Model reformní maturity (Změna vyhrazena)
PRŮVODCE e-žk zpracovala: Mgr. Silvie Szymurdová.
Plán pedagogického rozvoje
Slovní hodnocení a jeho využití na alternativních školách Nikola Tůmová Nikola Tůmová.
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
MINIMATURITY
Proč se učím chemii, časově tematický plán učiva
Bakaláři - žákovská knížka
Úvodní hodina PGM Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Informace ke kurzu Manažerské účetnictví I a jak ho studovat.
Distanční kurz Základy fyziky v kombinované formě studia J. Kopečný, M. Kopečná, H. Tomečková, J. Trojková VŠB -Technická univerzita Ostrava,
Maturity – jaro 2014.
Přírodopis Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách.
Třídní schůzky Organizační záležitosti Připomínáme, že v závěru školního roku budou dny ředitelského volna. Děti dostanou vysvědčení již 20.
Umíme hodnotit žáky a studenty?
Úvodní hodina PVY Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
EKONOMIKA.
Z0076 Meteorologie a klimatologie
STATISTIKA. Úvodní hodina MAlnU&feature=related.
Hodnocení žáků. Zpráva OECD o hodnocení vzdělávání Česká republika 2012: Převládá sumativní hodnocení Velký důraz na známky Žáci jsou často zkoušeni ústně.
2. B – Bi, Děj  Žáci plní jednotlivé povinné aktivity  Každý úkol je hodnocen body  Hodnocení splněných aktivit – přidělením kladných bodů  Nesplnění.
2. třídní schůzky 1. A
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Písemná forma zkoušení z klinické biochemie ÚBAP 3.LF UK Laburda M., Čechák P., Hátle K., Nováková H.
Didaktika geografie.
Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.DŠkolský management P4P4 Vyhláška č. 48/ 2005 o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky.
ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
Senzorická analýza Katedra kvality zemědělských produktů Ing. Lenka Zárubová.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
ON-LINE KOMUNIKACE S RODIČI A ŽÁKY. Přihlášení Přihlášení – jméno a login Přihlášení je na server školy, instalace certifikátu…
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
Bakaláři Návod na obsluhu. Přihlášení – přes webové stránky školy
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 8 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty. Vlastní práce je praktickým zpracováním.
Třídní schůzky T4
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
Maturity – jaro 2013.
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Jan Palkovič 1. S (šestileté studium) - Mgr. Václava Šnokhousová (čtyřleté studium) - Mgr. Ilona Nová.
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
MINIMATURITY
Třídní učitel Mgr. Zdeněk Bažant
Třídní schůzky T4
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
EKONOMIKA 3. ročník.
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Požadavky na splnění předmětu
STATISTIKA.
Maturity – jaro 2017.
Z0026 Fyzická geografie Vyučující: Prof. RNDr. Rudolf Brázdil DrSc.
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
Chemie Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách a vnitřním řádem učebny.
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Záškoláctví
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
Úvodní opakování Odpověz na otázky, použij mapu:
Cisco Networking Academy
Informace v oblasti dalšího vzdělávání
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
MINIMATURITY
Transkript prezentace:

Úvodní hodina Bc. Zdeněk Staroba platné pro všechny ročníky a obory

POMŮCKY NA KAŽDOU HODINU Sešit (A4, silný, linkovaný) Papír na prověrky Desky na vypracované referáty

ZPŮSOBY PROVĚŘOVÁNÍ ZNALOSTÍ A PŘIPRAVENOSTI NA VÝUKU: „malé“ prověrky - bez ohlášení Pololetní práce-vždy předem ohlášené Ústní zkoušení-řešeno individuálně Vedení školního sešitu Malé (+, -) za aktivitu v hodině

JAK VZNIKÁ VÝSLEDNÁ ZNÁMKA (NA VYSVĚDČENÍ): 1.krok=student má známky z více než poloviny malých prověrek a má známky ze pololetních prací a kompletní školní sešit (individuálně při dlouhodobém onemocnění) 2.krok=aritmetický průměr ze všech prověrek zaokrouhlený nahoru na jedno des.místo 3.krok=Pololetní práce – větší váha hodnocení, než malé testy

CO JEŠTĚ OVLIVNÍ VÝSLEDNOU ZNÁMKU? Práce během vyučovací hodiny (hodnocení prováděno individuálně a průběžně) Vedení školního sešitu (doplnění zápisů po absenci; kontrola prováděna dle potřeb- minimálně 1x za pololetí ) Připravenost studenta na výuku (pomůcky) Kázeň a aktivita v hodině Docházka na hodiny alespoň

Další pokyny Pokud student přijde po absenci a je zadána „malá“ prověrka, je student omluven pouze z látky, na kterou chyběl (doba, po kterou bude žák omluven je řešena individuálně). Student doplní školní sešit do týdne po absenci.

Děkuji za pozornost!!! Úspěšný školní rok 2017/2018