Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
MINULÝ ČAS PROSTÝ – ZÁPOR, OTÁZKA
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
I haven´t seen your ID card.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola, Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_05_Conditionals – type 2, Quiz Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ - Conditionals – type 2. 2) Procvičení struktury a typu otázky: What would you do if …? – konverzace ve dvojicích. 3) Následuje Quiz, výběr správných odpovědí, shrnutí celou větou. 3) Doplnění správných tvarů do vět, kontrola po odhalení zakrytého textu, záměna pořadí vět. 4) Přiřazování, spojení částí vět, kompletní věty napsat, ústně - obměny vět. 6) Zařazení materiálu do procvičovacích hodin – Conditionals – type 2.

CONDITIONALS - type 2 dialogues What would you do if you had a free year and a lot of money? If I had a free year and a lot of money I would ….. Note: If I (he, she, it) were QUESTIONS ANSWERS travel round the world study…. go to…. buy a new car ……..

CONDITIONALS - type 2 / Quiz If you heard a strange noise in your house at night, would you: A] go and look B] phone the police C] hide under the bed If I heard a strange noise in my house at night, I would ................. If you found a lot of money in the street, would you: A] keep it B] try to find the person who lost it C] take it to the police If you saw a child stealing from a shop, would you: A] tell the child to stop B] tell a shop assistant C] do nothing If you found a dead mouse in your kitchen, would you: A] throw it out B] ask somebody to throw it out C] run If you found a suitcase on the pavement outside a bank, would you: A] take it into the bank B] take it to the police C] take it home

CONDITIONALS - type 2 Put the correct forms of the verbs. If people had four arms, life would be easier. [have, be] If my cat could open the fridge, it would eat all my food. [can, eat] If Ann and Bill were here, they would know what to do. [be, know] If I knew the answer, I would tell you. [know, tell] If your boss asked you to work on Sunday, would you do it? [ask, do] If you could read people’s thoughts, what would you do? [can, do] I would buy a car if I had enough money. [have, buy] Alex would finish his work on time if he didn’t talk so much. [finish, not talk] I would study Chinese if I had more time. [have, study] This would be a nice country if it didn’t rain so much. [not rain, be] I would like Carola better if she didn’t talk about herself all the time. [not talk, like] B)

CONDITIONALS - type 2 IF …. + PAST TENSE Make and write sentences. WOULD + INFINITIVE If I had a million dollars, he’d have more money. I would build a big swimming pool. If you were the President, they would tell some interesting stories. If dogs could talk, what would you do? If he didn’t travel so much,

CITACE: http://images.google.com/imgres?q=pero&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=xE2swh9kZCsSwM :&imgrefurl=http://www.csstrencin.sk/z-pera-nasich- klientov.html%3Fpage_id%3D6523&docid=kSPad1OQ8qPrZM&imgurl=http://www.csstrencin.sk/bu xus/images/cache/456_165/fotogaleria/image_6523_49_v1.jpeg&w=390&h=411&ei=X2uFUe7- HsG04ASSioG4BQ&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=65&dur=78&hovh=230&hovw=219&tx=53&ty=13 1&page=1&tbnh=143&tbnw=131&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:7,s:0,i:182 http://images.google.com/imgres?q=smajl%C3%ADk&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=ibrqEy ELVQYWpM:&imgrefurl=http://deosum.com/Articles/174-smajlik-posel-lasky-svetla-a- zdravi.aspx&docid=rEhIrrjpuf_k8M&imgurl=http://deosum.com/Images/smajlik-microsoft- 6.gif&w=257&h=403&ei=_muFUZ3LK- jl4QSg4YDADg&zoom=1&iact=hc&vpx=285&vpy=134&dur=406&hovh=281&hovw=179&tx=97&ty=1 80&page=1&tbnh=149&tbnw=95&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:16,s:0,i:206 http://images.google.com/imgres?q=dialog&start=117&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=9Ccpv Pr-76LJxM:&imgrefurl=http://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/dialog-bubbles-vector- 456939&docid=sWPT1UvdZmFOCM&imgurl=http://www.vectorstock.com/i/composite/69,39/dialog -bubbles-vector- 456939.jpg&w=380&h=400&ei=hG2FUf6OH4K14ATix4CYAg&zoom=1&iact=rc&dur=110&page=6&t bnh=144&tbnw=137&ndsp=26&ved=1t:429,r:27,s:100,i:85&tx=69&ty=101 Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press, 2001 Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 1997 Spark, Virginia Evans_Jenny Dooley, Teacher´s book, Express Publishing Let´s study Grammar, Krajewska Milada, Infoa, 2009 Terasoft, TC Angličtina 4, PC program 2003