Opakování 2. písemná práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Advertisements

Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
Matematika Obsahy obrazců.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Osově souměrné útvary Narýsuj čtverec A'B'C'D' osově souměrný se čtvercem ABCD podle osy o, která prochází body A, C. Osa souměrnosti o prochází body A,
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Souhrnné opakování desetinná čísla
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jak zjistíme, co jsou to shodné útvary ?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
VY_42_INOVACE_117_KRUŽNICE, KRUH 2. ČÁST Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Oprava úvodní písemné práce
47.1 Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Monika Mrkusová Písemné.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_573_PŘEVODY_JEDNOTEK_OBSA HU Téma: OPAKOVÁNÍ.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Osová souměrnost.
Opakování na 3. písemnou práci
* Osová souměrnost Matematika – 6. ročník *
21.1 Útvary souměrné podle osy
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
Převody 6 km+ 6m= m 6 000m+ 2 km= . km 4q + 20 kg= ...kg
Kruh, kružnice Matematika 8.ročník ZŠ
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jana Drtinová ČísloVY_41_INOVACE_4034 NázevDesetinná čísla – slovní úlohy Téma hodinySlovní úlohy.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ ÚLOHY.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
Užití aritmetického průměru ve slovních úlohách
Řešení slovních úloh rovnicemi
Rovnoběžníky a jejich vlastnosti
Matematická rozcvička
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí Matematika 3. ročník
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Řešení slovních úloh rovnicemi
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TÉMA: Osová souměrnost
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika
Opakování na 2. písemnou práci
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel
VY_32_INOVACE_Mil_II_08 Osově souměrné útvary
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obsah čtverce
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Útvary souměrné podle osy, osa úsečky, osa úhlu
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
VÝRAZ S PROMĚNNOU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
M-Ji-CU053-Slovni_ulohy_se_zlomky
Opakování na 2.písemnou práci
Opakování 2. písemná práce
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Transkript prezentace:

Opakování 2. písemná práce 6. ročník

Pokyny Procvič si učivo matematiky za první pololetí U příkladů si zvol obtížnost A, B nebo C Na konci prezentace najdeš řešení Spočítej si získané body a podle bodovací tabulky ohodnoť svou práci

1. Myšlená čísla Myslím si číslo. Když k němu přičtu 6 a výsledek potom vynásobím 6, dostanu číslo 54. Jaké číslo jsem si myslel? (3b) Když myšlené číslo vynásobím třemi a ještě přidám jeho polovinu, dostanu 28. (4b) Čtvrtina myšleného čísla je o 4 menší než jeho třetina. Jaké je myšlené číslo? (5b)

2. Vypočítej (3b) 7,2×2,3= 8,2÷100= 2,53+6,178= (4b) 1,9×3,8= 1,8×100= 2,5+31,96= (5b) 12,2×2,4= 4,3÷1000= 6,854−26,32=

3. Vyřeš součinový obdélník Doplň také součtové číslo do modrého kruhu A. 3 body B. 4 bodů C. 5bodů  2,5    4,2  3  1,5 3   0,5  5  0,6   7  1,8  3  1,2

4. Slovní úloha Cena jedné SMS je 0,90 Kč a jedna minuta hovoru stojí 3,60 Kč. V únoru jsi poslal 35 zpráv a provolal 15 minut. Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru? (3b) Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru a kolik za únorová volání? (4b) Kolik korun zaplatíš za SMS poslané v únoru a kolik za únorová volání? Tvůj kredit byl 150 Kč. Kolik korun ti ještě zbývá? (5b)

5. Převeď jednotky (7 bodů) 7,5 cm = ______________ mm 18 km = ______________ m 16,39 cm2 = ___________ dm2 0,005 km2 = ___________ a 7,3 a = ______________ ha 15 g = _______________ kg 6,32 g = ______________ mg

6. Děl na dvě desetinná místa, zapiš zbytek 6 : 5 = (3 body) 4 : 7 = (4body) 7 : 18 = (5 body)

7. Aritmetický průměr Babička Pavli má velkou plantáž zahradních jahod. Pavla jí tři dny pomáhala sklízet. První den nasbírala 35kg jahod, druhý den 40kg a třetí den jen 30kg. Jaký byl její denní průměr nasbíraného množství jahod? (3body) Lesník vysázel v pondělí 96 smrků, v úterý 120 a ve středu 61 smrků. Kolik stromečků vysázel poslední den ve čtvrtek, jestliže denně v průměru zasadil 105 smrků? (4 body) Aritmetický průměr tří přirozených čísel je 10 a rozdíl mezi největším a nejmenším z nich je 7. Najdi všechna řešení. (5bodů)

8. Osová souměrnost Je útvar na obrázku souměrný podle vyznačené osy souměrnosti? (3 body) o o o o Kolik os souměrnosti mají tyto útvary? Vyznač je. (4 body) Narýsuj os souměrnosti úsečky |KL| = 5,7 cm? Vyznač je. (5 body)

Řešení A 8 B 8 C48 A 16,56 0,082 8,708 B 7,22 180 34,46 C 29,28 0,0043 19,466 A B C A 31,5 B 31,5; 85,5 C 31,5; 85,5; 64,50 75 1800 0,1639 50 0,073 0,015 6320 A 1,2 (zb. 0) B 0,57 (zb. 0,01) C 0,38 (ZB.0,16) A 35KG B 143 smrků C 2řešení (6; 11; 13) a (7; 9; 14) A NE ANO NE NE B 4 4 6 nekonečně mnoho 3 1,5  2,5 0,5  5  1,8  0,6  3,0 8,8 0,6 4,2  2,8 7  0,4  1,8  3  1,2 10 1,4 7  2,5 5  0,5  4,2  3  1,5 15,2

HODNOCENÍ 42 – 38 výborně 37 – 32 skvělá práce 31 – 25 dobrý výkon 24 – 13 ještě opakuj 12 – 0 projdi si znova všechny příklady