Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spojují věty nebo slova. Označujeme je číslem 8.
Advertisements

Já vím.... Já vím... Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát. Ty jsi neřekl,
Modální slovesa a jejich opisné tvary
ZÁKLADNÍ ETICKÉ KATEGORIE II
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. září 2012 Číslo.
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_32_INOVACE_09_05 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
7. třídy. Věštění z křišťálové koule Prohlédněte si obrázek, který jste si vybrali a zamyslete se nad tím, co by mohlo být dnešním tématem. Zkuste jednou.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
More Indefinite Pronouns Insert ně-, -si, -koliv, lec-, leda-, kde-, or málo- as appropriate. Vzor: Můžeš jít __kam__. Můžeš jít kamkoliv.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Poznáš věty? VY_32_INOVACE_05 Sada 22 Základní škola T. G.
Zvuková stavba souvislého projevu (slovní přízvuk) Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec.
Najdi ve větách členy rodiny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Chyby ve vnímání První dojem Haló efekt Soukromé teorie osobnosti
Výpočet hustoty, práce s tabulkami
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Brabcová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Animals- přesmyčky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_37.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Anotace – Zápor Anotace - Pracovní list k procvičení způsobu tvoření záporných vět, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Podstatná jména Napiš, co vidíš na obrázku.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková MAPA PŘÍBĚHU KDO ? KDE ? JAK ? KDY ? PROČ ? S KÝM ? CO ? KAM ?
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ DRUHY.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_CJ_55.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo podstatných jmen
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA
Autor: Mgr. Karolina Pátková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.14_Lidské_chování_a_vlastnosti.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
VY_52_INOVACE_08_Prázdniny
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VY_32_INOVACE_ČJ.3.07 Anotace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
VY_32_INOVACE_ČJ.3.12 Anotace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_19
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
VY_32_INOVACE_19_CJI_LITERÁRNÍ ŽÁNRY
Jak si hrát v hodinách slohu?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Malé povzbuzení pro chvíle volna
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_CJ_56

Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Předmět: Český jazyk Stupeň vzdělávání: 1. stupeň ZŠ Ročník: 5. Datum vytvoření: 2. 1. 2013 Anotace: vytváříme komiksy, vyjadřujeme se přímou řečí, učíme se hodnotit práci podle daných kritérií Klíčová slova: kladný a záporný hrdina - charakteristika, zápletka, další postavy Autor: Mgr. Marta Papežová

kladný hrdina záporný hrdina 1. Uveďte, s jakými komiksy jste se dosud setkali. 2. Vyjmenujte hlavní postavy = hrdiny jednotlivých komiksů. 3. Jaké vlastnosti má kladný hrdina a jaké má záporný hrdina? - přiřaď Pravdomluvný Lže Podvádí Pomáhá slabším Krade Neštítí se spáchat zločin Snaží se pomoci ze všech sil Obětavý Chytrý Čestný Zásadový Pomlouvá Statečný Prolhaný Vychloubačný kladný hrdina záporný hrdina

V lese leží neznámý člověk 4. Vyber si jeden z námětů a zkus vymyslet příběh. Musí v něm být kladný i záporný hrdina, jakékoliv další osoby nebo zvířata – společně pročíst Krádež v obchodě V lese leží neznámý člověk Autobus přejel kočku Konečně krásné vysvědčení Ztratilo se malé dítě Přijede babička s dědou a přivezou štěně Máme doma hada Ztratilo se mi pero Neznámý člověk tě zve k sobě do auta Proč nemůže chodit? 5. Zde je nabídka sloves, která můžeš, ale nemusíš použít: běžet, přinést, dostat, jít, vidět, zajistit, vzít, ukrást, dopadnout, hledat, pomoci, podat, volat, přesvědčovat, vysvětlovat, učit se, snažit se, chovat, zavřít, narodit se, darovat, přát si, slíbit, spadnout, uklidit, neuhlídat, počkat, jíst, pít, koupit, …

Vzájemné hodnocení (po přečtení), v rámci kolektivní besedy. Ke všem tvrzením lze přidat „proč?“. Příběh má / nemá zápletku. Vyřčené věty mají / nemají smysl. Výtvarné zpracování se mi líbí / nelíbí. Umím / neumím v příběhu najít kladného i záporného hrdinu. Vím / nevím, o čem jsem četl. Komiksy čtu rád / nerad.

Zdroje: vlastní