zpracovaný v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_458.
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Leden 2012
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
MĚŘENÍ HUSTOTY.
Téma: Fyzikální veličiny – hustota
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Hustota Hustota látky (Učebnice strana 86 – 89)
Měření fyzikálních veličin – Hustota
VY_32_INOVACE_03_ VÝPOČET HUSTOTY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
1.3 Jak zjišťujeme vlastnosti látek? Měření.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_457.
Hustota LC.
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: Z OPAKUJ ZÁKLADNÍ POJMY 1) Co je to hustota? odvozená fyzikální veličina, která určuje hmotnost látky.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Hustota.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličina H u s t o t a Creation IP&RK.
MĚŘENÍ HUSTOTY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Hustota
Výpočet hmotnosti tělesa Hmotnost tělesa lze určit nejen vážením, ale také výpočtem, známe-li objem tělesa a hustotu látky, ze které těleso je. Vzorec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/13 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co bude plavat? Co bude plavat na hladině a co ne? PROČ?
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:F Datum ověření ve výuce: Téma: Hustota látky Tématický okruh: Hustota Vzdělávací obor: Fyzika Vzdělávací.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
HUSTOTA LÁTKY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_1_Hustota látky Téma: Fyzika 6. ročník.
F YZIKA Hustota látky Vypracoval: Lukáš Karlík. H MOTNOST RŮZNÝCH LÁTEK Co je těžší kilogram peří nebo kilogram železa? Jsou stejně těžké. Mají však stejný.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Hustota Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Určování hustoty látek Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/18 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k zopakování naučeného učiva a k naučení nového učiva. Žák si nejprve formou otázek.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/05 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/10 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Opakování 6.roč. VeličinaJednotkaMěřidla Název Značka Název, značka délkad V kilogram,kg stopky, hodinky hustota ρ - teplota metr,m krejčovský, skládací,
Objemové jednotky a jejich převody
Hustota-výpočet hustoty
Interaktivní procvičování hustoty
zpracovaný v rámci projektu
Hustota a její měření.
Fyzika hrou-opakování II.
Hustota-odvozená fyzikální veličina
zpracovaný v rámci projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
Měření fyzikálních veličin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Výpisky z fyziky − 6. ročník
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
zpracovaný v rámci projektu
VY _52_INOVACE_A_08_Hustota látky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Základní škola, Jičín, Soudná 12
Fyzika hrou-opakování II.
Transkript prezentace:

zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu

Jméno autora: Ing. Puršová Jaroslava Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/21.1886 Šablona: 32 Sada: F6/11 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno autora: Ing. Puršová Jaroslava Škola: ZŠ Ústí nad Labem, Hluboká 150

MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN Název vzdělávacího materiálu: MĚŘENÍ FYZIKÁLNÍCH VELIČIN   Téma hodiny: Hustota látky Klíčová slova: Hustota, jednotky hustoty, hustoměr. Anotace: Prezentace v PowerPointu digitálně zpracovává téma „Hustota látky“. Materiál seznámí žáky s pojmem hustota, se vzorcem pro výpočet hustoty, se základními jednotkami a vztahy mezi nimi.

hádanka Co je těžší, kilogram železa nebo kilogram peří? Jsou stejně těžké, ale kilogram peří má mnohem větší objem než kilogram železného závaží.

hmotnost tělesa o objemu 1m3 (1cm3) z této látky chceme-li určit, která látka je těžší, musíme porovnat hmotnosti stejných objemů hmotnost tělesa o objemu 1m3 (1cm3) z této látky HUSTOTA hliník železo měď 2,7g 7,8g 8,9g 1cm3 1cm3 1cm3

 (ró) HUSTOTA Značka hustoty: hustota je fyzikální veličina, která udává, jakou hmotnost má určitý objem zkoumaného tělesa hustota je vlastností látky, která tvoří těleso Značka hustoty:  (ró)

Vzorec pro výpočet hustoty: HUSTOTA hustotu látky, ze které je nějaké těleso, vypočítáme tak, že hmotnost tělesa vydělíme jeho objemem Vzorec pro výpočet hustoty: nebo

kilogram na metr krychlový – kg/m3 gram na centimetr krychlový – g/cm3 JEDNOTKY HUSTOTY základní jednotka: kilogram na metr krychlový – kg/m3 vedlejší jednotka: gram na centimetr krychlový – g/cm3

MĚŘIDLO hustotu kapalin měříme HUSTOMĚREM hustota kapaliny závisí na hloubce ponoru baňky a stopky se stupnicí čím má kapalina větší hustotu, tím méně se hustoměr ponoří

ZÁPISKY Hustota látky fyzikální veličina: hustot značka:  (ró) jednotka:

vzorec: podíl hmotnosti tělesa m jeho objemem V měřidlo: hustoměr (hustota kapalin) převod:

CITACE Microsoft Office – PowerPoint Clipart ETC: http://etc.usf.edu/clipart/