Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzorce pro výpočet obsahů a obvodů
Advertisements

Rovnoběžník a lichoběžník
PLANIMETRIE.
Trojúhelník – II.část Mgr. Dalibor Kudela
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Vlastnosti čtyřúhelníků v příkladech
Matematika Rovnoběžníky.
OBSAH ČTYŘÚHELNÍKŮ Daniela Kosinová.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
ROVINNÉ ÚTVARY A JEJICH OBVODY
Rovinné geometrické útvary
POZNÁMKY ve formátu PDF
6_Geometrické obrazce Mnohoúhelník Lomená čára: Uzavřená lomená čára:
* Středová souměrnost Matematika – 7. ročník *
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Čtyřúhelníky.
Čtyřúhelníky Základní pojmy.
Obsahy základních obrazců
* Rovnoběžníky Matematika – 7. ročník *
Rovnoběžníky rozcvička
Planimetrie ČTYŘÚHELNÍKY.
IV/ Obvody a obsahy geometrických obrazců
Obrazce – obvod, obsah Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v.
Obvody obrazců Za předpokladu použití psacích a rýsovacích potřeb.
OBVOD TROJÚHELNÍKU.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_20.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Obvody a obsahy rovinných obrazců
př. 6 výsledek postup řešení
Rovnoběžníky Marcol René.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
25.1 Rovnoběžníky Prohlédni si obrázky a pokus se říci, co je spojuje.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Obvody a obsahy rovinných útvarů.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Obvod a obsah trojúhelníku
Čtyřúhelníky: OBECNÝ ČTYŘÚHELNÍK ROVNOBĚŽNÍKY OBDÉLNÍK ČTVEREC
Obrazce – výšky, vlastnosti Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
PLOCHY OBSAHY. S = a. b ROVNOBĚŽNÍK 10 m 3 m 4,6 m.
Kolmé hranoly - povrch a objem Matematika – 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
2. stupeň SYMBOLIKA I.. Čtverec: Obvod čtverce: o = 4.a Obsah čtverce: S = a.a S = a 2.
Matematika pro 6. ročník Trojúhelník – obvod a obsah Projekt: Hledání nové cestičky k výuce matematiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Autor: Mgr.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Trojúhelník Vyrábíme dopravní značky Opravujeme střechy Krájíme sýr.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
1. Najdi „černou ovci“ obdélník čtverec kosočtverec kružnice
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Rovnoběžník 1 čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné rovnoběžník čtyřúhelník, který má protější strany rovnoběžné.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků.
Čtyřúhelníky Druhy čtyřúhelníků
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
= = min = .h .. min = : 100 = = = = = = + .1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
obvody a obsahy obrazců © Jitka Mudruňková 2012
VLASTNOSTI ROVNOBĚŽNÍKŮ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ČTYŘÚHELNÍKY RŮZNOBĚŽNÍKY LICHOBĚŽNÍKY ROVNOBĚŽNÍKY KOSOÚHELNÍKY
ČTYŘÚHELNÍKY VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_01
Transkript prezentace:

Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ Geometrické obrazce VY_32_INOVACE_54_g_obrazce Autor: Tomáš Najman Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Napiš správný název obrazce a vzorec pro výpočet obvodu / obsahu.

1. obvod ? b a c a) rovnoramenný trojúhelník b) obecný trojúhelník c) pravoúhlý trojúhelník obvod ?

2. a a a) kosodélník b) čtverec c) kosočtverec obsah ?

3. c d b a a) lichoběžník b) rovnoběžník c) čtyřběžník obsah ?

4. b a a) kosodélník b) obdélník c) čtverec obvod ?

5. b a a) kosodélník b) obdélník c) lichoběžník obsah ?

6. obsah ? a a a a) rovnoramenný trojúhelník b) pravoúhlý trojúhelník c) rovnostranný trojúhelník obsah ?

KONTROLA

1. O = a+b+c b a c a) rovnoramenný trojúhelník b) obecný trojúhelník c) pravoúhlý trojúhelník O = a+b+c

2. a a a) kosodélník b) čtverec c) kosočtverec S = a.va

3. c d b a a) lichoběžník b) rovnoběžník (a+c).v c) čtyřběžník S = 2

4. b a a) kosodélník b) obdélník c) čtverec O = 2.(a+b)

5. b a a) kosodélník b) obdélník S = a.va c) lichoběžník

6. a a a a.va S = 2 a) rovnoramenný trojúhelník b) pravoúhlý trojúhelník c) rovnostranný trojúhelník a.va S = 2