Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
Advertisements

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ NASTAVENÍ DIGITÁLNÍHO FOTOAPARÁTU 1. část DIGITÁLNÍHOtavenfotoaparátu.
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Zeměpis.
VY_32_INOVACE_07-44 Ročník:VIII. ročník Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Vzdělávací obor:Zeměpis Tematický okruh:Evropa Téma:Evropa – přírodní poměry.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Podstatná jména.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Počasí a podnebí.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_02_02_19.
JAKÉ ZNÁŠ PODNEBNÉ PÁSY? 1.TEPLÝ, MÍRNÝ, STUDENÝ 2.TEPLÝ, TROPICKÝ, MÍRNÝ 3.TEPLÝ, SUBTROPICKÝ, STUDENÝ.
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Lesy mírného pásu.
AUTOR: Blanka Petlánová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Polární oblasti.
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_18_20 Hory
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_12_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - LES LISTNATÝ A SMÍŠENÝ
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
VY_32_INOVACE_ Rostlinstvo a živočišstvo Autor
Základní společenstva - lesy
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: ZŠ Netvořice
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
PŘÍRODNÍ POMĚRY ČR – POHRANIČNÍ POHOŘÍ, PODNEBÍ
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr. Taťána Radimská Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_III.Vu_LIDSKÉ.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
EU_32_sada 2_08_PV_Podnebí, podnebné pásy_Duch
Přírodní krajiny - test
KRAJINA VYSOKÝCH HOR. KRAJINA VYSOKÝCH HOR Ve vysokých horách mrzne a sníh zde padá po celý rok. Sněžná čára je hranice, nad níž v horách již sníh.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Rostliny a živočichové Evropy VY_32_Inovace_08KR-3
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
JARO V BOTANICKÉ ZAHRADĚ, PRAHA Český jazyk,4. a 5. ročník
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_II.JKGM_ALTERNATIVNÍ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_II.JKGM_ALTERNATIVNÍ.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
EVROPA PŘÍRODNÍ POMĚRY - VEGETACE
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024 Výškové stupně v krajině

Základní informace Škola: ZŠ Nádražní IČ: 75005476 Autor: Mgr. Lenka Nováková Předmět: Zeměpis Anotace: Materiál slouží jako podpůrný k výkladu látky o výškových stupních v krajině. Materiál je zpracován v rámci projektu Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/51.0024

Metodický pokyn Popis práce s materiálem Materiál je určen pro práci s interaktivní tabulí Žáci využijí materiál jako doplňkový obrazový materiál pro snadnější zapamatování látky

Vegetační stupně v krajině se vzrůstající nadm. výškou se mění podnebí - klesá teplota a tlak, řídne vzduch, zvyšuje se rychlost vzduchu, přibývá srážek na svazích hor rozeznáváme výškové stupně - vegetační stupně

Výškové stupně Vysoká pohoří (nad 5000 m. n. m.) v tropickém pásu mají všechny výškové stupně - tropický les, subtropické porosty, listnatý les mír. pásu, jehličnatý les, horské louky, krajina připomínající tundru, mrazová poušť, na vrcholcích hor jsou jen sníh a led. Výškové stupně

Výškové stupně Vysoká horstva mírného pásu nemají tropický a subtropický porost. Výškové stupně

Výškové stupně Hory polárních oblastí nemají tropický, subtropický ani mírný stupeň, zvířata v těchto oblastech jsou velmi přizpůsobivá. Výškové stupně

Kilimandžáro

Zdroje fotografie - http://www.2zszdar.cz/Info_RV/W_n7W10/Sedlak/02.jpg