Marketingové nástroje

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.
Advertisements

LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Produkt Zavádění nového produktu na trh. Životní cyklus produktu Zavádění Růst Vrchol Pokles.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
1 Profilová část maturitní zkoušky a poznatky z 5leté praxe Mgr. Petra Pátková, odbor vzdělávací soustavy jednání Asociace SPŠ Špindlerův Mlýn, 7. říjen.
Úvod do předmětu Marketing. Osnova výkladu 1.Definice marketingu 2.Základní pojmy 3.Marketingový mix 4.Vývojové etapy marketingu 5.Shrnutí 6.Otázky a.
Strategie cenové tvorby 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
Analýzy a strategie Analýzy. Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
SPOLUPRÁCE A SYNERGIE KOMERČNÍCH A NEKOMERČNÍCH SUBJEKTŮ PŮSOBÍCÍCH V CESTOVNÍM RUCHU Mgr. Miloš Krejčí, člen Rady Asociace TIC ČR a jako fyzická osoba.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Rozhodování. Podle typu rozhodovacího problému  za jistoty  za rizika (nejistoty)  za neurčitosti Kdo bude řešit  Skupina  Jednotlivec.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Maturita 2017.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Média.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Venkovská tržnice III - mezinárodní projekt spolupráce: MAS Region Pošembeří, Krajina Srdce, Lužnice, Nepomucko, Sokolovsko, Nad Orlicí a MAS.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Zavádění nového produktu na trh
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingové nástroje
Společenská odpovědnost ve školství
Marketingová komunikace
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Plánování Marketingový plán.
Organizace a požadavky
Příspěvek na konferenci
CENA.
Vítejte na Marketingu.
EKONOMIKA A POLITIKA BYDLENÍ úvod
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Kvadratické nerovnice
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Maturita 2018.
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola, Teplice
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Marketing a management 2. ročník
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Poptávka – 1. Autor: Libuše Bendová.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Střední škola obchodně technická s. r. o.
JARNÍ TRHY 2019.
Cyklus malého projektu
Sociální a dostupné byty
CBWM 712D-S Vestavná automatická pračka
Transkript prezentace:

Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D. rsj@seznam.cz

Splnění kursu, hodnocení Účast 10 bodů Prezentace 10 bodů Seminárka 20 bodů Esej 20 bodů Test 40 bodů E – zkouška; 50 resp. 60% min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou FF – zkouška; min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou B – zápočet; min. 3 z 5 součástí, test je za 2 součásti

Marketingové nástroje Produkt Distribuce Cena Marketingová komunikace (propagace)

Atraktivita marketingové nabídky Charakteristiky produktu, kvalita Mix služeb, jejich kvalita Cena ve vztahu k hodnotě

Úrovně produktu - podstata Užitečnost Základní produkt Očekávaný produkt Idealizovaný produkt Přídavek k produktu Potenciální produkt

Dodatečné vlastnosti produktu Značka Obal Záruční podmínky Pozáruční servis Speciální služby Image Výrobku Výrobce Prodejce

Produktová hierarchie Rodina potřeb Rodina produktů Třída produktů Výrobková řada Typ výrobku Značka Položka

Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2010