Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D. rsj@seznam.cz
Splnění kursu, hodnocení Účast 10 bodů Prezentace 10 bodů Seminárka 20 bodů Esej 20 bodů Test 40 bodů E – zkouška; 50 resp. 60% min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou FF – zkouška; min. 3 z 5 součástí, test je podmínkou B – zápočet; min. 3 z 5 součástí, test je za 2 součásti
Marketingové nástroje Produkt Distribuce Cena Marketingová komunikace (propagace)
Atraktivita marketingové nabídky Charakteristiky produktu, kvalita Mix služeb, jejich kvalita Cena ve vztahu k hodnotě
Úrovně produktu - podstata Užitečnost Základní produkt Očekávaný produkt Idealizovaný produkt Přídavek k produktu Potenciální produkt
Dodatečné vlastnosti produktu Značka Obal Záruční podmínky Pozáruční servis Speciální služby Image Výrobku Výrobce Prodejce
Produktová hierarchie Rodina potřeb Rodina produktů Třída produktů Výrobková řada Typ výrobku Značka Položka
Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky učitelů © Radka Johnová, 2010