VY_32_INOVACE_Sei_I_18 Can/can´t Název projektu: OP VK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.
umím Já umím plavat. can I can swim. mohu, dovedu, umím - znamená mohu, dovedu, umím - má velmi jednoduché pou ž ití.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
Vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
VY_22_INOVACE_J-A-39 Aj 4.-5.r. Způsobové sloveso CAN, CAN´T /cannot/+ otázka Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznámí se zde s tvarem slovesa “can“ v min. čase tvar minulého času could + tvar slovesa v záporu.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My school.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Minulý čas prostý používáme, když hovoříme o určité době v minulosti, např. yesterday, on Monday, last summer/year/month, in 2002, four days ago. K infinitivu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_27.
Přítomný čas – prostý (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
VY_32_INOVACE_Sei_II_04 ADVERBS OF FREQUENCY Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_Sei_II_05 Daily life Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
VY_32_INOVACE_Sei_III_08 Sport Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_Sei_III_11 Present perfect Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18.
VY_32_INOVACE_Sei_I_09 TO HAVE – affirmative and negative forms Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sei_I_13 Present simple - I. Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
VY_32_Inovace_ Present simple - question
VY_32_INOVACE_Sei_III_01 MY HOLIDAYS
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
Zaokrouhlování čísel do na stovky a tisíce
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
TO BE – questions, short answers
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Sloveso can VY_32_INOVACE_2B_12 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_INOVACE_Sei_III_07 Like and dislike
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Kup_III_08 NAKUPOVÁNÍ II.
VY_32_INOVACE_Spo_I_14 Requests: can,could
VY_32_INOVACE_Sei_I_12 Time Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Kup_III_01 VOLNÝ ČAS
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
VY_32_INOVACE_Sei_I_05 Alphabet Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Sei_III_04 Describing people
VY_32_INOVACE_Sei_III_09 Past simple
VY_32_INOVACE_Sei_I_19 Describing people
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
VY_32_INOVACE_Sei_I_11 My school Název projektu: OP VK
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
VY_32_INOVACE_Sei_I_04 Numbers Název projektu: OP VK
VY_32_INOVACE_Kup_II_11 PŘÍTOMNÝ PRŮBĚHOVÝ ČAS
VY_32_INOVACE_Kup_II_01 KOLIK JE HODIN?
VY_32_INOVACE_Sei_I_03 Instructions Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Sei_I_18 Can/can´t Název projektu: OP VK 1.4.72038519 Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.2952 OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Šárka Seidelmannová

Datum vytvoření: 2. 2. 2012 Ročník: pátý Předmět: Anglický jazyk Anotace: Po ověření učebního materiálu budou žáci umět říct co umí/mohou nebo neumí/nemohou.

Can/can´t

-switch on. -clean your room. -swim. Can/can´t - Používáme k vyjádření schopnosti či dovednosti. Kladná a záporná věta I You he she it we they can can´t -switch on. -clean your room. -swim.

switch on? clean your room? swim? otázka - V otázce dáme can před podmět. You can swim. Can you swim? I you he she it we they Can switch on? clean your room? swim?

Krátké odpovědi Can you speak English? Yes, I can. No, I can´t. can. you he she it we they Yes, No, can´t. Can you speak English? Yes, I can. No, I can´t.

Make the dialogue - Can you play any musical instrument? - Yes, I can. I can play the guitar. And you? - No, I can´t. Can you speak Spanish? - No, I can´t. What languages can you speak? - I can speak English and Germany. And you? - I can´t speak Germany, but I can speak English. - Can you ski? - No, I can´t. . . .

Translate 1. Já umím malovat. 2. My se můžeme vrátit domů. 3. On nemůže najít pekařství. 4. Oni si nemohou koupit dům. 5. Umíš mluvit anglicky? 6. Ne, neumím. 7. Může ona jet vlakem? 8. Ano, může.

Key 1. I can point. 2. We can go back home. 3. He can´t find bakery. 4. They can´t buy a house. 5. Can you speak English? 6. No, I can´t. 7. Can she take the train? 8. Yes, she can.

Zdroj: -Project 1: 3. vydání – Student´s book, Work Book, Tom Hutchinson, Oxford University - obrázky – Terasoft, Greenstreet, multilicenční verze, veřejný klipart