VODNÍCI X VETŘELCI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MLÁDEŽ V EVROPĚ BERNARD  14 denní pracovní setkání středoškolských studentů z Finska, Německa, Ruska a České republiky podporující aktivity směřující.
Advertisements

Poznáte co roste v naší přírodě?
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
LES – LESNÍ PATRA Patro mechové Patro bylinné
UNIČOVSKÝ PARK.
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
VY_32_INOVACE_16,čj. Strom má silné (kořeny – koření). Maminka dává do polévky (kořeny – koření). Vyhlídkové (letí - lety) byly zrušeny. Letadlo (lety.
Stromy.
M1: LESNICKÁ BOTANIKA ÚVOD DO DENDROLOGIE
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.18 Téma: PowerPoint.
Životní prostředí klady vs. zápory.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_410.
Krytosemenné rostliny
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
Lesy jako zdroj včelí pastvy
Monitoring životního prostředí v okolí školy a v Moravskoslezském kraji Martina Toporská, 2.L.
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
LISTNATÉ STROMY A KEŘE V OKOLÍ ŠKOLY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Testove.otazky.II.
Poznávání rostlin podle větvičky, listu, plodu
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Les-Lesní patra.
ČESKO-BAVORSKÉ LOVY BEZE ZBRANÍ Tschechisch-Bayrische Jagen ohne Waffen.
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Vetřelci vs Vodníci ZAČÍNÁME NAŠÍ DOBRODRUŽNOU CESTU KE SKOŮMANÍ OKOLÍ STATKU BERNÁRD…DOSTALY SME KE SKOUMANÍ RŮZNÉ POMŮCKY DOJEM: ZAPŮSOBILO NA NAS OKOLÝ.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_NAŠE_VODSTVO.
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Výstava Česko-bavorské lovy beze zbraní Statek Bernard Královské Poříčí – Vytvořeno v rámci projektu dotovaného z Programu přeshraniční.
LISTNATÉ STROMY A JEJICH PLODY
Části rostlin podzemní části rostlin - kořeny nadzemní části rostlin
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Krytosemenné lesní dřeviny.
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
Krytosemenné rostliny
Vetřelci vs. vodníci.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Společenstva lesů - stromy
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VETŘELCI versus VODNÍCI
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
Vetřelci vs vodníci.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Vodníci vs. Vetřelci zábava u vody.
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr. Jana Němcová
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Transkript prezentace:

VODNÍCI X VETŘELCI

ÚVOD: Dnes 10.6.2014 jsme se na statku bernard zúčastnili akce s německými dětmi o přírodě.vybrali jsme si vodníci vs vetřelci,procházeli jsme krajinu okolo statku bernard ve které jsme odebírali vzorky z rostlin a vody.

ZLATOBÝL KANADSKÝ N=50° 11,412 ´ E=012° 40,394´ INVAZIVNÍ ROSTLINY ZLATOBÝL KANADSKÝ N=50° 11,412 ´ E=012° 40,394´

NATYKAVKA ŽLÁZNATÁ N=50° 11,412´ E=012°40,334´

REKULTIVACE Rekultivace= úpravy,které mají ,,zamaskovat¨ zásahy člověka do krajiny,které byly způsobené např.těžbou. SILNICE N=50° 11,411´ E=012°40,396´

STROMY Bříza bělokorá JAVOROVÉ LISTY BOROVICE

VZOREK 1 RYBNÍK VZORKY VODY

VZOREK 2 ŘEKA OHŘE

VZOREK 3 POTŮČEK

MICHAELA GRIGAROVÁ , VERONIKA HORVATOVÁ ,ANDREA SLEJŠKOVÁ ,ŽANETA HEGEDUSOVÁ , KRISTÝNA LANDLOVÁ ,SILVIE VYSKOČILOVÁ