Média - jak s nimi a jak na ně?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průzkum v azylových domech
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
ADAPTAČNÍ KURZ aneb první společný krok s novou třídou „Jsme na jedné lodi“ září v Janově nad Nisou.
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Myšlenkové základy skautingu
VY_32_INOVACE_VkZ.8.15-Látky poškozující zdraví název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Člověk a zdraví -
Politická scéna a komunikace Maarten Groothuis. Proč projektová komunikace? Bez efektivní komunikace se může stát, že klíčové zúčastněné strany přijdou.
Národní týden manželství „Šťastně až do smrti? Není to jen pohádka? Jak mít vztah, který vydrží...“ únor, 2015.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Tisková konference Knihovny v pavučině spolupráce Jindřichův Hradec Informace a spolupráce jako nutná součást rozvoje regionu DEMA, a.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
„Hulda“ v terapeutické komunitě Josef Radimecký, Jakub Solčány AT Konference Měřín –
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Podpora procesu transformace pobytových sociálních služeb v MSK Úvodní konference k projektu Sanatoria Klimkovice.
ŘÍZENÍ DOPRAVY POMOCÍ SW AGENTŮ Richard Lipka, DSS
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Pro vlastní bezpečnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start)
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_KOMUNIKOVÁNÍ_P2.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Multidisciplinární spolupráce ve zdravotnictví (MS)
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
1 Budoucnost komunitních služeb v ČR Zuzana Jentschke Stőcklová náměstkyně ministryně pro sociální a rodinnou politiku.
Andrea Brožová Doubková
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
OBLASTNÍ CHARITA MOST NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ ZASTÁVKA DUCHCOV.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Představujeme Vám projekt TechIN - Propojení studia a praxe, TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o. Okresní hospodářskou komorou Karviná. který realizuje společnost.
Lidé s mentálním postižením jako cílová skupina sociálních služeb.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Komunitní školy - kulturní, vzdělanostní a prorodinná centra v malých obcích Mgr. František Eliáš.
Zapojení a integrovaný multidisciplinární tým Jane Bruton Clinical Research Nurse.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Národní týden manželství (NTM) únor, 2007.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Aktuální informace o stavu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Jak na PR (absolutní základ)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Mgr. Tereza Brumovská, M.Sc.
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
ANALYTICKÉ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Magistrát města Ustí nad Labem
Občanská společnost Tato prezentace je doplněním výkladu učitele k tématu Občanská společnost. Prezentace obsahuje několik aktivit vhodných k procvičení,
Městská knihovna jevišovice
Datové referáty Apstr4.
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Média - jak s nimi a jak na ně?

Jak fungují dnešní média? Malá kapacita redakcí Práce pod časovým tlakem Hromada nabízených informací Snaha mít jedinečné informace „Odborníci na jeden den“

Potřeba se přizpůsobit…jak? Vybočit zajímavými příběhy Volit vhodné komunikační kanály Komunikovat s veřejností napřímo

Co znamená silný příběh? Aktuálně o běhu Terryho Foxe: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/kalendarium/28410-beh-terryho-foxe-solidarita-s-nemocnymi-rakovinou/

Poznáte příklady z ČR?

Poznáte příklady z ČR?

Poznáte příklady z ČR?

Jaký je váš příběh?

Jak vytvořit zajímavý příběh? Ukazujeme drama a emoce Varujeme před nějakou hrozbou Upozorňujeme na něco jako první Představujeme něco unikátního Zapojujeme příběhy konkrétních lidí Oslovujeme co nejširší skupinu lidí Přidáváme zábavu a humor Potřeba oprostit se od samotné organizace a hledat stěžejní téma! Drama a emoce: Vozíčkáři nemají přístup do všech potřebných budov v okolí Lidé s postižením mají problém budoucího uplatnění Děti nemají rodiče Hrozba Zvýšené riziko nemocí (leukémia, onemocnění srdce) Důkazy nedemokratických principů Ekologická katastrofa Jsme první Nové léčebné zařízení v ČR Unikátní Vyléčení marihuanou Nový přístroj pro léčbu Sportovní výkon postiženého Příběhy konkrétních lidí Problémy s alkoholem Život v azylu Široké oslovení lidí Špatné využívání volného času Riziko sociálního vyloučení Možná máte nemoc, ani o tom nevíte Zábava a humor

Zajímavé příběhy v praxi Korálky dětem Projekt spojený se slavnou osobností – velice dobře zvolená celebrita, které celý příběh můžete věřit..

Zajímavé příběhy v praxi - Světluška „Každý občas potřebuje svojí světlušku, aby viděl ty, co žijí ve tmě.“

Jak komunikujete s médii? o Kdo zveřejňuje informace na svém webu o Kolik účastníků workshopu posílá médiím tiskové zprávy o Kolik pořádá tiskové konference o Kolik domlouvá články s novináři individuálně o Kolik komunikuje s veřejností napřímo například prostřednictvím sociálních sítí

Výběr komunikačního kanálu Web snese vše, ale nestačí Tisková zpráva vs. tisková konference Individuální komunikace pro příběhy Znát pravidla komunikace s novináři Sociální sítě by měly odrážet téma Potřeba integrované komunikace!

Pravidla komunikace s novináři Buďte aktuální (zítra je pozdě) Buďte struční (na dlouhé čtení není čas) Piště zprávu jako článek (co, kdy, kde, proč) Buďte srozumitelní Nezapomínejte na fungující kontakt Fotografie je plus Nenechte novináře na holičkách

Jak na integrovanou komunikaci Interně Všichni znají příběh organizace Nastavit proces pro komunikaci s veřejností Externě Příběh prolíná všemi komunikačními kanály (web, akce, prostory apod.) Co platí pro obojí? Za komunikaci s médii odpovídá jeden člověk nebo tým!

Otázky

Děkujeme za pozornost! Vladimír Komjati Kateřina Borovanská komjati@prklub.cz Kateřina Borovanská borovanska@prklub.cz Dalibor Dostál dostal@profit.cz