Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Počítáme s celými čísly
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Písemné násobení s nulou v činiteli
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Odčítání desetinných čísel
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s hledáním správné rovnice VY_42_INOVACE_31 Sada.
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_05 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Jméno autora: Mgr. Hana Zakopalová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): listopad 2012 Ročník: 3. Tematická oblast: Početní operace v oboru přirozených.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Sčítání a odčítání celých čísel
Základní škola Čelákovice
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Písemné násobení a dělení VY_32_INOVACE_04
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo VY_32_Inovace_3278 Název Závorky Téma hodiny Užití závorek Předmět Matematika Ročník/y/ 4. Anotace Materiál obsahuje seznámení s pořadím početních výkonů a příklady se závorkami. Očekávaný výstup Řeší příklady se závorkami, rozumí pořadí početních výkonů. Druh učebního materiálu Prezentace

Závorky užití závorek pořadí početních výkonů

Pořadí početních výkonů 1/ Nejprve počítáme početní výkon v závorce. 2/ Násobení a dělení má přednost před sčítáním a odčítáním. 56 - (9 : 3) = 56 - 3 = 53 45 - 20 : 2 = 45 - 10 = 35 500 - (156 - 8 . 7) . 3 = 500 - (156 - 56) . 3 = 500 - 100 . 3 = 500 - 300 = 200

Vypočítejte a zakroužkujte správný výsledek. 58 - (32 - 18) 8 44 42 (36 : 3) . 2 9 12 24 95 - (45 : 5) 10 86 92 44 - 36 : 4 2 35 37 5 + 6 . 7 + 8 55 85 95 42 + 6 : 6 - 5 3 38 48

Vypočítejte a zakroužkujte správný výsledek. 58 - (32 - 18) 8 44 42 (36 : 3) . 2 9 12 24 95 - (45 : 5) 10 86 92 44 - 36 : 4 2 35 37 5 + 6 . 7 + 8 55 85 95 42 + 6 : 6 - 5 3 38 48 správně

+ - . : Doplňte znaménka +, -, ., :. 4 (5 2) = 11 6 (3 4) = 72 4 (5 2) = 11 6 (3 4) = 72 64 (26 18) = 8 72 (36 20) = 88 54 (12 6) = 9 34 (54 9) = 28

+ - . : Doplňte znaménka +, -, ., :. + + . . : - + - : - - : 4 (5 2) = 11 6 (3 4) = 72 64 (26 18) = 8 72 (36 20) = 88 54 (12 6) = 9 34 (54 9) = 28 + + . . : - kontrola + - : - - :

Vypočítejte příklady – dodržujte správný postup. (40 + 24 : 8) - 4 . 2 (40 + 24) : (8 - 4) . 2 40 + 24 : (8 - 4) . 2 (40 + 24) : 8 - 4 . 2 40 + 24 : 8 – 4 . 2 Nápověda. ( ) . : / + -

Vypočítejte příklady – dodržujte správný postup. (40 + 24 : 8) - 4 . 2 = (40 + 3) - 8 = 43 - 8 = 35 (40 + 24) : (8 - 4) . 2 = 64 : 4 . 2 = 16 . 2 = 32 40 + 24 : (8 - 4) . 2 = 40 + 24 : 4 . 2 = 40 + 6 . 2 = 40 + 12 = 52 (40 + 24) : 8 - 4 . 2 = 64 : 8 - 8 = 8 - 8 = 0 40 + 24 : 8 - 4 . 2 = 40 + 3 - 8 = 43 - 8 = 35 kontrola Nápověda. ( ) . : / + -

Slovní úloha. Petr si vydělá každý den na brigádě 268 korun. Utratí denně 145 korun. Kolik korun mu zbyde za týden? Sestavte rovnici a vypočítejte písemně.

kontrola Slovní úloha. Petr si vydělá každý den na brigádě 268 korun. Utratí denně 145 korun. Kolik korun mu zbyde za týden? (268 - 145) . 7 = 123 . 7 = 861 Sestavte rovnici a vypočítejte písemně.

Použité zdroje: archiv autora www.office.microsoft.com