Datum: Projekt: Kvalitní výuka

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_09.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_11.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_141  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_23 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová.
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_18
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_119_POČITATELNOST Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
ARANŽOVÁNÍ.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Quantifiers.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Digitální učební materiál
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
There is/are Anglický jazyk VY_32_INOVACE_372, 19. sada, AJ2 ANOTACE
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Datum: 3.3.2013 Projekt: Kvalitní výuka    Datum: 3.3.2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_22_INOVACE_6 Jméno autora: Irena Moučková Název práce: Expressions of quantity Předmět: anglický jazyk Ročník: 1 Časová dotace: 15 minut Vzdělávací cíl:Tento výukový materiál v power pointu obsahuje výklad nového učiva. V první části vysvětluje rozdíl mezi počitatelnými a nepočitatelnými podstatnými jmény, ve druhé části se věnuje používání much, many, a lot of/lots of, ve třetí části používání (a)little a (a)few. Prezentace je doplněna o řadu názorných příkladů použití. Pomůcky: psací potřeby Poznámka: Materiál je používaný studenty 1. ročníku střední školy. Před prezentací tohoto výukového materiálu vyučující zjišťuje jaké žáci mají povědomí o používání výrazů vyjadřující množství ze základní školy. Inovace: zapojení audiovizuální techniky do výuky                      

Expressions of quantity A) Count and uncount nouns: Count nouns Uncout nouns a cup water a girl sugar an apple milk an egg music a pound money

1. We can say free cups, two girls, ten pounds, we can count them. We cannot say two waters, three musics, one money. We cannot count them. 2. •Count nouns can be singular or plural. This cup is full. These cups are empty. •Uncount nouns can only be singular. The water was terrible. The weather was terrible.

B) Much, many and a lot/lots of 1. We use much with uncount nouns in questions and negatives. How much money have you got? There isn´t much coffee left. 2. We use many with count nouns in questions and negatives. How many people are there? We haven´t got many books. 3. We use a lot/lots of with both count and uncount nouns in positive sentences, but can be used in questions and negatives as well. There´s a lot of butter. I´ve got lots of friends. Are there lots of tourists? There isn´t a lot of water.

C) A few and a little 1. We use a few with count nouns. There are a few shops in this town. 2. We use a little with uncount nouns. Can you give me a little help?

Použité zdroje: SOARZ, Liz and John: New Headway, Pre – intermediate, Oxford University Press, Oxford, 2007, ISBN 978-0-19-471585-0. FALLA Tim,DAVIES Paul A: Maturita Solutions, Oxford University Press, Oxford, 2007,ISBN 978-0-190455169-4. MURPHY, Raymond: English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1994, ISBN 0-521-43680-X.