Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Bezpečná hřiště Tisková konference prvního náměstka primátora hl. m. Prahy JUDr. Rudolfa Blažka a ředitele Městské policie hl. m. Prahy Mgr. Vladimíra.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
IBRS s.r.o., Prague 10, Dubečská 8, strana 1 Desk research – fertility rate Eurostat / 2006 Fertilita - průměrný počet živě narozených dětí, které.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Výsledky výzkumu mezi obyvateli MČ Praha 2 a návštěvníky Riegrových sadů „Soužití pejskařů a nepejskařů v parcích na území Prahy 2“ 28. června 2011 / Prezentace.
Tazatelská síť.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Spotřebitelský výzkum
Petr Sádlík, Tomáš Rudolecký,
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
O TRESTNÉM ČINU O PŘESTUPKU O UDÁLOSTI
... jednotné evropské číslo tísňového volaní 112
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Linka 800PRAHA1 nová kvalita komunikace úřadu s občany
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Znáte fondy a programy EU? - výsledky on-line ankety - Praha, 3. prosince 2007.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
Praktikum 4c: Tabulky, baterie otázek 16/5/08. Tabulky - metoda popisu dat.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
SLUŽBA PREVENCE KRIMINALITY A DOPRAVNÍ VÝCHOVY
Metodologie měkkých systémů
INDEX OČEKÁVÁNÍ FIREM XI. vlna Exkluzivně pro PRÁVO Legislativní změny.
© 2008 AUGUR Consulting s.r.o., Vinařská 5/A1, Brno, tel.: , ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA SOCIOLOGICKÝ PRŮZKUM.
1 Školka ve VFN v Praze Tisková konference,
Činnost dopravní policie v roce Dopravní přestupky řidičů motorových vozidel Celkem řešeno řidičů motorových vozidel na místě uloženo.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A03Prv2_Tísňová volání.
VÝZKUM PROGRAMU STOP NÁSILÍ VE VZTAZÍCH PhDr. Markéta Niederlová, Ph.D.
OCHRANA ČLOVĚKA ZA MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ I MIMOŘÁDNÁ UDÁLOST DRUHY MIMOŘÁDNÝCH UDÁLOSTÍ VŠEOBECNÉ ZÁSADY CHOVÁNÍ LINKY TÍSŇOVÉHO VOLÁNÍ.
Hasiči a veřejnost Tisková konference 24. července 2008.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Prevence sociálně patologických jevů
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Zpráva kontrolního výboru
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Videoverifikace.
Petra Martináková , ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání
Spokojenost občanů Kladna s místním společenstvím a bezpečností
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Mgr. Tereza Brumovská, M.Sc.
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU
Spokojenost občanů Kladna s místním společenstvím a bezpečností
Metody psychologie.
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Zdravotnická záchranná služba Kraje Vysočina,p.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Nulová tolerance 2012 Město Litvínov
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Výzkum veřejného mínění
Průběh a evaluace poradenství – analytické výstupy
Naplňování indikátorů udržitelného rozvoje Kladno 10/2008
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Klinika adiktologie 1LF UK a VFN v Praze
Historie Městské policie
Co říká česká veřejnost?
Klinika adiktologie 1LF UK a VFN v Praze
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1 Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy Vladimíra Kotrouše Praha, 1.10. 2010

Call Back Zpětné telefonáty oznamovatelům, zjišťování jejich spokojenosti s prací strážníků Inspirace v zahraničí, například ve Velké Británii Zkušební provoz v květnu (denně průměrně 55 volání zpět) Ostrý provoz červenec - září V červenci a srpnu osloveno 1021 volajících, 994 souhlasilo se zpětným voláním 796 respondentů se zúčastnilo dotazníkového průzkumu Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Průzkum Typ výzkumu Období Metoda průzkumu Velikost vzorku Call Back červenec - srpen 2010 CATI – sběr dat byl realizován pracovníky Městské policie hl. m. Prahy 796 respondentů, kteří volali na tísňovou linku (156) Městské policie Hl. m. Prahy Osloveni byli volající na tísňovou linku MP (156), kterým bylo zpětně voláno s dotazy týkající se spokojenosti s reakcí MP na jejich podnět. Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Shrnutí Relativně vysoká ochota respondentů ke zpětnému volání – odmítla pouze 3% dotázaných. Úspěšně bylo realizováno 8 z 10 hovorů. Celkově je s prací Městské policie spokojeno 83% dotázaných. Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince (9 z 10 naprosto spokojeno). O něco nižší spokojenost je naopak u rychlosti příjezdu hlídky a vyřešení problému. 59% situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Úspěšnost call back Pouze 3% dotazovaných si nepřálo být rušeno zpětným voláním. Při vlastní realizaci call back odmítlo rozhovor nebo volaný nebyl zastižen v 19% případů. (stat. chyba: max. 2,6%) SC1) Mohl(a) bych Vám položit několik otázek, které se týkají Vaší spokojenosti s reakcí MP hl. m. Prahy na Vaše oznámení? (odpovídají všichni respondenti včetně screeningu N=1021) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Spokojenost s ochotou a chováním operátora(ky) na tísňové lince 9 z 10 dotázaných bylo naprosto spokojeno s chováním a ochotou operátorky na tísňové lince, celkově pak bylo spokojeno 98% dotázaných. Průměrná známka 1,1 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 98% (stat. chyba: max. 2,9%) Q1) Jak jste byl(a) spokojen(a) s chováním a ochotou operátora(ky) na tísňové lince? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Spokojenost s rychlostí příjezdu hlídky Městské policie S rychlostí příjezdu hlídky MP na místo oznámení bylo naprosto spokojena 1/2 dotázaných, spokojeno bylo 7 z 10. Nespokojenost byla zaznamenána u 6% dotázaných. Průměrná známka 1,6 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 69% (stat. chyba: max. 2,9%) Q2) Jak jste byl(a) spokojen(a) s rychlostí příjezdu hlídky Městské Policie na místo oznámení? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Spokojenost s vyřešením dané situace strážníky Městské policie 58% dotázaných bylo spokojeno s tím jak strážníci MP vyřešili danou situaci, nespokojen byl 1 z 10 dotázaných, 1/3 nedokáže odpovědět. Průměrná známka 1,8 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 58% (stat. chyba: max. 2,9%) Q3) Jak jste byl(a) spokojen(a) s tím jak strážníci Městské Policie vyřešili danou situaci? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Celková spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy S prací MP je celkově spokojeno 83% dotázaných, nespokojen je 1 z 10. Průměrná známka 2,0 Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) SPOKOJENO 83% (stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Spokojenost s prací Městské policie Hl. m. Prahy Nejvíce jsou dotázaní spokojeni s chováním a ochotou a operátora na tísňové lince. Škála: 1 - naprosto spokojen(a) 5 - nespokojen(a) (stat. chyba: max. 2,9%) Q4) Jak jste byl(a) celkově spokojen(a) s prací Městské Policie Hl.m.Prahy? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Vyřešení situace během zásahu strážníků Městské policie 59% situací bylo vyřešeno během zásahu strážníků, 12% nebylo vyřešeno a ve 28% případů dotázaný neví, zda se situaci podařilo vyřešit. (stat. chyba: max. 2,6%) Q5) Byla tato situace, kterou jste oznámil(a) na tísňovou linku, vyřešena během zásahu strážníků Městské Policie? (odpovídají všichni respondenti N=796) Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Napadení strážníků při výkonu služby (2006-2009) 59 12 64 13 78 15 83 9 10 20 30 40 50 60 70 80 90 2006 2007 2008 2009 útoky celkem útoky řidiči Městská policie – call back červenec – srpen 2010

Napadení strážníků při výkonu služby 2010 Za období od 1.1. do 31.8.2010 bylo zaznamenáno celkem 55 útoků na strážníky městské policie V  porovnání se shodným obdobím roku 2009 to představuje nárůst o 5 případů Z celkového počtu letošních útoků jich bylo 6 vedeno ze strany řidičů motorových vozidel

Trestná činnost strážníků Ztráta bezúhonnosti: 2009 - 1 strážník 2010 - 0   Trestní stíhání: 2009 - 6 strážníků 2010 - 9 strážníků Obžaloby: 2009 - 2 strážníci 2010 - 1 strážník