NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní druhy- procvičování ohebných sl. druhů- 1-5
Advertisements

VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY
Určování větných členů - procvičování
Větné členy.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Syntaktická cvi č ení Autor: Mgr. Monika Dudová Název: VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-30 Téma: ČESKÝ JAZYK – SYNTAX VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-30.
Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
JAZYKOVÉ ROZBORY (+ PRACOVNÍ LIST)
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Skupenství látek.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.09 Anotace: Prezentace je zaměřena na grafické znázorňování věty jednoduché. Obsahuje přehled základních a rozvíjejících větných.
Urči větné členy Najednou mu malé kolo prudce spadlo na zem. Na zemi ležel zmačkaný obal od sušenek. Odpoledne výprava turistů vystoupila na vrchol hory.
Chemická vazba.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
CHEMICKÉ REAKCE A ROVNICE
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Nejdříve si žáci zopakují s pomocí učitele a přehledu určování.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Najdi ve větách členy rodiny Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
P ř íslove č né ur č ení Autor: Mgr. Monika Dudová Název: VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37 Téma: ČESKÝ JAZYK – skladba VY_32_INOVACE_ICT2.5_2-37.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
V Ě T N É Č L E N Y Základní – podmět,přísudek
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Křížovka – příbuzenské vztahy
Česká republika: vodstvo
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Rozvíjející větné členy Příslovečné určení 6.třída ZŠ Polešovice Eva Andrýsková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VY_32_INOVACE_13_Český jazyk pro 7. ročník_Určování větných členů
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola J. E
Název školy: Základní škola J. E
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Rodina VY_32_INOVACE_3A_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení s přísudkem a podmětem
PŘEDMĚT Český jazyk – 7. ročník.
Téma: Předmět a příslovečné určení
Název školy: Základní škola J. E
AUTOR : Mgr. Jana Christenová
Větné členy VY_32_Inovace_20SJ - 1
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_14_Rozvíjející větné členy TÉMA: Rozvíjející větné členy ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2803

Materiál vyhovuje výuce Anotace žáci si procvičují učivo rozvíjejících větných členů Autor Mgr. Jana Christenová Jazyk čeština Očekávaný výstup blíže určuje různé okolnosti dějů Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Zpětná vazba správné řešení, rozbor hodnocení Druh učebního materiálu pracovní list Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina 12 – 14 let Materiál vyhovuje výuce

Rozvíjející větné členy Doplň vhodné předměty a urči jejich pády: přeskočil zlomila si prohráli v bavil se Ke slovesům doplňte příslovečná určení a určete jejich druh: 3. U vyznačených slov urči rozvíjející větné členy: Podej mi seděla tiše přišel odpoledne podej ručník pracoval na poli dbalý pověsti 4. Utvoř věty s následujícími předměty: ( bratrovi) (vysoký plot) (naší kočce) ( po rodičích) Zpracovala Mgr. Jana Christenová pracoval plaval

Rozvíjející větné členy, řešení Doplň vhodné předměty a urči jejich pády: přeskočil plot (4. p.) zlomila si nohu (4. p.) prohráli v košíkové (6. p.) bavil se s kamarádem (7. p.) Ke slovesům doplňte příslovečná určení a určete jejich druh: pracoval svědomitě PUZ plaval rychle PUZ včera PUČ v červnu PUČ v lese PUM v bazénu PUM 3. U vyznačených slov urči rozvíjející větné členy: Podej mi PT seděla tiše PUZ přišel odpoledne PUČ podej ručník PT pracoval na poli PUM dbalý pověsti PT 4. Utvoř věty s následujícími předměty: ( bratrovi) (vysoký plot) (naší kočce) ( po rodičích) Zpracovala Mgr. Jana Christenová