Základní škola Čelákovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o pohybu doháněcí
Advertisements

Tvorba výrazů s proměnnou
Slovní úlohy o pohybu střetávací
C) Slovní úlohy o pohybu
Slovní úlohy na společnou práci
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Slovní úlohy o pohybu Varianta 1: Pohyby proti sobě (2. část)
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
AnotacePrezentace, která se zabývá slovními úlohami o pohybu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci počítají úlohy o pohybu. Speciální.
C) Slovní úlohy o pohybu
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – pohyb 1 VY_42_INOVACE_25 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 6 VY_42_INOVACE_36 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Slovní úlohy o pohybu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Česká republika: vodstvo
Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s postupem řešení slovních úloh o pohybu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
FUNKCE 16. Nepřímá úměrnost – zadání funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
1 Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
1 Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
3.3 SLOVNÍ ÚLOHY - lineární rovnice Mgr. Petra Toboříková.
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_20_Slovní úlohy o pohybu Téma:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Obvod a obsah trojúhelníku Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_069_Obvod a obsah trojúhelníku.
Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_027_Složené zlomky.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola Čelákovice
Slovní úlohy o pohybu Pohyby proti sobě s časovým posunem.
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Úlohy na výpočet obvodu a obsahu obdélníku a čtverce
Základní škola Čelákovice
Písemné násobení desetinných čísel
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Základní škola Čelákovice
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
Základní škola Čelákovice
Základní škola Čelákovice
Autor: Ing. Jitka Michálková
Slovní úlohy o pohybu IV. (2 úlohy)
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Slovní úlohy o pohybu.
Základní škola Čelákovice
Pohybové úlohy 3 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Pohybové úlohy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Desetinná čísla a zlomky
Slovní úlohy o pohybu.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_039_Slovní úlohy II Slovní úlohy II. – o směsích, o společné práci a o pohybu - procvičování Základní škola Čelákovice

Slovní úlohy II. – o směsích, o společné práci a o pohybu - procvičování Autor: Mgr. Zuzana Zágoršeková Vytvořeno: 2.5.2011 Stupeň a typ vzdělávání: II. Stupeň – základní, 9. ročník Vzdělávací oblast: Inovace Vzdělávací obor: Matematika Téma: Slovní úlohy II. procvičování Anotace: žák počítá samostatně slovní úlohy. Může si zkontrolovat podle listu řešení Druh učebního materiálu: pracovní list Očekávaný výstup: žák počítá slovní úlohy o směsích, o společné práci a o pohybu

1. 2. 3. Z místa A vyjel v 6 h 30 minut traktor průměrnou rychlostí 20 km/h a za ním v 7 hodin vyjelo auto průměrnou rychlostí 30km/h. Kdy a jak daleko od místa A auto traktor dostihne? 1. Kolik l 10% alkoholu musíme přilít do 6l 85% alkoholu abychom dostali 50% alkohol? 2. Jedním čerpadlem naplníme bazén za 7 hodin, druhým za 4 hodiny. Za jak dlouho naplníme tentýž bazén, budou-li obě čerpadla puštěna současně? 3.

Musíme přilít 5,25l 10% alkoholu. Řešení: 2) 0,1 x + 6 . 0,85 = (x + 6) . 0.5 0,1 x + 5,1 = 0,5 x + 3 2,1 = 0,4 x x = 5,25 Musíme přilít 5,25l 10% alkoholu.    

Použité zdroje Veškeré obrázky a texty jsou dílem autora prezentace.