7. ročník Michaela Hantková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
subjektivně zabarvený
Advertisements

POPIS Popis VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.13.
VĚTA DVOJČLENNÁ VĚTA JEDNOČLENNÁ VĚTNÉ EKVIVALENTY
SLOH – popis statický líčení
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Gramatika Vypravování
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_CESKYJAZYK1_11
Zásady rozboru textu uměleckého a neuměleckého
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_362_Slohové postupy AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.14 Anotace: Prezentace je zaměřena na líčení, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru jsou cvičení, na kterých si žáci mohou procvičit.
POPIS teorie.
subjektivně zabarvený
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.12 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu statického a dynamického. Vzdělávací.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
VYPRAVOVÁNÍ.
POPIS.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CHARAKTERISTIKA znaky.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_ INOVACE _24_CJL_NP2 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
1. Datum vytvoření: Téma: Popis krajiny Cíl prezentace: Práce se smysly při popisu okolní krajiny Časová dotace: 45 min Anotace: Výukový materiál.
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Líčení Zpracovala: Mgr
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
subjektivně zabarvený
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
Slohový útvar CHARAKTERISTIKA
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
TEORETICKÁ ČÁST VYPRAVOVÁNÍ. Vypravování – útvar slohového postupu vyprávěcího Využití  v umělecké literatuře – základ epických děl (povídek, románů,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_20 Název materiáluSloh-Charakteristika.
P O P I S A CHARAKTERISTIKA slohový postup Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Denisa Šafářová. Dostupné z Metodického.
Dopis 6. ročník Michaela Hantková. Charakteristika osobního dopisu Písemná zpráva osobě blízké Psán vlastní rukou Speciální papír – dopisní, obálka Odesílá.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra.16 _popis_umeleckeho_dila.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Daniela Vlčková Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Cj.8.Vc. 25_liceni Datum:
Popis postavy Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Leden 2013 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Subjektivně zabarvený popis - líčení
Popis, charakteristika
ŽIVOTOPIS Mgr. Michal Oblouk.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
ÚVAHA Mgr. Michal Oblouk.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
LÍČENÍ VY_12_INOVACE_Rů_I_24 Název projektu: OP VK
Název školicí prezentace
9. ročník Michaela Hantková
CHARAKTERISTIKA Mgr. Michal Oblouk.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU
9. ročník Michaela Hantková
DOPIS Mgr. Michal Oblouk.
7. ročník Michaela Hantková
VĚTA DVOJČLENNÁ VĚTA JEDNOČLENNÁ VĚTNÉ EKVIVALENTY
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VYPRAVOVÁNÍ Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
VÝKLAD Mgr. Michal Oblouk.
8. ročník Michaela Hantková
9. ročník Michaela Hantková
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Publicistický styl Reportáž. Publicistický styl Reportáž.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
VY_12_INOVACE_Rů_I_11 Popis uměleckého díla
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
Transkript prezentace:

7. ročník Michaela Hantková Líčení 7. ročník Michaela Hantková

Charakteristika Subjektivně zabarvený popis Zachycuje pisatelovy pocity, dojmy Působí na všechny smysly

Jazyk Spisovný Důležitá jsou přídavná jména, dynamická slovesa Přirovnání, personifikace, metafory, kontrasty

Osnova Úvod Co popisuji (začít konkrétně, ne větou Rozhodl jsem se popsat…) Stať Vlastní líčení, ústřední motiv Závěr Hodnocení, vztah

Napiš jednou větou: ústřední motiv atmosféra

Napiš jednou větou: ústřední motiv atmosféra

Napiš jednou větou: ústřední motiv atmosféra