Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Advertisements

ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: Present Simple Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_06_.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné AUTOR. Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola, Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_04_Conditionals – type 2, Questions Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodních vět učitel objasní žákům tvorbu otázky a odpovědi Conditionals – type 2. 2) Následuje procvičení struktury a typu otázek: What would you do if …? Kontrola správnosti. 3) Následuje – spojení dvou vět v souvětí s použitím if. Písemné procvičení struktury vět, kontrola po odhalení zakrytého textu. 4) Pro zpestření test formou kvízu, procvičení Conditionals 2. 5) Dialogy, konverzace ve dvojicích dle předlohy. Použití: If I were you, – would/ wouldn´t ap. 6) Zařazení materiálu do úvodních hodin – Conditionals – type 2.

CONDITIONALS - type 2 What would you do if you were in my situation? If I were you I wouldn’t call his parents. Note: If I (he, she, it) were QUESTIONS (What / you / do?) If I were you, I would have more time for children. ANSWER

CONDITIONALS - type 2 / Questions (where/you/go) Where would you go if you had a free plane ticket? (what time/you/get up) What time would you get up if there was no school for a year? (you/panic) Would you panic if you saw spider in your bed? (your parents/be surprised) Would your parents be surprised if you got a job? Answer (example): If I had a free plane ticket I would fly to Paris.

CONDITIONALS - type 2 Spoj dvojice vět spojkou if a změň je na podmínkové věty v kondicionálu typu 2. I’m not a boy. I don’t play football. If I were a boy, I would play football. I can’t speak Spanish, I don’t read books in this language. If I could speak Spanish, I would read books in this language. I’m too young. I can’t drive a car. If I weren’t too young, I would drive a car. My sister isn’t pretty. She isn’t Miss World. If my sister were pretty, she would be Miss World. I don’t do sports. I’m not fit. If I did sports. I would be fit.

Unreal personality test - Conditionals – Type 2 Použij slovesa v závorkách ve správném tvaru. Doplň kvíz, výsledky – v klíči. Example: If I were a colour, I would be blue. If I ……. (be) a colour, I ……….(be)…… If I ……. (be) an animal, I ……..(be)….. If I ……. (be) a piece of fruit, I …………(be)…… If I ……. (be) a continent, I ……..(be)….. If I ……. (be) a type of weather, I ………..(be)…… If I …….. (be) a dance, I ………..(be)……. A) blue B) orange C) green A) a koala B) a lion C) a bird A) a peach B) a grapefruit C) a raspberry A) Africa B) Australia C) Europe A) rain B) a storm C) fog A) a tango B) a salsa C) a rumba a b c 1 quiet energetic optimistic 2 lazy serious independent 3 sensitive moody friendly a b c 4 adventurous patient sociable 5 creative nervous mysterious 6 emotional outgoing romantic

Dialogues What would you do…? if your teacher came to your birthday party? What would you do…? if you won a lot of money? if you saw a thief in your house?

CITACE: http://images.google.com/imgres?q=pavouk&start=125&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=I5Wn4rmKS RV16M:&imgrefurl=http://www.animalsholding.cz/k44-arachnida--- pavouci.html&docid=Gnh1sxzckTzjKM&imgurl=http://www.animalsholding.cz/zvirata/brachypelma_smithi0 001.jpg&w=889&h=655&ei=tR2FUcShGYKA4gScv4CoDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=2&dur=2828&hov h=193&hovw=262&tx=106&ty=72&page=6&tbnh=146&tbnw=194&ndsp=26&ved=1t:429,r:25,s:100,i:79 http://images.google.com/imgres?q=letadlo&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=3aMJ3EpCfyrgFM:&img refurl=http://fyzika.zskrestova.cz/%3Fp%3D307&docid=Hx83J_y81e8AaM&imgurl=http://fyzika.zskrestova. cz/wp-content/uploads/2008/12/letadlo.jpg&w=818&h=371&ei=RB6FUaKUJMjPsgab- 4DADg&zoom=1&iact=hc&vpx=186&vpy=184&dur=5016&hovh=151&hovw=334&tx=222&ty=93&page=1&tb nh=128&tbnw=284&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:0,i:161 http://images.google.com/imgres?q=pen%C3%ADze&start=143&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=sO06 KhfzefjlzM:&imgrefurl=http://sebl.blog.idnes.cz/c/295342/Fenomen-Prichazet-o-penize-a-nazyvat-to- sporenim-ci- investovanim.html&docid=Pjf0_UrpcGzxTM&imgurl=http://blog.idnes.cz/blog/17266/295342/clanok_foto_ 24.jpg&w=300&h=200&ei=eCKFUZj4Ncvasgbz64CgAg&zoom=1&iact=hc&vpx=993&vpy=178&dur=12609&h ovh=160&hovw=240&tx=132&ty=108&page=8&tbnh=141&tbnw=212&ndsp=24&ved=1t:429,r:48,s:100,i:148 http://images.google.com/imgres?q=pen%C3%ADze&start=119&biw=1280&bih=534&tbm=isch&tbnid=KEuZ UMlziRLweM:&imgrefurl=http://nase-penize.eu/&docid=cqfcIVUGORnDmM&imgurl=http://nase- penize.eu/penize.jpg&w=286&h=286&ei=MiCFUb2XGYTk4QTW_oCoCA&zoom=1&iact=hc&vpx=2&vpy=133 &dur=2640&hovh=225&hovw=225&tx=55&ty=121&page=7&tbnh=142&tbnw=141&ndsp=24&ved=1t:429,r:2 5,s:100,i:79 Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Spark, Virginia Evans_Jenny Dooley, Teacher´s book, Express Publishing Let´s study Grammar, Krajewska Milada, Infoa Terasoft, TC Angličtina 4, PC program 2003