Zástavba, funkční oblasti města

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše obec – Rožmitál p. Tř
Advertisements

ČESKÁ REPUBLIKA – SÍDELNÍ STRUKTURA
Život na venkově.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Jádrové a periferní oblasti
 Rozsáhlé pohoří na hranicích Česka, Rakouska a německého Bavorska.  Rozkládá se v nadmořské výšce mezi 600 m ( údolí Otavy u Rejštejna ) a 1378 m (
Sídla.
Určujeme podle několika hledisek:
40.1 Liberecký kraj – poznáš jeho dominanty?
Město a příměstské oblasti Obec, kde žiji. Město Většina obyvatel žije ve městech a v příměstských oblastech. Na předměstích byla postavena velká sídliště.
Historické prameny.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.8.66 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
STRUKTURA A FUNKCE MĚST
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Přejít na stranku google Podíváme se jak vypadá stránka google maps Návod k použití Zajímavosti o stránce google maps.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Lesy – přírodní bohatství Země
Určování času na Zemi Rozdíly času na Zemi odpovídají rozdílům zeměpisných délek daných míst – tj. 1° zeměpisné délky = rozdíl v čase 4 minuty – 1 hodina.
Funkce měst Jméno: Petra Příjmení: Havlíčková Třída: IX.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PRŮMYSL ČESKÉ REPUBLIKY 9. třída.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
SÍDELNÍ STRUKTURA ČESKÁ REPUBLIKA.
Poznej podle obrázku Hardware a software Internet, pc.
Naučná stezka okolím naší školy Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Míková. Dostupné z Metodického portálu
Google Street View na českých mapách. Co to je ? Služba postavená nad internetovými mapami Googlu Dostupná na: Nabízí.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Mapy Číslo DUM: III/2/VT/2/2/39 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Kácení lesů Těžba surovin Člověk a krajina Kulturní krajina.
Název: Internet DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_11 Šablona číslo: VII.Sada číslo: 3.Pořadové číslo DUM:11. Autor:Mgr. Milan Žižka.
METODY A NÁSTROJE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ NA INTERNETU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Dnešní svět Ověření ve výuce: Třída: Datum:
 Materiál slouží pro pochopení a faktické vyplnění Jednotného registračního formuláře.

Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mapy a plány mapy čtení mapy měřítko mapy vysvětlivky mapy plány.
Název společnosti Produkty a služby
Poznáš místa v našem městě?
MAPY VY_32_INOVACE_20 Sada 6 ZPRACOVÁNÍ A VYUŽITÍ INFORMACÍ
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Jaklová
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Občanská výchova – 6. ročník, Obec, kraj
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
Název školy: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF Autor: Lucie Beranová, Název: VY_32_INOVACE_09_VARNSDORF Téma: Orientace.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_02_07_Česká Lípa.
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Autor: Mgr. Eva Procházková
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Místo, kde bydlím Město na zelné louce
METODY A NÁSTROJE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ NA INTERNETU
ANOTACE a) PRÁCE JE URČENA PRO ŽÁKY 7. ROČNÍKU B) TÉMA: USA C) CÍL UČEBNÍHO MATERIÁLU: žáci se seznámí s administrativním členěním, státním zřízením.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_10_Práce s chybou
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Člověk a krajina – moderní krajina
Osídlení VY_32_Inovace_18KR-1
Město a příměstské oblasti
Koláž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Nad mapou Evropy VY_32_Inovace_05KR-3
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Modely vnitřní struktury města
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Etiketa - Představování
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ D.7.A.08_velka_morava Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Linhartice - moje obec, můj domov Materiál slouží k výkladu učiva.
Poznáš místa v našem městě?
Jarní úklid s Fabrikamem Již 10 let
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Úprava rozsáhlého dokumentu
Transkript prezentace:

Zástavba, funkční oblasti města Město na zelné louce Zástavba, funkční oblasti města Poznej města Úkol č. 1 Co přinesl první seminář

Zkus poznat, co je na fotkách. Řešení je na dalším snímku.

Co bylo na fotkách (v pořadí) Amsterdam Barcelona Dubai Urban Sprawl - Florida Paris Urban Sprawl - San Francisco Central Park New York Hong Kong – housing estate

Úkol Vytvořte mapu funkčních oblastí Znojma podle následujícího klíče: služby (obchody, úřady,…) bydlení odpočinek, volný čas sportovní, kulturní vyžití, škola průmyslové oblasti

Mapa funkčních oblastí Dohodněte se, kdo bude mít jakou mapu 1 mapa–1 člověk Vyplněn je pouze intravilán Na mapě mohou být místa bez výplně V mapě mohou být enklávy/exklávy Některé oblasti se mohou překrývat (vzácně), vybírejte spíše dominující funkci

Příklad (nedokonalý)

Tipy Nevíš-li si rady, tak se neboj zeptat K určování, k čemu daná oblast města slouží, využij panorama pohled na serveru Mapy.cz nebo Street View na mapách od Google Pomocí internetového vyhledávače můžeš o konkrétních místech zjistit mnoho

Panorama od Mapy.cz

Street View od Google

Sídlí na adrese nějaká právnická osoba?

Prezentace Nejprve představ mapu celého Znojma, kde bude vyznačena „tvá” oblast Uveď jaké jsi použil(a) metody práce co jsi dělal(a) a jak jsi postupoval(a), aby vzniklo toto Zhodnoť, zda je v tvé oblasti výrazná monofunkční oblast (např. rozsáhlá zástavba s obytnou funkcí, domy se sídly firem,…), nebo ne Vyber zvláštnosti (enklávy/exklávy), pokud jsou Dodržuj zásady správné prezentace, hlavně mluveného projevu

Ukázka možného vyznačení oblasti

Co přinesl první seminář Nápady skvělé, provedení horší 

Problém enkláva/exkláva Pokuste se vymyslet interpretaci, co je co; zjištěním na internetu ztrácí úkol hodnotu Území „A” Území „B” Nějaká enkláva. Co to je? Naše exkláva. Co to je?