Charakteristika výukového materiálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdvojené souhlásky Mgr. Lenka Venclová 2008.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VY_32_INOVACE_16_ Rozvoj jazykových schopností 1 (SADA ČÍSLO 1)
– vytvoření a ověření VM Výukový materiál slouží k vyvození a procvičení pravopisu souhláskových skupin na styku předpony nebo přípony a kořene.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Druhy mezilidských vztahů Číslo DUM: VY_52_INOVACE_69_96 Vzdělávací předmět: Rodinná výchova.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
 Dráha  Rychlost  Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VY_32_INOVACE_29_ Prvouka 3.ročník Zelenina
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Předmět:. Český jazyk Ročník:. 3. Téma:. VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z Cíl:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
1 Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Hana Stýblová Datum.
Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření.
Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Jana Boháčová Datum vytvoření.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_31_Protiklady,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram AUTOR: Olga Bartoňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ 4_17_VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z TÉMA: VYJMENOVANÁ.
Základní škola a mateřská škola Plzeň – Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Iva Zemanová Datum vytvoření.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Vilma Scholzová Název : VY_32_INOVACE_10A_11_zdvojené souhlásky Vzdělávací.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_07_01_slovní úloha Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Geometrické tvary Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_54_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Charakteristika výukového materiálu
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Štěpánka Vaňková Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_II.JZ_ČTENÍHŠ_HLÁSKA.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň- Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Iva Zemanová Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň – Božkov.
Charakteristika výukového materiálu
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Metodický list: Slovní druhy – 2. část
Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk Ročník: 8.
Předložky.
Vy_32_Inovace_51_Zdvojené souhlásky
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Charakteristika výukového materiálu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Charakteristika výukového materiálu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
VY_32_INOVACE_35_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, K čemu jsou nám dobré?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
VY_12_INOVACE_167_Ovocné stromy
Transkript prezentace:

Charakteristika výukového materiálu Základní škola a mateřská škola Plzeň-Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organiazce Charakteristika výukového materiálu Autor Mgr. Jana Boháčová Datum vytvoření VM 19.11. 2012 Cílová skupina – ročník 5.třída Vzdělávací oblast Jazyková gramotnost Předmět Český jazyk Druh VM PowerPoint – prezentace + pracovní list Tématický celek Zdvojené souhlásky Klíčová slova Zdvojené souhlásky –nn- -n-, -dd- -d- Anotace Cvičení k upevnění znalostí českého jazyka Pracovní list k procvičení učiva

Metodický postup Strana 4 - 6 - procvičování zdvojených souhlásek. Strana 5 -7 - žáci si kontrolují svoji práci. Jednotlivé úkoly mohou žáci doplňovat samostatně nebo ve dvojicích . Strana 8 - k zopakování a ověření znalostí slouží pracovní list. Citace Při sestavování výukového programu byl využit Power Point. Výukový materiál je dostupný z www.zsplzenbozkov.cz

Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Zdvojené souhlásky

- nn- nebo –n- - člověk, který něco provedl, je ……………………….. Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová - nn- nebo –n- - člověk, který něco provedl, je ……………………….. - salát vypěstovaný brzy na jaře je …………………. - na vinohradech pěstujeme …………………… révu - když krásně svítí sluníčko, je …………………….den - ráno je na trávě ………………………………………rosa - výlet, který trvá celý den, je ………………………….. - dům postavený z kamene je …………………………. - lampa, která stojí na stole, je ………………………….

ŘEŠENÍ - člověk, který něco provedl, je vinný Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - člověk, který něco provedl, je vinný - salát vypěstovaný brzy na jaře je raný - na vinohradech pěstujeme vinnou révu - když krásně svítí sluníčko, je slunný den - ráno je na trávě ranní rosa - výlet, který trvá celý den, je celodenní - dům postavený z kamene je kamenný - lampa, která stojí na stole, je stolní

-dd- nebo -d- - chodím do skautského ……………………………… Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová -dd- nebo -d- - chodím do skautského ……………………………… - kůň má na kopytě …………………………………….. - každý král měl …………………………………….. lid - do popelnice nosíme ……………………………….. - jsem nemocný, musím ……………………odjezd - nepojízdné auto se musí …………………………..

ŘEŠENÍ - chodím do skautského oddílu - kůň má na kopytě podkovu Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová ŘEŠENÍ - chodím do skautského oddílu - kůň má na kopytě podkovu - každý král měl své poddané - do popelnice nosíme odpadky - jsem nemocný musí oddálit odjezd - nepojízdné auto se musí odtáhnout

Pracovní list k ověření znalostí Výukový materiál vytvořený ZŠ a MŠ Plzeň-Božkov v rámci EU projektu Moderní škola, autor Jana Boháčová Pracovní list k ověření znalostí jesky__í medvěd jele__ parohy, nová vi__ice koňská po__kova byli__ý čaj po__aná ruka po__aný lid dřevě__á hračka skle__ěná váza slo__í kly ra__é brambory de__í tisk