Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje přehled mluvnických kategorií přídavných jmen. Zaměřuje se především na druhy a vzory. Vzdělávací.
Rozdělení hlásek DUM 14/1.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu EU Peníze školám
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Český jazyk Souhlásky tvrdé a měkké - shrnutí
Psaní i,í, y, ý po měkkých a tvrdých souhláskách
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Zvuková stránka věty Spisovná výslovnost.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
Hlásky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katka Nosková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ7_01 Sada DUMČeský jazyk 7 Předmět Český jazyk Název materiáluRozdělení hlásek Anotace Materiál je určen.
SLOVNÍ DRUHY Podstatná jména pro druháky Podstatná jména Vlastní jména
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci se seznámí s pojmy měkké souhlásky, měkké slabiky. Druh.
Souhlásky měkké Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_191.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Základní škola a mateřská škola Plzeň – Božkov, Vřesinská 17, příspěvková organizace Charakteristika výukového materiálu AutorMgr. Iva Zemanová Datum vytvoření.
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
Mgr. Zbyněk Zeman, ZŠ a MŠ Staré Hobzí
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_03_tvrdé a měkké souhlásky.
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640 Autor: Mgr. Helena Roflíková Název:VY_32_INOVACE_09_I.Čj4_HLÁSKOSLOVÍ Téma: Hláskosloví Název.
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
Tajenky Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_DELENI_HLASEK Název materiálu:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY 32 INOVACE 361.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Anotace: prezentace slouží k procvičování učiva z 2. ročníku
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_194_ČJ3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.2.Bal.28_Souhlasky_mekke.
Český jazyk 3 Opakování 2. třídy.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Tvrdé a mäkké spoluhlásky
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
SAMOHLÁSKY A SOUHLÁSKY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka,
Dělení souhlásek, souhlásky tvrdé Název projektu: OP VK
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo VY_32_Inovace_3185 Název Souhlásky tvrdé, měkké, obojetné Téma hodiny Předmět Český jazyk a literatura Ročník/y/ 2. Anotace Materiál obsahuje seznámení s tvrdými, měkkými, obojetnými souhláskami a jejich procvičování. Očekávaný výstup Pozná tvrdé, měkké, obojetné souhlásky a správně používá y/i po tvrdých a měkkých souhláskách. Druh učebního materiálu Prezentace

Souhlásky tvrdé měkké obojetné

Souhlásky 1/ tvrdé: h ch k r d t n 2/ měkké: ž š č ř c j ď ť ň 3/obojetné: b f l m p s v z

Doplňte souhlásky 1/ tvrdé: h -- k -- d -- -- 2/ měkké: ž -- -- ř c -- ď -- ň 3/obojetné: b f -- -- p -- -- z

Doplňte i, í/y, ý Výlet Jen_k a Jan_čka jedou s tat_nkem na výlet do př_rod_. Každ_ má svůj kufř_k. Daj_ si tam svetr_, kalhot_ a ponožk_. Př_daj_ také kn_žk_ a hračk_. Už se na cestu těš_. Budou r_bař_t u r_bn_ka. Vrát_ se zpátk_ v úter_.

Kontrola Výlet Jeník a Janička jedou s tatínkem na výlet do přírody. Každý má svůj kufřík. Dají si tam svetry, kalhoty a ponožky. Přidají také knížky a hračky. Už se na cestu těší. Budou rybařit u rybníka. Vrátí se zpátky v úterý.

Napište názvy

Zima Zakroužkujte správné slovo Venku padá sníh/snýh. Jirka/Jyrka má teplé boti/boty a staví sněhuláki/sněhuláky. Jeden z nich/nych má na hlavě hnědý/hnědí hrnek a z mrkve dlouhí/dlouhý nos. Janička/Janyčka a Vlastýk/Vlastík bruslí na rybníku/ribnýku. Děty/Děti mají ze zimy radost.

Zima Kontrola Venku padá sníh. Jirka má teplé boty a staví sněhuláky. Jeden z nich má na hlavě hnědý hrnek a z mrkve dlouhý nos. Janička a Vlastík bruslí na rybníku. Děti mají ze zimy radost.

Opravte chyby Jiřyna má v pokojýčku žydli a knihi. Ve skříny má také hrački. Nejradějy má stavebnyci Lego. Kdiž si hraje, tak se nedývá na televizi. Těší se na prázdnini, jak si bude čýst pohádki.

Kontrola Jiřina má v pokojíčku židli a knihy. Ve skříni má také hračky. Nejraději má stavebnici Lego. Když si hraje, tak se nedívá na televizi. Těší se na prázdniny, jak si bude číst pohádky.

Doplňte dý - dí, tý - tí, ný - ní chu__ rybář chu__ rybáři mla__ chlapec ___________ cviče__ medvěd ___________ čer__ kocour ___________ chlupa__ pes ___________ pracovi__ lékař ___________ pozor__ žák ___________ divadel__ herec ___________

Použité zdroje: archiv autora www.office.microsoft.com