Eurozóna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Předmět: Základy společenských věd Ročník: IV.
Evropská unie Za předpokladu použití mapy Evropy a psacích potřeb.
Ladislav Němeček.  Se vznikem Evropského společenství byl v podstatě zahájen proces hospodářské a měnové integrace  Samotná měnová unie byla v rámci.
Euro – měna Evropanů Eurem lze platit kdekoli v tzv. eurozóně.
Peněžní prostředky.  při hotovostním platebním styku se používají hotové peníze = peněžní prostředky, které jsou:  v podobě papírové  v podobě v mincí.
VÍCE OBRÁZKŮ V JEDNOM GRAFICKÉM OKNĚ PŘÍKAZ SUBPLOT(a,b,c) a – POČET OBRÁZKŮ VODOROVNĚ b - POČET OBRÁZKŮ SVISLE c - URČENÍ POZICE KTERÝ OBRÁZEK V MATICI.
EVROPSKÁ INTEGRACE.
Sídla Mgr. Jana Nováková. osídlení a jeho vývoj kolonizace = je proces, který má za následek vytvoření nového trvalého společenství na novém území a případně.
MINCE. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské.
EURO. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské.
Regionální management II prof. Ing. Magdalena Hrabánková, CSc., prof. h. c.
2013 Evropský rok občanů: Co nám přinese? Andrea Matušáková Zastoupení Evropské komise v ČR.
Identifikace vzdělávacího materiáluVY_62_INOVACE_FG.9.r.09 EU OP VK Škola, adresaZŠ Smetanova 1509, Přelouč AutorMgr. Blanka Prokopová Období tvorby VMlistopad.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
DOPRAVNÍ ZNAČKY Rozdělujeme na: -svislé -vodorovné Svislé: -Stálé -proměnné ( její činná plocha se může měnit ) -přenosné ( značka umístěná na červenobíle.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-13 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou Eurobankovek. AutorČekalová Sylva JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Vlastivěda Tematický okruh: Místo, kde žijeme Téma: Hlavní město Praha Jméno autora:
EVROPSKÁ INTEGRACE.
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Počítačové skříně, zdroje a kabely
internet věcí
Sousední státy české republiky
Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií ŽP 100 mil. Kč na vozidla s alternativním pohonem pro obce a kraje + Memorandum o spolupráci Mgr.
VY_32_INOVACE_216_Románské umění_Architektura, malířství, sochařství
Evropa - Stadia Ekonomické Integrace
Ekonomická Integrace a Politiky EU
Opakování – pracovní list
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Historie EU.
Člověk a vývoj civilizace
Společné a koordinované politiky EU
AUTOR: Mgr. Šárka Jandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_7C_15 TÉMA: Vlastivěda4
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR. JANA ZELINKOVÁ.
TECHNICKÉ KRESLENÍ ŘEZ A PRŮŘEZ
Trigonometrie (1) (19).
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
AUTOR: Mgr. Hana Műllerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_5B_06
Pravěké megalitické stavby
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí
Evropská unie VY_32_INOVACE_20
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
Základy ekologie pro střední školy 1. CZ.1.07./1.5.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče
Název projektu: Moderní škola
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
EVRPOPSKÝ SOUD PRO LIDSKÁ PRÁVA
EVROPSKÁ UNIE Hlavní orgány (11)
8.1 Vznik, vývoj a funkcie peňazí
Pozor, vyhledání probíhá i v plném textu.
EVROPSKÁ INTEGRACE.
8. cvičení 8. dubna 2015.
EVROPSKÁ INTEGRACE.
EVROPSKÁ UNIE.
INSTITUCE EVROPSKÉ UNIE
EVROPSKÁ UNIE.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vývoj prostorové struktury sídel a komunikací Příklad využití starých map a nástrojů GIS Geografické aspekty středoevropského prostoru Brno,
Transkript prezentace:

Eurozóna

Euro: Význam symbolu: řecké písmeno epsilon - E jako Evropa - vodorovná linie = stabilita

Vznik a rozšiřování eurozóny: 1. 1. 2002 Do února 2002: postupně stahovány jednotlivé národní měny. EU není eurozóna ČR není její součástí

Euromince: Hodnoty mincí: - centy: 1, 2, 5, 10, 20, 50 - euro: 1, 2

Mince: Lícová strana: svislé linie s 12 hvězdami mapa Evropy Rubové strany: každý stát má jinou rubovou stranu, přičemž tyto mince platí v celé eurozóně

Eurobankovky: Zachycují vývoj evropské architektury Motiv mostu: propojení Evropy Motiv bran a oken: otevřenost EU