Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Adwerbs Příslovce.
Advertisements

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
skype: sadmanwholikesblues
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Comperatives and superlatives Adverbs Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Adverbs Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ14 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_10_.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_05_A7_Bartonkova TÉMA: Tvoření příslovcí OBSAH: Tvoření příslovcí ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_13_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adjectives and adverbs Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ADVERBS Příslovce. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Slámová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_02.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Stupňování přídavných jmen more x the most
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_42_Adverbs Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Possessive adjectives
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3235 Název: VY_32_INOVACE_3C_18_Adjectives and Adverbs (irregular) Téma: Anglická gramatika v 6. a 9. ročníku ZŠ

ANOTACE: 1) Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Dle úvodní stránky učitel připomene či vysvětlí žákům na příkladech užití: Adjectives and Adverbs (irregular). 2) Vysvětlení použití přídavných jmen a příslovcí, struktury věty a tvarů. Zaměření: přídavná jména za slovesy, nepravidelná tvorba příslovcí. 3) Procvičení – doplňování do vět dle překladu - Adjectives and Adverbs, žáci jsou rozděleni do skupin A, B. Závěr – samostatná tvorba vět, možno vytvářet krátké dialogy dle výrazů na obrázku, dbát na správné postavení přídavných jmen a příslovcí ve větě. 5) Zařazení materiálu – procvičení učiva Adjectives and Adverbs (irregular).

Adjectives and Adverbs Peter drives really fast. (...opravdu rychle). I arrived here quite late today. (...dnes dost pozdě). I am very happy. (...velmi šťastná). Adjectives and Adverbs I’m going to see my grandmother. Good morning, little girl, said the big bad wolf.

Adjectives – after verbs, Adverbs be become get seem look feel sound smell taste Your smile is lovely. Victoria became famous in the 90s. I don’t want to get tired. They seem bored. You look surprised. The carpet feels soft. The band sounded fantastic. Your soup smells delicious. This cake tasted awful. Tvůj úsměv je krásný. Victoria se stala slavnou v 90. letech. Nechci se unavit. Zdají se být znudění. Vypadáš překvapeně. Koberec je měkký na dotek. Skupina zněla fantasticky. Tvoje polévka skvěle voní. Ten koláč chutnal hrozně. good (dobrý) well (dobře) Adjectives = Adverbs ly beautiful - beautifuly y – i lazy – lazily e – ly probable- probably early - časný, časně fast - rychlý, rychle hard - těžký, těžce late - pozdní, pozdě BUT: late (pozdě) x lately (nedávno, poslední dobou) hard ( těžce) x hardly (stěží) friendly (přátelský) – in a friendly way (přátelsky)

Adjectives and Adverbs (irregular) Translate and complete: A) Hraje unaveně fotbal. He is playing football ______________.  Gepardi rychle běhají. Cheetahs run ______________.  Ben je dobrý lyžař. Ben is a ________ skier.  Děti si štastně hrají. The children are playing ______________.  Fotbalista je unavený. The footballer is __________.  B) Pan Taylor dobře pracuje. Mr Taylor works ________.  Michal a Zuzana umí rychle číst. Michael and Susan can read ______________.  Žirafa je africké zvíře. The giraffe is an ______________ animal.  Jana píše pomalu dopis. Jane is writing this letter ____________.  Mandy je nešťastná. Mandy is ______________. 

Adjectives and Adverbs (irregular) Correct: Hraje unaveně fotbal. He is playing football tiredly.  Gepardi rychle běhají. Cheetahs run quickly.  Ben je dobrý lyžař. Ben is a good skier.  Děti si štastně hrají. The children are playing happily.  Fotbalista je unavený. The footballer is tired.  Pan Taylor dobře pracuje. Mr Taylor works well.  Michal a Zuzana umí rychle číst. Michael and Susan can read quickly.  Žirafa je africké zvíře. The giraffe is an African animal.  Jana píše pomalu dopis. Jane is writing this letter slowly.  Mandy je nešťastná. Mandy is unhappy. 

Adjectives and Adverbs Make sentences. Work with your partner. ................. ............ Adjectives and Adverbs

CITACE: http://images.google.com/imgres?q=vyk%C5%99i%C4%8Dn%C3%ADk&biw=1280&bih =515&tbm=isch&tbnid=2KyPt0wif6llkM:&imgrefurl=http://iloveconverse.blog.cz/en/11 04/nic-co-je-tohle-za- tema&docid=PnbBtBxDM9fRVM&imgurl=http://nd04.jxs.cz/228/344/33ea9854e8_753 63105_o2.jpg&w=380&h=380&ei=Uni0UeSdEayP4gS1joHwDA&zoom=1&iact=hc&vpx= 218&vpy=172&dur=188&hovh=225&hovw=225&tx=136&ty=137&page=1&tbnh=125&tbn w=122&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:9,s:0,i:108 http://images.google.com/imgres?q=adverbs+exercises&start=288&biw=1280&bih=515 &tbm=isch&tbnid=4R12WGed5JQVTM:&imgrefurl=http://languagesalive.blogspot.com/ 2013/03/adverb-definition-uses-and- exercises.html&docid=l_8jf24vDzbUmM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/- EkGuZuL7BuU/UTda9wrYsqI/AAAAAAAAHig/VVS- 1XzjKqY/s1600/Adverbs6.PNG&w=1124&h=666&ei=VH60UZ6cLqHa4ASKyIHgAw&zoo m=1&iact=hc&vpx=718&vpy=11&dur=1672&hovh=173&hovw=292&tx=176&ty=114&page =11&tbnh=140&tbnw=236&ndsp=33&ved=1t:429,r:18,s:300,i:58 Angličtina v kostce, Iva Dostálová, Fragment, 2006 Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press Project English 3, Oxford, Tom Hutchinson, Grammar summary Angličtina, Školní kurz gramatiky, Maria Birkenmajer, E. Maňko, Infoa 2008 The Good Grammar Book, Michael Swan, Catherine Walter, Oxford University Press 3 v 1 Angličtina – maturitní minimum, Infoa 2009, Donata Olejník Let’s study grammar, Anglick8 gramatika pro 2. stupeň ZŠ, Infoa 2009, Milada Krajewska