BOUŘE Prezentace o skladbě+obraze….

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tónování barev Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Advertisements

ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
VÝTVARNÁ ŘADA SLUNEČNICE
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU:
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Autor: Mgr. Hana Kalousková
Impresionismus Šedesátá léta 19. století.
Hudební kouzlení.
Název Notopis 1 Předmět, ročník Hudební výchova, 1. ročník
Impresionismus Impresionismus není ještě moderním uměleckým směrem, za počátek moderního umění považujeme až postimpresionismus. Zato zůstává impresionismus.
Hudební výchova 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Rozptyl světla Rayleighův rozptyl Miroslav Blabla 9.A.
Claude Monet
Název Durové stupnice s křížky Předmět, ročník
Název Mollové stupnice s křížky Předmět, ročník Hudební výchova, sexta
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Název Klaviatura a enharmonické tóny Předmět, ročník
IMPRESIONISMUS.
Impresionisté figurativního malířství
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Hudba Rakousko-Uherska Autor: Květa Stejskalová. Rakousko-Uhersko byl státní útvar, který existoval v letech 1867 – Rakousko-Uhersko byl státní.
Druhy skladeb a hudební formy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_121_Předmět chemie AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
IMPRESIONISMUS.
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv41/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Název Kvintakordy Předmět, ročník Hudební výchova, 2. ročník
Název Septakordy Předmět, ročník Hudební výchova, 2. ročník
Hudební výchova-5.ročník ZŠ „Otázky ke kritickému myšlení“
Autoportrét Název školy
MECHANICKÉ VLNĚNÍ 17. Zvukové vlnění KMITAVÉ A VLNOVÉ JEVY Mgr. Marie Šiková.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
IMPRESIONISMUS.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Co je to stupnice a tónina?
Představitel geometrické abstrakce a počítačového umění
ČLOVĚK 1 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Edgar Degas MgA. Lukáš Psík
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl, 9. května 1181, Litomyšl Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název: Hudební slovník 15. část.
POSTIMPRESIONISTÉ. charakteristika Snaha o překonání impresionistického způsobu malby Konfrontace vnitřního umělcova nitra s realitou Vstupuje sem lidský.
Impresionismus Název školy
Svatební tvoření… …inspirace. I romantické oznámení může být vkusné, jemné, a dokonce vtipné… Svatební oznámení.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
Impresionismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Malba podle Clauda Moneta Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými.
VY_32_INOVACE_16_32_MĚSÍCE PLANET
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vojtěch Kawan Název materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Návrhové skici-použití výtvarných technik
Stupnice Tematická oblast
Neděle na La Grande Jatte
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁTIŠÍ PODLE PAULA CÉZANNA
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/10
Vodní smršť Anna Heráková 2.L.
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
HUDEBNÍ VCÝHOVA – 7. ročník
Tóniny Tematická oblast
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
VY_12_INOVACE_Rů_I_11 Popis uměleckého díla
Transkript prezentace:

BOUŘE Prezentace o skladbě+obraze…

Pár slov úvodem Bouřka – impresionistická malba a kresba. Hudební zpracování: Naše skladba je konkrétně napsaná podle celotónové stupnice E, zahrnující tedy tóny E, Fis, Gis, Ais, C, D… Hlavní melodická linka je ztvárněna klavírem, ke kterému je přidán další klavír, jako doprovod. Vše emočně dobarvuje bubínek, který by ve skladbě bouře určitě chybět nemohl. Výtvarné zpracování: Navzdory tomu, že impresionismus je spojen převážně s tzv. veselými barvami, převažuje v obrazech tmavě modrá barva (znázorňuje zamračené nebe). U nás tomu není výjimkou. Díla zachycují bouři, která mění černou noční zamračenou oblohu v tmavě modrou. Majestátné budovy v prvním projektu mají svým malým sklonem upozornit na svou výšku. Tornádo ve druhém projektu dodává obrazu děj a divokost. Obě díla byla tvořena krátkými tahy štětcem a samozřejmě se zaměřují více na celek, než na jednotlivé detaily.

Bouřka, verze 1

Bouřka, verze 2

Práce na hudební části projektu

Práce na hudební části projektu

Práce na hudební části projektu

Práce na hudební části projektu

Práce na výtvarné části projektu

Práce na výtvarné části projektu