STREČINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-003 Vypracoval: Mgr. Dalibor Janůš

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FÁZE OBLOUKU.
Advertisements

Cvičení 5 Tibeťanů Harmonizační cvičení.
Senzitivní období Mgr. Václav Kain.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Obratnostní schopnosti
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
TRÉNINK KOORDINAČNÍCH SCHOPNOSTÍ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Kondiční příprava: Vytrvalostní schopnost Obratnostní schopnost
Doc.PhDr. Blanka Hošková,CSc UK FTVS
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
POHYBLIVOST Michal Lehnert.
Teoretické zdůvodnění a praktické provádění strečinku
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Michal Lehnert.
Mgr. Pavel Frýbort Posilování a protahování
Korekce odchylek správného držení těla
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Psychohygiena učitele
PROTAHOVACÍ A KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Atletická průprava pro canicross
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Tato prezentace byla vytvořena
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Tato prezentace byla vytvořena
POHYBLIVOST MICHAL LEHNERT.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
SÍLA Michal Lehnert.
projekt disertační práce
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Michal Lehnert.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
CO NEJVÍCE SE NAROVNÁME, HLAVU VYTÁHNEME VZHŮRU
Teoretické zdůvodnění a praktické provádění strečinku
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Osnova přednášky: 1.Charakteristika tréninkové jednotky (TJ), typy TJ. 2.Struktura TJ – úvodní, hlavní a závěrečná část. Obsah a význam jednotlivých částí.
TRÉNINKOVÝ PLÁN A REGENERACE
Regenerace ve sportu – pohybové prostředky MUDr.Kateřina Kapounková
Dýchací systém.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Rozvoj pohybových schopností ve školní TV Pohybové schopnosti jsou souhrnem integrovaných a relativně samostatných dispozic subjektu, potřebných ke splnění.
NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4C_06_Rozvoj pohyblivosti TÉMA.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
Která čísla označují správné držení těla?
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Posilování s posilovací.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Pilates.
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 Posilování s.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Cvičení s obručí.
Vytrvalostní schopnosti (endurance abilities, Ausdauerfähigkeit)
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
BODY & MIND.
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA.
POHYBLIVOST Michal Lehnert.
Aplikovaná zdravotní TV OSP
Kineziologie Střelba v ledním hokeji
Kalanetika Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
JUMPING Natálie Gajdošová 5.B Hluchák.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
TECHNIKA ZNAK – poloha, činnost dolních končetin Lekce č. 15
Zdravotní tělesná výchova (ZTV)
TECHNIKA KRAUL – poloha, činnost dolních končetin Lekce č. 5
TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA Michal Lehnert.
STATICKÝ STREČINK Slovo strečink pochází z anglického slova stretch,
Držení těla a pohybové činnosti v praxi
Transkript prezentace:

STREČINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-003 Vypracoval: Mgr. Dalibor Janůš SPŠ Uherský Brod

Základy strečinku Slovo strečink pochází z anglického slova STRETCH /roztažení, napětí, napínání, natažení, rozpínání ... / je účinná metoda, která umí přirozeně a šetrně připravit svaly na zvýšenou zátěž (sport) anebo také na docela obyčejné fungování našeho těla

Základní pravidla První fáze-zahřátí svalů Zásadně používejte pomalé pohyby a v krajní poloze, kdy vám tah nedovoluje pokračování pohybu, nekmitejte V krajní poloze setrvejte asi 30 vteřin, nebo cvik dvakrát až třikrát zopakujte s výdrží vždy min. 10 vteřin Řiďte se subjektivními pocity - měli byste pociťovat mírný tah, ale v žádném případě bolest Nezadržujte dech. Dýchejte přirozeně, při přechodu do namáhavé polohy zhluboka vydechněte

Statický vs. dynamický strečink * Statický strečink využívá pomalých, rozvážných pohybů a výdrže v krajní poloze /pro nás vhodnější/ * Dynamický strečink využívá pohybové energie těla k prodloužení rozsahu pohybu /vhodnější u specifických disciplín/

Některé programy-cviky http://www.stream.cz/video/158656-e- kulturistika-cz-protahovani-hyzdi-a-stehen- pred-posilovanim http://www.stream.cz/video/153071- kulturistika-posilovani-protazeni-ramen

Použité zdroje http://www.stream.cz