Masová média a jejich vliv

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Advertisements

Metropolitní síť. Co přináší metropolitní síť obcím  Pokrytí požadavků občanů na moderní technologie  Jistota dobrého rozhodnutí – možnost rozšíření.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Sociologie médií, komunikace a jazyka
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
funkce médií ve společnosti moc médií
Média a masová kultura Trojí pojetí kultury: antropologické, sémiotické, každodenní Zdroj masové kultury: masová společnost nebo masová média? Masová společnost:
Byznys rychlostí myšlenky
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Specifika rozhlasu a televize
9.Komunikace.
MASOVÁ KOMUNIKACE Božena Genrtová.
Komunikace a její využití v řízení
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Masová komunikace, masová média
Masová komunikace Martina Bartůňková.
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Marketingová komunikace
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Masmédia, informativní.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_PSK-3-03.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) Informační systémy ve státní správě.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Role médií a vůdců mínění při formování názorových struktur
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Masmédia.
Společenské a hospodářské prostředí
Didaktický proces Androdidaktika.
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_194.
Wifi, LAN a internet v elekt. drátech Počítačové sítě naší školy.
Digitální portfolio Dominik Fellner Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby,
Informace a informační technologie v současné společnosti
Předmět INFORMATIKA nás učí orientovat se v množství informací
Číslo projektuOP VK Název projektuModerní škola Název školySoukromá střední škola podnikání a managementu, o.p.s. PředmětObčanská nauka TémaKultura.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Jana Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_PEDAGOGIKA_PSYCHOLOGIE_01.
Multimédia základní informace Co to jsou „multimédia“?   multi: více   média: tisk (text, obrázky), rozhlas (zvuk), televize (video), internet 
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
TMKSSK. Co vlastně je masová komunikace? 1.1 Mediální komunikace (MK)1.1.  Médium z latiny (= prostředek, zprostředkující činitel) – médium je to,
V ZKAZY A POZNÁMKY X SMS Vojtěch Titěra, Ondřej Pokorný, David Kalčík, Adam Navrátil a Vít Kurdějovský.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
KULTURA Barbořáková Šárka, Pěkníková Noemi. KULTURA (LAT. CULTURA, „CO JE TŘEBA PĚSTOVAT“)  V užším slova smyslu: soubor vybraných a tvůrčích lidských.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Tato prezentace je doplněním výkladu učitele
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Chronologický přehled vývoje médií
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Zdeněk Ogrodník NÁZEV: Rozmnožovací soustava - muž TÉMATICKÝ CELEK:
Marketingová komunikace
Internet of Things /Internet věcí/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Internet of Things /Internet věcí/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Přenosná záznamová média
KULTURA Společenská kultura Kultura ; VY_32_INOVACE_D3_01
Střední škola obchodně technická s. r. o.
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Transkript prezentace:

Zdroj obrázků: www.office.microsoft.com

Masová média a jejich vliv

MASOVÁ KOMUNIKACE jedna z forem mezilidské komunikace vyznačuje se použitím technologií, které umožňují jednosměrně předávat informace velkému množství anonymních příjemců

PŘÍNOSY zprostředkování informací rychlost přenosu informací většímu počtu lidí umožňují lidem poznávat svět prostředek k uvolnění člověka rozšíření možnosti vzdělávání

KRITIKA vede k pasivitě odvádí člověka od vlastního života otupuje lidské city nástroj k manipulaci změna vzorců rodinného chování usiluje o zisk

MASOVÁ MÉDIA = prostředky masové komunikace 1.

2.

3.

4.

5.

1. TISK 2. TELEFON 3. ROZHLAS 4. TELEVIZE 5. INTERNET