Jaroslav Kudr pro OATGM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
1 Provázání stránek Vytvořte dvě www stránky, jednu růžovou a druhou modrou – viz. zdrojové kódy RŮŽOVÁ STRÁNKA Růžová stránka Odkaz na modrou stránku.
Microsoft Silverlight
Vytváření, použití dávkových souborů
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK
Databáze Sestavy.
Základy práce s počítačem – lekce I. Zvyšování IT gramotnosti zaměstnanců vybraných fakult MU.
Prezentační manažer Kapitola 3.0 (Úvodní práce v programu)
TNPW1 Technologie pro publikování na webu Cvičení č. 5 SFTPFormuláře Martin Adámek.
Anotace Žák dokáže řádně zapnout, vypnou počítač, odhlásit uživatele Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže řádně zapnout a vypnout počítač.
Ing.Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Zapínáme PC. Spouštíme aplikace pomocí kláves.
Databázové systémy 2 Cvičení V Ing. Tomáš Váňa Fakulta elektrotechniky a informatiky
Ing. Josef Veselý Označení šablony a vzdělávací sady viz.rozpis.
Ing. Jan Mittner Základy MVC 2. Rozšíření layoutu 3. helpery 4. Bootstrap a přepis URL adres 2.
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
Roman Valeš projekt AVT. Cíl práce Obeznámení s programovacím jazykem Java Práce s vývojovými nástroji Hierarchie kódu Androidu Vytvoření Android aplikace.
MS ACCESS parametrický dotaz
MS ACCESS - FORMULÁŘE Databázové systémy.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Operační systém MS Windows Základní operace.
C# - předávání parametrů Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,
PROGRAMOVÁNÍ V PHP PERSONAL HOME PAGES FORMULÁŘE.
Vývoj Android Aplikace
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
2. změňte logo na pozadí předlohy snímku ze zelené bubliny na usměvavé sluníčko Procvičování prezentace 1. Klepnutím a přepisem vložte libovolný nadpis.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Formuláře Formuláře uzavíráme do elementů Formuláře uzavíráme do elementů a a Tyto elementy jsou součástí jazyka XHTML, to znamená, že při použití v PHP.
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Počítačová grafika iPad – tlačítko Home VY_32_INOVACE_05 Sada 26 Základní.
C – procedury Mgr. Lenka Švancarová.
JavaScript úvod. Jazyky webového vývojáře Dynamická stránka  aktivně mění svůj obsah v reakci na činnost uživatele  zpracování na straně serveru (PHP,
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: prosinec.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
GORDIC ® spol. s r. o. Prvotní spuštění aplikace Gordic DSO - ISDSlite Nástroje pro snadnou správu Datových zpráv z Informačního systému Datových schránek.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_033.ICT.34 Tvorba webových stránek – MS Visual Studio.
Intents – Interní Intent demo
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 13– ZVUK V PREZENTACI. Název školy:
Jaroslav Kudr pro OATGM
PRVNÍ Projekt, struktura projektu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Jaroslav Kudr pro OATGM
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
Metody OnResume a OnPause
RadioGroup, RadioButton DEMo
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně
Jaroslav Kudr pro OATGM
Vytvořil Jaroslav Kudr pro OATGM
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Jaroslav Kudr pro OATGM
Jaroslav Kudr pro OATGM
Oncreate, SaveInstancestate - demo
Resources-multijazykové prostředí
Shrnutí lifecycle metody demo
Jaroslav Kudr pro OATGM
Představení FrostFood a.s.
Resources (úvod, demo vložení obrázku do aktivity)
Jaroslav Kudr pro OATGM
LINEAR LAYOUT – orientation DEMO
Petr Petr Zveme vás na oslavu! Zveme vás na oslavu! bude mít 18 let!
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
Jaroslav Kudr pro OATGM
Praktický modul - zadání
Práce s objekty.
Transkript prezentace:

Jaroslav Kudr pro OATGM Intents – externí DEMO Jaroslav Kudr pro OATGM

Úkol Seznámení s použitím externích intentů. Na příkladu ukázat jak z jedné aktivity spustit aktivitu jinou. Vyměnit mezi aktivitami nějaká data. Poslat stav ukončení volané aktivity spolu s daty zpět aktivitě, která byla spouštěna jako první.

Aktivita vs. aplikace

DEMO 1 Spuštění druhé aktivity v rámci jednoho projektu.

STEP 1 Do solution Intent_DEMO vložte nový projekt Intent_2. Vytvořte UI s tlačítkem jako na obrázku.

Step 2 Do aplikace Intent_2 doplňte novou aktivitu Activity2

Step 3 Doplňte layout pro aktivitu 2 a nazvěte ho layout_activity2:

Step 4 Upravte kód Activity2:

Step 5 Upravte kód aktivity Main:

STEP 6

Demo 2 Spuštění druhé aktivity a předání dat. Ukázka práce s objektem Bundle.

Step 1 Do aplikace Intent_2 doplňte tlačítko s popisem „Spusť aktivitu 3 + DATA“ id : buttonStartData.

Step 2 Do aplikace vložte novou aktivitu jako v DEMO 1 Název aktivity: Activity3 Vytvořte aktivitě 3 layout Název layoutu: layout_activity3 do kterého vložte jeden prvek textView Text: „“ (prázdný řetězec) Id: textViewData

Step 3 Do kódu Main aplikace dopňte kód:

Step 4 Doplňte kód activity3

Step 5

Úkol Vzpomínáte na projekt kalkulačka, který sčítal dvě čísla zadaná uživatelem ? Upravte tento projekt tak, aby se výsledek součtu zobrazil na obrazovce jiné aktivity.

Demo 3 Ukázka poslání dat jiné aplikaci. Až bude druhá aktivita ukončena pošle potvrzení o úspěšném ukončení a pošle data zpět aktivitě, ze které byla volána.

Step 1 Do aplikace Intent_2 doplňte tlačítko s popisem „Spusť aktivitu 4 + DATA + návrat“ id : buttonStartDataForResult.

Step 2 Do aplikace vložte novou aktivitu s layoutem jako v DEMO 2 Název aktivity: Activity4 Název layoutu: layout_activity4 do layoutu vložte: textView Text: „“ (prázdný řetězec) Id: textViewSentData button Text: „Návrat“ (prázdný řetězec) Id: buttonReturn

Step 3 Do hlavní aplikace doplňte kód pro volání Activity4 na stisk tlačítka.

Step 4 Do kódu Activity4 doplňte kód pro načtení poslané hodnoty a ošetření stisku tlačítka Návrat.

Step 5 Doplnění kódu do hlavní aktivity. Metoda, která bude spuštěna automaticky při návratu.

Step6

Shrnutí - Co do testu ? Dokážete říci: Rozdíl mezi aktivitou a aplikací ? Co je to Intent ? Co je to Bundle ? Rozdíl mezi interním a externím intentem – kdo rozhoduje o jejich vykonání ? Dokážete naprogramovat jednoduchou aplikaci na interní/externí intent a vyměnit data mezi aktivitami v rámci jedné spouštěné aplikace ? Pozn.: U posledního bodu ověřte na úkolu, že jste schopni aplikaci opravdu naprogramovat ne ji pouze opsat !!!!

Úkol U kalkulačky, kterou jste upravili na zobrazení výsledku součtu čísel v jiné aktivitě doplňte funkčnost tak, aby po návratu do první – hlavní aktivity byl zobrazen „Toast“ (informační bublina) s textem „Výsledek byl zobrazen správně“.

V další části studia budete pracovat s životním cyklem aplikace.