Question tags advanced structures.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_440_Složeniny se SOME, ANY, NO a EVERY AUTOR: Ing. Magdalena.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
BE HAVE DO WILL SHOULD etc… 44.1 Auxiliary and modal verbs
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answer VY_22_INOVACE_26 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Past simple x present perfect VY_32_INOVACE_02-60 Ro č ník: 8. Vzd ě lávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzd ě lávací obor: Anglický jazyk Tematický.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
WILL FOR FUTURE Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku a slouží k výkladu a základnímu procvičení tvorby budoucího času pomocí pomocného slovesa.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
ADVICE OBLIGATION PROHIBITION SPECULATING Modal verbs.
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_08_Questions, question tags TEMA:Gramatika.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Mgr. Kateřina Suková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
GE - Vyšší kvalita výuky
affirmative negative question
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
affirmative negative question
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
I haven´t seen your ID card.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Transkript prezentace:

Question tags advanced structures

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_08_Question.tags TÉMA SADY: Gramatická cvičení z angličtiny ROČNÍK: oktáva/4.A DATUM VZNIKU: září 2013 AUTOR: Mgr. Lucie Kučerová

Anotace tento učební materiál je určen k prezentaci a procvičení pokročilých struktur anglických dovětků a dovětkových otázek na interaktivní tabuli všechny snímky prezentace jsou opatřeny animacemi tak, aby poskytovali studentům dostatečný prostor k interakci a komunikaci v angličtině nejprve se po kliknutí objeví příklady, příp. otázky, až poté teoretický výklad problému, tudíž mohou studenti dedukovat a analyzovat daný problém nejprve sami snímek číslo čtyři je úvodem k tématu, následující snímky poukazují na pokročilejší problematiku snímky číslo devět a deset slouží k procvičení gramatiky první cvičení je doplňovací; správné odpovědi se objeví po kliknutí na rámeček, jež následkem toho zmizí druhé cvičení je komunikační situací, která využívá schopnost vytvořit dovětkové otázky výukový materiál je vytvořen tak, aby podpořil samostatné myšlení a co nejvyšší interakci studentů v hodině angličtiny

You don‘t eat pork, do you? introduction question tags are used to change a statement into a question they usually express a kind of assurance or affirmation rising intonation express the speaker‘s expectation of an answer falling intonation says the speaker is quite sure FORM negative tags are used for affirmative sentences and vice versa question tags follow a comma at the end of the sentence there is an auxiliary verb on the first place and the subject on the second when there is no auxiliary, we need the specific gramatical form of DO we must follow the grammatical structure of the original sentence It‘s Monday, isn‘t it? You don‘t eat pork, do you?

specific cases the affirmative sentence contains no- werbs (e.g. never, nowhere, nothing nobody) → add an affirmative tag He has seen nobody, has he? You will never tell it anyone, will you? the sentence includes a modal verb (e.g. can, should, will, might) → use it in the tag in the negative form Ben can‘t speak Russian, can he? She might not come, might she?

advanced points the sentence includes a subject represented by someone, everybody, nobody, or similar → we use they in the question tag Somebody has arrived, haven‘t they? Everyone will come, won‘t they? the sentence includes a subject represented by something, everything, nothing, or similar → we use it in the question tag Everything counts, doesn‘t it? Nothing can happen, can it? positive imperatives → we can use will/would/can/could you to soften the meaning Open the window, will you? Come in time, could you? negative imperatives → we use will you Don‘t tell it anyone, will you? Won‘t be late, will you?

set structures LET‘S → SHALL WE? Let‘s begin, shall we? Let‘s go to the cineme, shall we? THERE … → … THERE? There aren‘t any tomatoes left, are there? There was much snow, wasn‘t there? DO + imprative to express an invitation → we can use WON‘T YOU? Do have some more cake, won‘t you Do come with your friends, won‘t you?

tag questions used to respond to a statement they express a kind of surprisement about the information given in the first sentence FORM: unlike question tags they do not change the polarity of the original sentence they are said by another speaker, so that are not added to the first sentence the other rules follow question tags structures A: It‘s hot outside. B: Is it? Well, we could go swimming then. A: I haven‘t read the book yet. B: Haven‘t you? The teacher is definitely going to ask you!

practice n°2 Complete the sentences with correct question tags. Hurry up, would/could etc. you? Don‘t spill it, will you? Let‘s start again, shall we? There isn‘t any water, is there? Everyone‘s here, are they? Nobody remembers the way, do they? Everything‘s wet, isn‘t it? Nothing really mathers, does it? They weren‘t listening very carefully, were they? She spent a year in Italy, didn‘t she?

practice n°2 Write own three facts about youfself. Two of them should be true, the last one should be invented. Use any tense needed. Work in pairs. A: Tell your partner each of the facts and answer his/her questions. B: Respond to each fact with a tag question, then ask a follow-up question. Now, decide which fact has been invented