Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika Obsahy obrazců.
Advertisements

Užití Pythagorovy věty – 4. část
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Povrch krychle a kvádru
síť, objem, povrch opakování
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Mgr. Ladislava Paterová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Dělitelnost přirozených čísel 6. ročník - Matematika
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Geometrie – 2. ročník ZŠ „Geometrické útvary,tělesa,bod,úsečka,čáry“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ZNAKY DĚLITELNOSTI.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Převody jednotek objemu
Matematika Objemy těles.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Znaky dělitelnosti 4 Číslo je dělitelné čtyřmi, právě když je čtyřmi dělitelné jeho poslední dvojčíslí. Např.: Číslo 3936 je dělitelné čtyřmi, protože.
Převody jednotek obsahu
Dělitelnost Matematika - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
DĚLITELNOST Ročník: 6. Předmět: Matematika Autor: Mgr. Dana Kalousková ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M ZŠ T. G. Masaryka Hodkovice n.M Klíčová slova: znaky.
Krychle Síť, povrch, objem
Převody jednotek objemu - opakování
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/05 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jméno autora: Eva Směšná Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník: osmý Tematická oblast: Algebra a aritmetika v 6. a 8. ročníku Téma:
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
Objemové jednotky a jejich převody
Opakování na 3.písmenou práci 6.ročník
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Objem a povrch kvádru a krychle
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Převody jednotek objemu
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Listopad 2012 Ročník 6.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –V kvádru-slovní úlohy
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
Převody jednotek objemu
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výpočty objemu krychle a kvádru
Povrch krychle.
Dělitelnost - test 6. třída.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
Převody jednotek objemu
Transkript prezentace:

Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám (Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost) Jméno autora: Eva Směšná Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník: šestý Tematická oblast: Algebra a aritmetika 6. a 8. ročník Téma: Opakování 4. čtvrtletí Metodický list (anotace): Hra na principu riskuj. Děti se rozdělí do skupin. Skupiny se střídají ve výběru otázek. Je možné za špatnou odpověď body odčítat.

Opakování matematika

Jednotky Dělitelnost Krychle, kvádr 100 200 300 400 100 200 300 400 500 600 800 1000 500 600 800 1000 Krychle, kvádr 100 200 300 400 500 600 800 1000

Mezi jednotky délky nepatří cm cl m Zpět na výběr

Mezi jednotky délky nepatří cm ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: cl Zpět na výběr

Mezi jednotky délky nepatří cl SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Mezi jednotky délky nepatří ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: cl Zpět na výběr

Největší jednotka délky, kterou znáš je: Jednotky 200 Největší jednotka délky, kterou znáš je: km dm mm Zpět na výběr

Největší jednotka délky, kterou znáš je: Jednotky 200 Největší jednotka délky, kterou znáš je: km SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Největší jednotka délky, kterou znáš je: Jednotky 200 Největší jednotka délky, kterou znáš je: dm ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: km Zpět na výběr

Největší jednotka délky, kterou znáš je: Jednotky 200 Největší jednotka délky, kterou znáš je: mm ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: km Zpět na výběr

Jednotky 300 1 ar je čtverec s rozměry 100 m 1 m 10 m Zpět na výběr

1 ar je čtverec s rozměry 100 m ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ:10 m Jednotky 300 Zpět na výběr

1 ar je čtverec s rozměry 1 m ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 10m Jednotky 300 Zpět na výběr

1 ar je čtverec s rozměry 10m SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Jednotky 300 Zpět na výběr

1 hektar je čtverec s rozměrem Jednotky 400 1 hektar je čtverec s rozměrem 100 m 10 m 1 m Zpět na výběr

1 hektar je čtverec s rozměrem Jednotky 400 1 hektar je čtverec s rozměrem 100 m SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

1 hektar je čtverec s rozměrem Jednotky 400 1 hektar je čtverec s rozměrem 10 m ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 100 m Zpět na výběr

1 hektar je čtverec s rozměrem Jednotky 400 1 hektar je čtverec s rozměrem 1 m ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 100 m Zpět na výběr

Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? Jednotky 500 Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? 1 l 1 m2 1 m3 Zpět na výběr

Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? Jednotky 500 Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? 1 l ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 m2 Zpět na výběr

Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? Jednotky 500 Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? 1 m2 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? Jednotky 500 Která z těchto jednotek, není jednotka objemu? 1 m3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 m2 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1l = 1dm3 1l = 1m3 1 hl = 1m3 Jednotky 600 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1l = 1dm3 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Jednotky 600 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1l = 1m3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1l = 1dm3 Jednotky 600 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1 hl = 1m3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1l = 1dm3 Jednotky 600 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1 cl = 1cm3 1 ml = 1cm3 1 ml = 1mm3 Jednotky 800 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1 cl = 1cm3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 ml = 1cm3 Jednotky 800 Co se sobě rovná? 1 cl = 1cm3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 ml = 1cm3 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1 ml = 1cm3 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Jednotky 800 Zpět na výběr

Co se sobě rovná? 1 ml = 1mm3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 ml = 1cm3 Jednotky 800 Co se sobě rovná? 1 ml = 1mm3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 ml = 1cm3 Zpět na výběr

Kubík je lidový název pro Jednotky 1000 Kubík je lidový název pro 1 m3 1 hl 1 dm3 Zpět na výběr

Kubík je lidový název pro Jednotky 1000 Kubík je lidový název pro 1 m3 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Kubík je lidový název pro Jednotky 1000 Kubík je lidový název pro 1 hl ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 m3 Zpět na výběr

Kubík je lidový název pro Jednotky 1000 Kubík je lidový název pro 1 dm3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 m3 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 2 Na konci čísla je 0 Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, 8 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 2 Na konci čísla je 0 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, 8 . Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 2 Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, 8 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 2 Na konci čísla je 0, 2, 4, 6, 8 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 3 Ciferný součet je dělitelný 3 Poslední dvojčíslí je dělitelné 3 Číslo končí 3, 6, 9 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 3 Ciferný součet je dělitelný 3 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 3 Poslední dvojčíslí je dělitelné 3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Ciferný součet je dělitelný 3 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 3 Číslo končí 3, 6, 9 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Ciferný součet je dělitelný 3 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 6 Číslo je dělitelné 2 a 3 Má na konci 2, 4, 6 Poslední dvojčíslí je dělitelné 6 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 6 Číslo je dělitelné 2 a 3 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 6 Má na konci 2, 4, 6 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Číslo je dělitelné 2 a 3 Zpět na výběr

Pravidlo dělitelnosti 6 Poslední dvojčíslí je dělitelné 6 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Číslo je dělitelné 2 a 3 Zpět na výběr

Které číslo do 10 nemá pravidlo? Dělitelnost 400 Které číslo do 10 nemá pravidlo? 8 7 9 Zpět na výběr

Které číslo do 10 nemá pravidlo? Dělitelnost 400 Které číslo do 10 nemá pravidlo? 8 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 7 Zpět na výběr

Které číslo do 10 nemá pravidlo? Dělitelnost 400 Které číslo do 10 nemá pravidlo? 7 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Které číslo do 10 nemá pravidlo? Dělitelnost 400 Které číslo do 10 nemá pravidlo? 9 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 7 Zpět na výběr

Které z těchto čísel není prvočíslo? Dělitelnost 500 Které z těchto čísel není prvočíslo? 1 2 3 Zpět na výběr

Které z těchto čísel není prvočíslo? Dělitelnost 500 Které z těchto čísel není prvočíslo? 1 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Které z těchto čísel není prvočíslo? Dělitelnost 500 Které z těchto čísel není prvočíslo? 2 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 Zpět na výběr

Které z těchto čísel není prvočíslo? Dělitelnost 500 Které z těchto čísel není prvočíslo? 3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 1 Zpět na výběr

Které z těchto čísel je číslo složené? Dělitelnost 600 Které z těchto čísel je číslo složené? 2 6 3 Zpět na výběr

Které z těchto čísel je číslo složené? Dělitelnost 600 Které z těchto čísel je číslo složené? 2 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 6 Zpět na výběr

Které z těchto čísel je číslo složené? Dělitelnost 600 Které z těchto čísel je číslo složené? 6 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Které z těchto čísel je číslo složené? Dělitelnost 600 Které z těchto čísel je číslo složené? 3 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 6 Zpět na výběr

Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je Dělitelnost 800 Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je 30 45 60 Zpět na výběr

Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je Dělitelnost 800 Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je 30 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 60 Zpět na výběr

Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je Dělitelnost 800 Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je 45 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 60 Zpět na výběr

Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je Dělitelnost 800 Nejmenší společný násobek čísel 12 a15 je 60 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Kolik můžeme určit společných násobků Dělitelnost 1000 Kolik můžeme určit společných násobků Nekonečně mnoho Nejde určit Jeden Zpět na výběr

Kolik můžeme určit společných násobků Dělitelnost 1000 Kolik můžeme určit společných násobků Nekonečně mnoho SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Kolik můžeme určit společných násobků Dělitelnost 1000 Kolik můžeme určit společných násobků Nejde určit ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Nekonečně mnoho Zpět na výběr

Kolik můžeme určit společných násobků Dělitelnost 1000 Kolik můžeme určit společných násobků Jeden ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Nekonečně mnoho Zpět na výběr

Krychle a kvádr 100 Krychle má 6 stran 10 hran 6 stěn Zpět na výběr

Krychle má 6 starn ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 6 stěn Krychle a kvádr 100 Zpět na výběr

Krychle má 10 hran ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 6 stěn Krychle a kvádr 100 Zpět na výběr

Krychle a kvádr 100 Krychle má 6 stěn SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Který vzorec patří k objemu krychle Krychle a kvádr 200 Který vzorec patří k objemu krychle V = 6 . a. a V = a + a + a V = a . a . a Zpět na výběr

Který vzorec patří k objemu krychle Krychle a kvádr 200 Který vzorec patří k objemu krychle V = 6. a . a ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: V = a. a. a Zpět na výběr

Který vzorec patří k objemu krychle Krychle a kvádr 200 Který vzorec patří k objemu krychle V = a + a + a ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: V = a. a. a Zpět na výběr

Který vzorec patří k objemu krychle Krychle a kvádr 200 Který vzorec patří k objemu krychle V = a. a. a SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Vyber vzorec pro povrch kvádru Krychle a kvádr 300 UDÁLOSTI 300 Vyber vzorec pro povrch kvádru S = 2. (ab + bc + ca) V = 2. (ab + bc + ca) S = 2. (a+b . b+c. c+a) Zpět na výběr

Vyber vzorec pro povrch kvádru Krychle a kvádr 300 Vyber vzorec pro povrch kvádru S = 2. (ab + bc + ca) SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Vyber vzorec pro povrch kvádru Krychle a kvádr 300 Vyber vzorec pro povrch kvádru V = 2. (ab + bc + ca) ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: S = 2. (ab + bc + ca) Zpět na výběr

Vyber vzorec pro povrch kvádru Krychle a kvádr 300 Vyber vzorec pro povrch kvádru S = 2. (a+b . b+c. c+a) ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: S = 2. (ab + bc + ca) Zpět na výběr

Objem kvádru počítáme v jednotkách Krychle a kvádr 400 UDÁLOSTI 400 Objem kvádru počítáme v jednotkách čtverečných krychlových délkových Zpět na výběr

Objem kvádru počítáme v jednotkách Krychle a kvádr 400 Objem kvádru počítáme v jednotkách čtverečných ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: krychlových Zpět na výběr

Objem kvádru počítáme v jednotkách Krychle a kvádr 400 Objem kvádru počítáme v jednotkách krychlových SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Objem kvádru počítáme v jednotkách Krychle a kvádr 400 Objem kvádru počítáme v jednotkách délkových ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: krychlových Zpět na výběr

Kvádr má 6 uhlopříček 6 vrcholů 12 hran Krychle a kvádr 500 Zpět na výběr

Kvádr má 6 uhlopříček ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 12 hran Krychle a kvádr 500 Zpět na výběr

Kvádr má 6 vrcholů ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 12 hran Krychle a kvádr 500 Zpět na výběr

Krychle a kvádr 500 Kvádr má 12 hran SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Krychle a kvádr 600 Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Stěnová uhlopříčka Tělesová uhlopříčka Stěna Zpět na výběr

Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Krychle a kvádr 600 Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Stěnová uhlopříčka SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Krychle a kvádr 600 Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Tělesová uhlopříčka ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Stěnová uhlopříčka Zpět na výběr

Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Krychle a kvádr 600 Na obrázku je zelenou čarou vyznačena Stěna ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Stěnová uhlopříčka Zpět na výběr

Modrou barvou je na obrázku vyznačena Krychle a kvádr 800 UDÁLOSTI 800 Modrou barvou je na obrázku vyznačena Stěnová uhlopříčka Tělesová uhlopříčka Stěna Zpět na výběr

Modrou barvou je na obrázku vyznačena Krychle a kvádr 800 Modrou barvou je na obrázku vyznačena Stěnová uhlopříčka ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Tělesová uhlopříčka Zpět na výběr

Modrou barvou je na obrázku vyznačena Krychle a kvádr 800 Modrou barvou je na obrázku vyznačena Tělesová uhlopříčka SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Modrou barvou je na obrázku vyznačena Krychle a kvádr 800 Modrou barvou je na obrázku vyznačena Stěna ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: Tělesová uhlopříčka Zpět na výběr

Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? Krychle a kvádr 1000 Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? 9 12 15 Zpět na výběr

Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? Krychle a kvádr 1000 Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? 9 SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ! Zpět na výběr

Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? Krychle a kvádr 1000 Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? 12 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 9 Zpět na výběr

Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? Krychle a kvádr 1000 Kolik krychlí vytvoří při sestavení opět krychli ? 15 ŠPATNĚ! SPRÁVNĚ: 9 Zpět na výběr

Zdroje: http://www.zscholtice.cz/svs/lacko/matematika_6roc/krychlekvadr/ucivo.html Microsoft Office PowerPoint 2010