MĚŘENÍ KVALITATIVNÍCH UKAZATELŮ ORBY PLUHEM 2 PN 30

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Statistika.
Advertisements

Nesené pluhy JUPITER II
Kruh a jeho částí Mgr. Dalibor Kudela
Výroba a prodej zemědělských strojů a ND
Statistické charakteristiky variability
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Hodnocení způsobilosti měřících systémů
3. PRINCIP MAXIMÁLNÍ VĚROHODNOSTI
Délka kružnice a kruhového oblouku
Radializace Nový Smokovec, září 2011.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Testování hypotéz přednáška.
MĚŘENÍ DÉLKY PLOCHY OBJEMU
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Předmět: Odborný výcvik Ročník: 2. Téma: Pěstování Rostlin zahrada
Opakované měření délky
ÚHÚL, pobočka Plzeň vedoucí projektu: Ing. Petr Macháček
DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.
Modernizace výuky odborných předmětů
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C17 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníŘíjen.
Charakteristiky variability
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Systémovým řešením z jedné ruky nabízí
Chyby jednoho měření když známe
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Charakteristiky variability
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
Experimentální fyzika I. 2
Obor: H/01 Zemědělec – farmář
Metrologie   Přednáška č. 5 Nejistoty měření.
Průměr Maximum Minimum
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Aritmetický průměr Prezentace_18
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec.
Porovnání noniusových a digitálních měrek v oblasti metrologie
Návrh složení cementového betonu.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Systémy vnitřní kontroly kvality
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Charakteristiky variability VY_32_INOVACE_M4r0120 Mgr. Jakub Němec.
Zpracování dat z kvantitativního výzkumu. Na základní škole se uskutečnil výzkum, kde se měřila hmotnost žáků 8.tříd. Výzkumu se účastnilo 33 žáků. Byly.
Základy statistiky Základní pojmy. Základy statistiky Statistiku můžeme chápat jako činnost - získávání stat. údajů, jejich zpracování a vyhodnocení jako.
ÚLOHA č.3 ÚLOHA č.3 Laboratorní hodnocení postřikovače SLEZA 1000 a výpočet pracovní rychlosti dle zadané měrné dávky Q [l.ha -1 ]
Popisné charakteristiky statistických souborů. ZS - přesné parametry (nelze je měřením zjistit) VS - výběrové charakteristiky (slouží jako odhad skutečných.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Charakteristiky variability Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Optimalizace krmných dávek
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní proud Předmět: Teorie dopravy Ing. František Lachnit, Ph.D.
Úloha č. 1 Výsevní zkouška univerzálního rozmetadla KS 40 M2.
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Měření odporů Kelvinovou metodou velmi malé odpory
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI teorie
PRŮMĚRNÁ A OKAMŽITÁ RYCHLOST
Příklad 6.
Opakované měření délky
Statistika 2.cvičení
Ražba důlních děl pomocí trhací práce
Délka kružnice, obvod kruhu
Klézl , Gremlica , Běhal , Simon
Měření odporů Ohmovou metodou větší střední odpory
Název: Chyby měření Autor: Petr Hart, DiS.
Analýza kardinálních proměnných
Autor: Honnerová Helena
Základy popisné statistiky
Transkript prezentace:

MĚŘENÍ KVALITATIVNÍCH UKAZATELŮ ORBY PLUHEM 2 PN 30 ÚLOHA č. 3 MĚŘENÍ KVALITATIVNÍCH UKAZATELŮ ORBY PLUHEM 2 PN 30 Cíl :Změření základních kvalitativních ukazatelů práce pluhu 2 PN 30, vyhodnocení a porovnání s ATP (agrotechnickými požadavky). Záběr radličného pluhu. Hloubka orby. Šířka dna brázdy. Otevření brázdy. Sklon skývy δ. Penetrometrický odpor půdy.

1. Nerovnoměrnost záběru pro pluhy se záběrem do 150 cm menší než 7%. Záhon Bp1 První brázda 1. 2. 3. 4. 5. X1 Kontrolní brázda A1 X4 X5 1. Nerovnoměrnost záběru pro pluhy se záběrem do 150 cm menší než 7%. Procenta představují hodnotu variačního koeficientu.

Tabulka 1 Naměřené hodnoty pracovního záběru radličného pluhu.   Vzdálenost od kontrolní brázdy Xx m] Jízda č.1 Jízda č.2 Jízda č.3 Jízda č.4 Jízda č.5 Ukazatel Vzdálenost od brázdy č.1 m Vzdálenost od brázdy č.2 m Vzdálenost od brázdy č.3 m Vzdálenost od brázdy č.4 m Vzdálenost od brázdy č.5 m Stanoviště Xx A1x Bp1 m A2x Bp2 A3x Bp3 A4x Bp4 A5x Bp5 1. X1 A11 A21 A31 A41 A51 2. X2 A12 A22 A32 A42 A52 3. X3 A13 A23 A33 A43 A53 4. X4 A14 A24 A34 A44 A54 5. X5 A15 A25 A35 A45 A55

Měření hloubky orby h Přípustná nerovnoměrnost hloubky orby menší než 7 %. Procenta představují hodnotu variačního koeficientu.

Měření: a) šířky dna brázdy si b) otevření brázdy pi 3. Šířka dna brázdy má být větší než (b-záběr orebního tělesa). 4. Otevření brázdy má být větší než

Měření sklonu skývy δ Úhel překlopení skývy se má nacházet v rozmezí δ = 125 ÷ 145°. δ

Porovnání zpracovaných naměřených údajů s ATP (agrotechnickými požadavky) 1. Nerovnoměrnost záběru: pro pluhy se záběrem do 150 cm menší než 7%. pro ostatní menší než 5%. 2. Přípustná nerovnoměrnost hloubky orby menší než 7 %. Procenta představují hodnotu variačního koeficientu. Výpočet variačního koeficientu se provede pomocí vztahů. U zbývajících parametrů porovnáváme průměrné hodnoty s agrotechnickými požadavky.

vk-variační koeficient [%], (1), -aritmetický průměr, s2 - rozptyl, vk-variační koeficient [%], (2), (3),

Tabulka 2 Naměřené a vypočítané hodnoty kvality orby radličného pluhu. Ukazatel Aritmet. průměr   Rozptyl Variační koeficient Hodnota minimální Hodnota maximální m, ° s2 m, ° vk % Záběr pluhu Hloubka orby Šířka dna brázdy X Otevření brázdy Sklon skývy X X X X

3. Šířka dna brázdy má být větší než (b-záběr orebního tělesa). 4. Otevření brázdy má být větší než 5. Úhel překlopení skývy se má nacházet v rozmezí δ = 125 – 145°.