“Those who know, do. Those that understand, teach.”
Profil Učitele21 První odborný panel PPUČ pro digitální gramotnost 6. 6. 2017
Profil Učitel21 z čeho vycházíme Profil Škola21 pomáhá školám zjistit, do jaké míry se jim daří začlenit digitální technologie do života celé školy stanovit si cíl pro rozvoj školy naplánovat si, jak se do stanoveného cíle dostanou
o čem bude řeč přehled 01 MENTEP, European Schoolnet, DZS 02 Kompetenční model učitele pracujícího s ICT, NIDV 03 DigCompEdu (draft), EU SCIENCE HUB 04 Diskuze
kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV Strategie Znalost cílů Praxe ve třídě Obsah vzdělávání a výukové prostředí Plánování výuky Výukové prostředí Role žáka Hodnocení Komunikace a spolupráce Speciální vzdělávací potřeby Pedagogika Plánování Problémové vyučování Prožitek žáka Etika a rizika virtuálního prostoru Spolupráce, projekty, kreativita Digitální technologie Sofrwarové nástroje Autorské nástroje Internet Administrace Učení se žáka Organizace a administrativa Integrace digitálních technologií Řízení třídy Přiměřené a legální využití Další vzdělávání Učitelova spolupráce Neformální učení
rámec ICT kompetencí učitele UNESCO
kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV
kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV
kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV
DigCompEdu EU Science HUB
DigCompEdu EU Science HUB jádro rámce učitel žák průřezová oblast
DigCompEdu EU Science HUB
dotazy? kontakt Daniela Růžičková NÚV Weilova 1271, Praha 10 daniela.ruzickova@nuv.cz