“Those who know, do. Those that understand, teach.”

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Advertisements

Bořivoj Brdička – Zájem o poznání poznámky pro Kulatý stůl SKAV ovlivněné orientací na vzdělávací technologie 1.Co udělat proto, aby škola byla.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Stručná zpráva o činnosti Jednota školských informatiků duben 2014.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Pedagogické kompetence 6. října 2014 Caroline Kearney vedoucí manažerka projektů & analytička vzdělávání.
Vzájemná hospitační činnost
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
Výstupy z Úvodního semináře
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
1 Strategie digitálního vzdělávání do roku ročník konference „Počítač ve škole” Nové Město 22. března 2016 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
DIGITÁLNÍ KOMPETENCE ŽÁKŮ A UČITELŮ Martina Kupilíková, Zdeněk Heteš Dům zahraniční spolupráce.
Setkání expertní skupiny v rámci partnerské sítě TTnet Téma - polytechnické vzdělávání Ing. Tomáš CIMBÁLNÍK Mgr. Petr Paníček Praha,
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Projekt Podpora práce učitelů - PPUČ
Šablony OP VVV a podpora nadání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Bohemia EU Planners, s.r.o. PhDr. Vendulka Raymová
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
Cíle, vize a obsah projektu PPUČ
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Polytechnické vzdělávání v praxi
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Revize ICT kurikula, rok dva
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
10. setkání TS Podpora polytechnického vzdělávání (přírodovědné a technické vzdělávání) KAP JMK 16. května 2018.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Revize ICT kurikula, rok tři
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

“Those who know, do. Those that understand, teach.”

Profil Učitele21 První odborný panel PPUČ pro digitální gramotnost 6. 6. 2017

Profil Učitel21 z čeho vycházíme Profil Škola21 pomáhá školám zjistit, do jaké míry se jim daří začlenit digitální technologie do života celé školy stanovit si cíl pro rozvoj školy naplánovat si, jak se do stanoveného cíle dostanou

o čem bude řeč přehled 01 MENTEP, European Schoolnet, DZS 02 Kompetenční model učitele pracujícího s ICT, NIDV 03 DigCompEdu (draft), EU SCIENCE HUB 04 Diskuze

kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV Strategie Znalost cílů Praxe ve třídě Obsah vzdělávání a výukové prostředí Plánování výuky Výukové prostředí Role žáka Hodnocení Komunikace a spolupráce Speciální vzdělávací potřeby Pedagogika Plánování Problémové vyučování Prožitek žáka Etika a rizika virtuálního prostoru Spolupráce, projekty, kreativita Digitální technologie Sofrwarové nástroje Autorské nástroje Internet Administrace Učení se žáka Organizace a administrativa Integrace digitálních technologií Řízení třídy Přiměřené a legální využití Další vzdělávání Učitelova spolupráce Neformální učení

rámec ICT kompetencí učitele UNESCO

kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV

kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV

kompetenční model učitele pracujícího s ICT NIDV

DigCompEdu EU Science HUB

DigCompEdu EU Science HUB jádro rámce učitel žák průřezová oblast

DigCompEdu EU Science HUB

dotazy? kontakt Daniela Růžičková NÚV Weilova 1271, Praha 10 daniela.ruzickova@nuv.cz