Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_206_DĚLENÍ_TŘEMI Téma: DĚLENÍ TŘEMI.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/13 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_514_PŘEVODY JEDNOTEK Téma: PROCVIČOVÁNÍ JEDNOTEK.
Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_501_PŘEVODY JEDNOTEK Téma: PROCVIČOVÁNÍ JEDNOTEK.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_223_SMYSLY Téma: SMYSLY Číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Název školy: Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:
Písemné sčítání a odčítání do milionu
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Početní operace v oboru přirozených čísel
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Písemné dělení jednociferným dělitelem
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_19_písemné dělení dvojciferným dělitelem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:  Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_519_PÍSEMNÉ DĚLENÍ Téma:  PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO DĚLENÍ DVOJCIFERNÝM DĚLITELEM BEZE ZBYTKU Číslo projektu:  CZ.1.07/1.4.00/21.2975

Anotace Materiál určen pro práci žáků na ZŠ – 1. stupeň v předmětu matematika pro 5. ročník Tato Microsoft PowerPointová prezentace slouží k procvičování a kontrole písemného dělení dvojciferným dělitelem beze zbytku s kombinací pracovních listů a zápisu na tabuli

DĚLENEC, DĚLITEL, PODÍL, ZKOUŠKA Datum vytvoření: LISTOPAD 2011 Klíčová slova: DĚLENEC, DĚLITEL, PODÍL, ZKOUŠKA Metodické pokyny: List č. 5: Zopakování a ukázka postupu dělení dvojciferným dělitelem List č. 6, 8: Pracovní listy – žáci počítají příklady a provádí zkoušky List č. 7, 9: Kontrola výpočtu příkladů a zkoušek List č. 10, 11: Pracovní listy pro tisk

MATEMATIKA 5 DĚLENÍ DVOJCIFERNÝM ČÍSLEM 13 x 2 = 26 146 > 128 230 + 125 + 141 + 321 = ? 12 x 100 x 5 = ? 146 = 146 60┘72 : 24 = 253 253 7 x 24 72 1 012 0 5 06 6 072 MATEMATIKA 5 DĚLENÍ DVOJCIFERNÝM ČÍSLEM 3 Kč 50 h = 3,50 Kč 37 cm = 𝟑𝟕 𝟏𝟎𝟎 𝒎 5 , 9 8 setiny Jednotky desetiny desetinná čárka (23 + 15 + 7) : 3 = ? Cyklista jel dvouetapový závod. První etapu závodu ve stoupání do kopce ujel za 2 h 50 minut. Jeho celkový čas závodu byl 4 h 12 minut. Za jak dlouho ujel druhou etapu závodu? < >

PÍSEMNÉ DĚLENÍ – DVOJCIFERNÝM DĚLITELEM POSTUP PŘI DĚLENÍ: 1 3 9 2 : 16 = 8 7 ˥ 1 1 2 zk.: 8 7 . 1 _____ 6 5 2 2 ______ 8 7 1 ______ 3 9 2

Písemné dělení dvojciferným dělitelem. Do pracovního listu vypočítej příklady a proveď zkoušku. 1 740 : 12 = 2 041 : 13 = 2 970 : 15 = 3 485 : 17 = 3 582 : 18 = 4 028 : 19 =

Kontrola písemného dělení dvojciferným dělitelem. 1 740 : 12 = __ = 145 0 54 060 00 zk.: 145 . 12 290 1740 2 041 : 13 = __ = 157 0 74 091 00 zk.: 157 . 13 471 2041 _____ _____ 2 970 : 15 = __ = 198 1 47 120 00 zk.: 198 . 15 990 2970 3 485 : 17 = __ = 205 0 085 00 zk.: 205 . 17 1435 3481 _____ _____ 3 582 : 18 = __ = 199 1 78 162 00 zk.: 199 . 18 1592 3582 4 028 : 19 = __ = 212 0 22 038 00 zk.: 212 . 19 1908 4028 _____ _____

Písemné dělení dvojciferným dělitelem. Do pracovního listu vypočítej příklady a proveď zkoušku. 2440449 : 33 = 1232800 : 67 = 4490850 : 98 = 1899975 : 75 =

Kontrola písemného dělení dvojciferným dělitelem. 2440449 : 33 = ___ = 73953 130 314 174 099 00 zk.: 73953 . 33 221859 221859 _ 2440449 ___ = 18400 562 268 000 00 1232800 : 67 = zk.: 18400 . 67 128800 110400 _ 1232800 ________ ________ 4490850 : 98 = ___ = 45825 570 808 245 490 00 zk.: 45825 . 98 366600 412425 _ 4490850 1899975 : 75 = ___ = 25333 399 249 247 225 00 zk.: 25333 . 75 126665 177331 _ 1899975 ________ ________

Dělení dvojciferným dělitelem. Vypočítej příklady a proveď zkoušky: Pracovní list 519/list č. 6 Jméno: Dělení dvojciferným dělitelem. Vypočítej příklady a proveď zkoušky: 1 740 : 12 = 2 041 : 13 = 2 970 : 15 = 3 485 : 17 = 3 582 : 18 = 4 028 : 19 =

Dělení dvojciferným dělitelem. Vypočítej příklady a proveď zkoušky: Pracovní list 519/list č. 8 Jméno: Dělení dvojciferným dělitelem. Vypočítej příklady a proveď zkoušky: 2440449 : 33 = 1232800 : 67 = 4490850 : 98 = 1899975 : 75 =

Použité zdroje: Vlastní tvorba