OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_40_ČJ4

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Advertisements

Shoda přísudku s podmětem
Opakování.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katka Nosková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky dle.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
SLOVNÍ DRUHY Autor: Mgr. Monika Dudová
Základní škola a mateřská škola T.G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Hrátky s češtinou.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_358_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
69.1 Stavba věty jednoduché, základní skladební dvojice
Český jazyk – 2. ročník „Slovní druhy“
Každé slovo můžeme přiřadit k jednomu z deseti slovních druhů.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_209_ČJ 2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vlastní jména NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
VY_32_INOVACE_ČJ.3.10 AnotaceMateriál slouží k procvičení a upevnění učiva o slovních druzích AutorMgr. Ivana Venglářová Očekávaný výstupUvádí příklady.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_219_ČJ2 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Tvrdé a měkké souhlásky č. 1 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín,
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Křížovka 1. Název pro tura, vepře, tele …… 2. Kostka - geometricky.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_25_ČJ4 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vzory podstatných jmen 5 NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ DRUHY.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Nymburk, Komenského 589- příspěvková organizace Autor: Leon Maršík Datum Název: VY_32_INOVACE_21_Čj5.
SLOVNÍ DRUHY OHEBNÉ NEOHEBNÉ 1. PODSTATNÁ JMÉNA 2. PŘÍDAVNÁ JMÉNA
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_ČJ4
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Základní škola Unhošť Jazyk a jazyková komunikace Projekt MŠMT ČR
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_274_ČJ8
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jitka Havránková
Základní škola Bylany, okres Kolín
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_163_M2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_297_ČJ9
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Lenka Zlámalová Datum: Název: VY_32_INOVACE_18_ČESKÝ JAZYK
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_182_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_116_M6
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_18_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_181_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_31_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
Autor: Mgr. Vladimíra Dvořáková
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
5 Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr. Nataša Bartoníčková Název: VY_12_INOVACE_ČESKÝ JAZYK A LITERATURA_2_15.TVAROSLOVÍ Téma:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_37_ČJ4
Autor: Mgr. Leon Maršík Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_Čj5
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_28_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_8_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_237_ČJ2
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_194_ČJ3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_88_M7
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_38_ČJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_66_PRV1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_50_F6
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Téma: Seznámení s přísudkem a podmětem
SLOVNÍ DRUHY číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_49_F6
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_2_AJ4
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_16_AJ4
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Autor: Mgr. Lenka Zlámalová Datum: Název: VY_32_INOVACE_12_ČESKÝ JAZYK
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_29_ČJ4
AUTOR: Lenka Malčíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_30_Slovní druhy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_09 _Slovní druhy II. část
Transkript prezentace:

OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_40_ČJ4 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Kontrolní test NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace CÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2193 KLÍČOVÁ AKTIVITA: III/2 TÉMA HODINY: Závěrečné opakování ROČNÍK: 4. PŘEDMĚT: Český jazyk AUTOR MATERIÁLU: Květoslav Nezveda

POPIS MATERIÁLU DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU: prezentace v PowerPointu MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: POPIS PRÁCE S MATERIÁLEM: Žáci si na každé stránce procvičí probrané učivo za uplynulý školní rok. OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Žáci by měli prokázat osvojení si učiva čtvrtého ročníku: pravopisu podstatných jmen, shody přísudku s podmětem, znalost slovních druhů a souvětí. ZKUŠENOST S PILOTÁŽÍ: Žáci se zapojili do práce aktivně, ve výsledcích se projevily rozdíly mezi žáky dobrými a slabšími. ZDROJ: Vlastní tvorba autora

Vyber správné i,í/y,ý y i se sokol__ y ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i na pol__ i ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i í územ__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y mozol__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i i se stavitel__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i i o přítel__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i palub__ y ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i v les_ch í ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i za páv__ y ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i i čáp_ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y podběl__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y s orl__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i cukrov_ í ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y vzkaz__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i i s Francouz_ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i jestřáb__ i ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y s Ital__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i y s kouzl__ ý í

Vyber správné i,í/y,ý y i i včelam_ ý í

PODMĚT PŘÍSUDEK Urči ve větě podmět a přísudek. Správnost si ověříš po kliknutí. Vlci vyli. Vážky létaly z květu na květ. Na moři pluly lodě. Děti plavaly v bazénu. Soubory umělců svá vystoupení. předvedly Blízko mlýna se pásly srny. Obloha ztemněla. Pod starou lípou z celého okolí. se scházela mládež

ZDŮVODNI i/y A OVĚŘ SI SPRÁVNOST. Chlapci se učil i. Umělci se na vystoupení pečlivě připravoval i. Na louce se pásl srny. y Na komíně hnízdil čápi. i Kola se ztratil a. Kozy mečel hlady. y Dělníci ořezal stromy podél silnice. i Děti s napětím sledoval film. y Na jaře se louky zazelenal y. Při povodni se mnohé domy zřítil y.

VYBER SLOVNÍ DRUH Podstatná jména Přídavná jména Zájmena Číslovky Slovesa lom našemu ty kolo jedou mladý starý kdosi osm kreslí pracuje jižní pětkrát devatero čtení tetřev sto moje kdosi leze klavír neznámá píše ty tato čtení nové nikdo pátá zlobí Příslovce Předložky Spojky Částice Citoslovce venku pod třebaže což žbluňk autem ač ani ať když domů ouvej okolo protože fuj rychle z proti kéž prásk špatně nad avšak nechť konev

Dopiš do souvětí čárky a spoj věty vhodnými spojovacími výrazy Zoologické zahrady jsou určeny k tomu ____ lidem ukázaly svět zvířat. _____zahrady začínaly žila zvířata ve zdobených klecích ____ později už byly klece obyčejné. Dnes odděluje zvířata od návštěvníků jen sklo _____vodní příkop. Děti často přestupují příkazy krmí zvěř prostrkují mřížemi ruce __snaží se je pohladit. Neuvědomují si ________riziku se vystavují _______ i malé zvíře může být nebezpečné.