Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině How much, how many VY_22_INOVACE_34 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Some, any VY_22_INOVACE_33 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_11.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
Anotace Žáci se seznámí jak správně používat složené tvary some, any, no ( something, anything.. ). K pochopení této problematiky přispěje celá řada příkladů.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ36 Název školy SPŠ a.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Subject and object pronouns Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Simple Tense Název sady: Přítomný čas prostý Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
VY_32_Inovace_ Can, can´t Project 1
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_18
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_119_POČITATELNOST Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
VY_32_Inovace Have to x must Project 3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Countable X Uncountable nouns
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_42_uncountable and countable nouns Číslo projektu:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Téma hodiny: The Czech Republic – Easter Předmět: English language
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Meal AND DRINKS Stay healthy!.
Název materiálu: Past simple tense
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Irena Šeneková Vytvořeno dne: 24.1.2014 Název: VY_32_INOVACE_7A_AJ7_10_much, many - practice Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Angličtina Téma: much, many - practise Ročník: 7. ročník Klíčová slova: much, many, countable nouns, uncountable nouns

Anotace Žáci si procvičí kdy a jak správně používat much a many.

How much How many S jakými podstatnými jmény používáme milk do we need? s nepočitatelnými S jakými podstatnými jmény používáme How many tomatoes shall we get? s počitatelnými

REMEMBER ? MUCH and MANY se používají především v otázkách záporných větách v ustálených vazbách. (very much, so much, so many, too much, too many, much taller, much more interesting, as much as, as many as )

MUCH or MANY ? 1. How ________ money do you earn? many much 2. We spent so ________ time together. 3.I don't have ________ books. 4.Thanks for walking me home, but I have to go now. I have so ________ work. 5. How ________ people did you see there? 6. How_________friends do you have?

7. How _________ information can you get on the Internet. many much 8. How ________ boys are there in your class? 9. How _______ homework do you get every day? 10. How ________ rain falls in England over the summer? 11.How ________ text messages do you sent every day? 12.How ________ sugar do you take in your tea? I like skirts very ________. a lot of

Write the question. Use how much or how many. sugar butter

KEY Write the question. Use how much or how many. How many oranges are there? How much sugar is there? sugar How much butter is there? How much milk is there?

How much chocolate is there? How many eggs are there? How much money is there? How much cake is there?

Použité zdroje VOTRUBOVÁ, Dana; MAREŠOVÁ, Kateřina; ŠEVČÍKOVÁ, Vladěna. Dokážeš to!. Praha: Klett nakladatelstvís.r.o., 2010, ISBN 978-80-7397-034-5. PETERS, Sarah; GRÁF, Tomáš. Nová cvičebnice anglické gramatiky. Praha: Polyglot, spol.s r.o., 2007, ISBN 80-86195-00-7. MURPHY, Raymond. English Grammar in Use. Singapore: Cambridge University Press, 2004, ISBN 978 0521 755481. VÍT, Marek. MUCH, MANY, A LOT [online]. [cit. 27.1.2014]. Dostupný na WWW: http://www.helpforenglish.cz/article/2007041501-much-many-a-lot Obrázky : Galerie Microsoft Office – klipart