Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Advertisements

SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
ICT M Opakování 4.ročník
18.1 Sčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
2..
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
(od jednotek odečítáme jednotky)
Římsky i arabsky.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
DRMS Forum září 2009 Elektronický vzdělávací systém Jan Pavlica.
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Matematika a její aplikace
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
17.1 Sčítání a odčítání v oboru do 100 bez přechodu přes desítku
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_14_Převody jednotek obsahu.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název: VY_32_INOVACE_MA_8A_12I Škola:
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Druh učebního materiálu
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
VY_32_Inovace_4.3.1 Opakování učiva 2.ročníku (1)
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁSOBENÍ A DĚLENÍ ČÍSLEM 60, 70, 80, 90
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
Autor: Mgr. Monika Hřavová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Zaokrouhlování čísel Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
ČAS A MĚŘENÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_M6.04 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Kotvová Olga Název: VY_42_INOVACE_3604_OPAK. 1.-6.R. Téma: OPAKOVÁNÍ UČIVA 1.-6.ROČNÍK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3496 Datum vytvoření: 6. 5. 2013 Datum ověření: 17. 5. 2013

Anotace Prezentace je vytvořena jako opakování na začátek, nebo konec školního roku, žáci se rozcvičí a zopakují si základní matematické dovednosti. Prezentace je tvořena interaktivními otázkami a odpověďmi. Prezentace náleží 6. – 7. ročníku, vzdělávací oblasti Opakování matematika, tematickým okruhům Opakování.

Opakování matematiky od 1. ročníku až po 6. ročník

Opakování matematiky Otázka: 1/ Jaké číslo následuje hned po čísle 1 019? Odpověď: 1 020

Opakování matematiky Otázka: 2/ Jaké datum bude zítra, když je dnes 30. září? Odpověď: 1.října

x = 𝟏,𝟐,𝟑,𝟒,𝟓 Opakování matematiky Otázka: 3/ Řekni všechna přirozená čísla x, pro která platí x <6 Odpověď: x = 𝟏,𝟐,𝟑,𝟒,𝟓

x = 𝟖, 𝟗, 𝟏𝟎, 𝟏𝟏 ….. Opakování matematiky Otázka: 4/ Řekni všechna přirozená čísla x, pro která platí x ≥8 Odpověď: x = 𝟖, 𝟗, 𝟏𝟎, 𝟏𝟏 …..

Opakování matematiky x = 𝟔𝟐 𝟕𝟐𝟎, 𝟔𝟐 𝟕𝟐𝟏 Otázka: 5/ Řekni všechna přirozená čísla x, pro která platí 62 719 < x ≤62 721 Odpověď: x = 𝟔𝟐 𝟕𝟐𝟎, 𝟔𝟐 𝟕𝟐𝟏

Opakování matematiky 2 x 1000+6 x 100+7 x10+1 x 1 Otázka: 6/ Napiš v desítkové soustavě rozvinutý zápis čísla 2 671. Odpověď: 2 x 1000+6 x 100+7 x10+1 x 1

Opakování matematiky Otázka: 7/ Zaokrouhli číslo 301 069 na desetitisíce. Odpověď: 300 000

Opakování matematiky Otázka: 8/ Je to správně? 263 + 455 + 903 = 1 622 Odpověď: Ne 1 621

Opakování matematiky Otázka: 9/ Je to správně? MCMXCIX 1989 Odpověď: Ne 1999

Opakování matematiky Otázka: 10/ Vypočítej: 292 x 24 – 14 Odpověď: 6 994

Opakování matematiky Otázka: 11/ Uspořádej časy od nejkratšího po nejdelší: 7 hodin, 330min, 17 000sekund Odpověď: 17 000, 330, 7

Opakování matematiky Otázka: 12/ Pan Králík má pole o rozloze 25,4 ha, pan mrkvička 1 860arů. Kdo má větší hospodářství? Odpověď: Králík

Opakování matematiky Otázka: 13/ Vypočítej 0,2 x 4 Odpověď: 0,8

Opakování matematiky Otázka: 14/ Vypočítej: 2,01 x 0,3 Odpověď: 0, 603

Opakování matematiky Otázka: 15/ Vypočítej: 0,8 x 0,0009 Odpověď: 0,00072

Opakování matematiky Otázka: 16/ Rovná se x 0, 01 x * 0,51 = 0, 051 Odpověď: Ne 0,1 Citace: Archiv autora