Statistika aut v domácnostech

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Inovace školství Šablona - název: III. Využiti ICT Číslo: III/2 Inovace.
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
S Měření Aut a t t i s t i k a Jan Bereznaj 8.C. Měřeno v Jalubí ( z okna ) • Pátek – celkem 17 aut • Sobota – celkem 12 aut • Neděle – celkem 18 aut.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Practice with the Conditional Change the following sentences to the conditional, according to the model. Vzor: Nemám peníze a nemohu si koupit auto. Kdybych.
Na téma: Kde nejčastěji tráví žáci 6. ročníků dovolenou.
Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Svět techniky a já Lucie Šamárková. Obrázky nejrůznější techniky.
Tereza Kudělová. Svět techniky  Od začátku techniky jsme přešli z dřevěných kol a vozů na letadla,auta,autobusy,motorky a další věci potřebné k blahobytnému.
ANKETA. Ptali jsme se našich učitelů Celkem jsme se ptali 12 učitelů. Co je to Fair Trade? Odpovědi učitelů: 6x spravedlivý obchod 2x férový obchod 1x.
Odpověď na otázky 1. Díky, že když se ptáme, máš slovo své, nevíme-li jak dále, dáš slovo své. Mnohý jak světem jdem, štěstí květ hledá v zlém, chtěl by.
Takové přáníčko se čas od času, ne-li pořád hodí každému :-) Jde to atomaticky,zapni zvuk.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Greiner Perfoam.
Pro pokračování klikni
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
Filtrování dat v seznamu Filtrování Možnost najít data podle určitého kritéria, které nás zajímá (např. barva, národnost, země atd.) Nemění se pořadí.
OCTAVIA DRUHÉ GENERACE
Středočeský kraj úzké vzájemné vztahy s hlavním
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
Co říci závěrem ? Zavedením skupiny B se Mezinárodní automobilová federace snažila zpopularizovat tento druh automobilových závodů. Přestože béčka jezdila.
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
D. Burešová, V. Sládková, A. Šatavová
Jaký máš postřeh.
Sára nováková 5c. Kolik je na klávesnici čísel  
Vazby dynamických proměnných,databázové systémy Přednáška č. 10.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Automobilový průmysl v ČR
Statistika SVAČINY.
Letní dovolená Zpracovaly: Sabina Plevová, Barbora Dvořáková.
Statistika Kde lidé (ne)nakupují. Ptaly jsme se náhodných lidí v Uherském Hradišti na pár otázek. A jak to dopadlo? Tak se dívejte!:)
Anna Prostředníková Vendula Ježová Kateřina Kročilová
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Naše škola a první pomoc DOSEDĚLOVÁ, VAGUNDOVÁ, TICHÁ, VIII.B.
Kovářová Veronika, Vávrová Nela. Zeptaly jsme se 20 spolužaček z každého ročníku naší školy na otázku jak často se líčí Odpovědi nás docela překvapily.
Anna Smělíková, Simona Krpalová a Karolína Wanke, 8.A
Statistika Kateřina Ondrová, Klára Pukovcová, 8.D.
Městská cyklonavigace Filip Šamánek Petr Kalivoda.
Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
AKCE ČISTKA listopad 2011 – červen AUTOKRIMINALITA ZJIŠTĚNO KRÁDEŽÍ DVOUSTOPÝCH MOTOROVÝCH VOZIDEL
Informatika – Práce se vzorci. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VY_52_INOVACE_33_02_opakování průmyslu Evropy 3. snímek – průmyslová výroba 4. snímek – elektrotechnika a elektronika 5. snímek – chemický průmysl a.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_06.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jaké mají žáci chutě? Vypracoval Martin Králík, Marek Pavlica
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Vytvořili: Filip Najman a Vojtěch Valenta
Kouření škodí zdraví Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Petrů, Macháčková, Körberová
Středočeský kraj úzké vzájemné vztahy s hlavním
Practice with the Conditional
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
Statistika Stehlíková, Gabrielová 8.B.
Pokus. konec.
Grafy pro malé školáky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Magdalena Málková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Vypracovaly: Viktorie Slováková,8.A Sára Skládalová,8.A
Vánoční odměny Tři zaměstnanci velké firmy si povídají, co udělají s vánočními odměnami.
STATISTIKA Kníž, Regentík 8.C.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Statistika Březinová, Buksa, VIII.C.
Tománek, Obdržálek VIII.C
Transkript prezentace:

Statistika aut v domácnostech

Vstupní údaje Celkem jsme se zeptali 40 lidí. Obsahuje 4 otázky, které se ptají na informace o autech v rodinách. Údaje z odpovědí jsou vyjádřeny v grafech.

Máte doma auto, nebo auto i motorkou: Pouze auto 25 62% Auto i motorku 15 38% Celkem odpovědělo 40 lidí 100%

Jakou značku auta máte: Škoda 12 30% Renault 5 12.5% Peugeot 2 5% Citroen 4 10% Volkswagen BMW 1 2.5% Jiné Celkem odpovědělo 40 lidí 100%

Kolik aut máte: 1 auto 17 42,5% 2 auta 15 37,5% 3 auta 7 17,5% 4 auta a více 1 2,5% Celkem odpovědělo 40 lidí 100%

Chtěli byste mít Elektromobil: Ano 15 37,5% Ne 25 62,5% Celkem odpovědělo 40 lidí 100%

KONEC Děkujeme za pozornost

Zdroje Obr 1: http: http://knihovna.vrbice.cz/o-knihovne-statistika Obr 3 (Škoda): https://magrenta.com/blog/ Obr 4 (BMW): http://www.bmwgs.cz/articles.php?article_id=96 Obr 5 (Volkswagen): https://sk.wikipedia.org/wiki/Volkswagen Obr 6 (Peugeot): http://www.autowozar.peugeot.cz Obr 7: https://cz.pinterest.com/marcelb/garages/ Obr 8: https://www.nasepenize.cz Obr 9: http://www.hybrid.cz