Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
Advertisements

VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Obsahy základních obrazců
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_08  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název DUM: Bytové prostory Číslo DUM: VY_52_INOVACE_76_96 Vzdělávací předmět: Rodinná výchova Tematická.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/40 Název materiálu:Koláž - kuchyně Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova.
Studie: Podnikové domy
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Martina Durinová JEDNOTKY OBSAHU km 2 m2m2 cm 2 dm 2 mm 2.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_11  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 8  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Převod skutečných velikostí do měřítka. Měřítka map a plánů- převod skutečných velikostí do měřítka Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_50_Meritka_map_a_planu_2.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03  AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 7  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
UNA – závěrečné shrnutí – příprava ke zkoušce
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Převody jednotek obsahu
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
VY_32_INOVACE_M6.11 Autor: Mgr. Jaroslav Korb
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_16 _Obsah obdélníku, obsah čtverce
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Římská čísla – Matematika 3.ročník
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obsah čtverce
Čtverec, obdélník 1) V obou obrazcích vyznač úhlopříčky. a) Doplň: úhlopříčky obdélníku úhlopříčky čtverce b) Napiš vlastnosti úhlopříček čtverce.
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
RODINNÝ DŮM NÍZKOENERGETICKÝ ÚSPORNÝ MÍSTO STAVBY: KLIMKOVICE
Matematika a její aplikace
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Dělení se zbytkem 6-9 (puzzle)
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK NÁZEV: VY_42_INOVACE_06 AUTOR: Mgr., Bc. Daniela Kalistová OBDOBÍ: 2012-13 ROČNÍK: 6   VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika a její aplikace TÉMATICKÝ OKRUH: Geometrie v rovině a prostoru TÉMA: Můj byt - obsah obdélníku ANOTACE: Žák počítá obsahy obdélníků na příkladě ze života.

Můj byt Obsahy obdélníků

Začneme v obývacím pokoji: Právě sis koupil/a nový byt a potřebuješ podlahovou krytinu do všech pokojů. Vypočítej plochu podlahy v každém pokoji. Uvedené údaje jsou v metrech. Kuchyně Dětský pokoj Ložnice Obývací Hala WC koupelna Šatna 2,3 3,5 5,2 2,2 4,2 4,1 3,4 3,7 1,6 Začneme v obývacím pokoji: S1 = 5,2 . 3,4 S1 = 17,68 m2

Ložnice S2 = 3,5 . 3,4 S2 = 11,9 m2 Dětský pokoj S3 = 3,5 . 2,3 Kuchyně Dětský pokoj Ložnice Obývací Hala WC koupelna Šatna 2,3 3,5 5,2 2,2 4,2 4,1 3,4 3,7 1,6 Ložnice S2 = 3,5 . 3,4 S2 = 11,9 m2 Dětský pokoj S3 = 3,5 . 2,3 S3 = 7,82 m2 WC + koupelna, šatna S4 = S5 = 2,2 . 1,6 S4 = S5 = 3,52 m2

Hala Odečteme šatnu S6 = 4,1 * 3,7 – 3,52 S6 = 15,17 – 3,52 Kuchyně Dětský pokoj Ložnice Obývací Hala WC koupelna Šatna 2,3 3,5 5,2 2,2 4,2 4,1 3,4 3,7 1,6 Hala Odečteme šatnu S6 = 4,1 * 3,7 – 3,52 S6 = 15,17 – 3,52 S6 = 11,65 m2 Kuchyně Odečteme WC a koupelnu S7 = 4,2 * 3,7 – 3,52 S7 = 15,54 – 3,52 S7 = 12,02 m2

Výsledky zapíšeme do přehledné tabulky: místnost plocha Obývák S1 = 17,68 m2 Ložnice S2 = 11,9 m2 Dětský pokoj S3 = 7,82 m2 WC+koupelna S4 = 3,52 m2 Šatna S5 = 3,52 m2 Hala S6 = 11,65 m2 Kuchyně S7 = 12,02 m2 Zodpověz otázky: Kolikrát je kuchyně větší než koupelna? Je větší hala nebo kuchyně? O kolik m2? O kolik m2 je obývák větší než dětský pokoj? Která místnost je největší? Jak velkou plochu zaujímá celý byt? větší je kuchyně o 0,37 m2 obývací pokoj asi 3,41 krát o 9,86 m2 68,11 m2

Vyber si koberec do svého pokoje a spočítej, kolik za něj zaplatíš. Zvládneš si ho položit sám, nebo si musíš pozvat pokladače koberců? Nezapomeň, že i jemu musíš zaplatit. 194 Kč/m2 1517 Kč 1712,60 Kč = 1713 Kč 1 345 Kč 219 Kč/m2 172 Kč/m2

Obrázky autorka Koberce archiv autorky