SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření30.
Advertisements

Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Pracovní a trestní právo Datum vytvoření28.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – oříznutí,
Druhy výtvarného umění
Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
1. Základy deskriptivní geometrie
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Výtvarné umění.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Občanské a rodinné právo Datum vytvoření6.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – sloučení.
Ekologické problémy Petr Machala.
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
3. Kompozice ve výtvarném umění
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Pavel Gabrhel ak. soch. Název prezentace (DUMu): 15) Užitá grafika Název sady: Výtvarná příprava Ročník: 1. Číslo.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Technika pro člověka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a.
Život v rodině Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
MASKA Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Technika - stavitelství Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými.
Hudba - intervaly Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
Posunovací pravidla Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník4. ročník.
Konstrukce rovnoběžníku Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – Planimetrie Datum vytvoření
VRAŽDA V DOMĚ Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Koláž podle H. Bosche Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy.
Vynálezy přírody Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Planeta Země Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
Malba podle Clauda Moneta Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými.
MOZAIKA Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Výpočty ve statistice – test k procvičení
KUBISTICKÉ POPRSÍ – OTTO GUTFREUND
VY_32_INOVACE_41 DĚJINY KULTURY. VY_32_INOVACE_41 DĚJINY KULTURY.
Aktualizace uměleckého díla
Konstrukce lichoběžníku
KALIGRAMY Tematická oblast
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Diagramy - opakování Tematická oblast
Výtvarné umění I. Tematická oblast
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Člověk Tematická oblast
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Déjà - vu Tematická oblast
Konstrukce trojúhelníku II
Název vzdělávacího materiálu
Nervová soustava nižších obratlovců
ARTE POVERA Tematická oblast
Člověk tohoto století Tematická oblast
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Bonjour Monsieur Courbet
Busta podle Honoré Daumiera
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
Rozmnožování obojživelníků
Základní systém a dělení barev
Konstrukce trojúhelníku I
Název vzdělávacího materiálu
Statistika - opakovací test k procvičení
DENÍK Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Sochy a plastiky Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Konstrukce trojúhelníku III
Životní zájmy Tematická oblast
Tóniny Tematická oblast
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Hudba - notace Tematická oblast
Transkript prezentace:

SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých a společenských oborů Datum vytvoření 10. 8. 2013 Ročník 2. ročník gymnázia Stručný obsah Žáci vytvoří návrh pomníku do veřejného prostoru, vymyslí jeho účel a umístění. Způsob využití Na základě díla autora současného umění, studenti vypracují vlastní výtvarný projekt. Odpovědi na konci prezentace. Autor Mgr. Lenka Tutschová Kód VY_32_INOVACE_37_ETUT10 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín

Najděte v okolí vaší školy a nebo bydliště pomník Najděte v okolí vaší školy a nebo bydliště pomník. Vyfoťte jej a společně ve třídě prezentujte. Je pomník figurativní nebo nefigurativní? Jaké jsou jeho části? Jaký je jeho rozměr? Kde je umístěn? Co představuje? Jaký je vztah vybraného místa a obsahu díla?

Do které výtvarné kategorie byste zařadili dílo. Malba. Kresba. Socha Do které výtvarné kategorie byste zařadili dílo? Malba? Kresba? Socha? Objekt? Jaký materiál autor použil? Z jakých částí se dílo skládá? Co podle vás představuje?

Navrhněte sochu do veřejného prostoru Vyberte prostor, kam byste sochu umístili a přizpůsobte charakter sochy prostředí. Návrh nakreslete na papír. Pokuste se zdůvodnit návrh sochy v souvislosti s místem určení. Návrh opatřete popisky Pomůcky: náčrtník, tužky, pravítka, kružítko

Poté převeďte návrh z předcházejícího úkolu do trojrozměrné podoby. Využijte sochařskou hlínu. Výsledné dílo vyfoťte. Pomůcky: sochařská hlína, špachtle, čepele, fotoaparát

Do které výtvarné kategorie byste zařadili dílo. Malba. Kresba. Socha Do které výtvarné kategorie byste zařadili dílo? Malba? Kresba? Socha? Objekt? objekt Jaký materiál autor použil? Kámen, kov Z jakých částí se dílo skládá? Geometrické tvary, podstavec, samotný artefakt Co podle vás představuje? Volná odpověď