Školní fórum Jarní škola NSZM - Litoměřice 16. -18.3.2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Advertisements

PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT: TO MUSÍŠ ZAŽÍT? EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT: TO MUSÍŠ ZAŽÍT! EUROPEAN YOUTH PARLIAMENT: TO MUSÍŠ ZAŽÍT.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Policie České republiky PREVENCEPREVENCE. Preventivně informační skupiny PREVENCEPREVENCE spolupráce se sdělovacími prostředky informační servis z oblasti.
Odbor dozoru a kontroly veřejné správy Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol ÚSC (2010 – 2011) Ing. Marie Kostruhová.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Setkání zástupců 1. ročníků
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Matematická gramotnost v realizovaných projektech
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Program rozvoje Jihomoravského kraje 2018–2021
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Didaktické metody Androdidaktika.
Schůze Spolku pro obnovu venkova ČR Praha 1. dubna 2014
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Pracovní porada Pracovní list.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Zpráva o činnosti za rok 2007
Pracovní porada Pracovní list.

Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
VY_32_INOVACE_199 Tomáš Nový osmý Kraje ČR
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ
Porovnání vlastností vodíku a kyslíku
Gymnasium Jižní Město Praha
ORIENTACE V ČASE VY_32_INOVACE_1C_08 Číslo projektu: CZ /1. 5
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Měření elektrického proudu
Tělesná výchova na ZŠ praktické
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název projektu: Moderní škola
Žákovský parlament Vypracovali: Vojtěch Halík, Anna Adámková, IX.A
Základní škola zárubova v praze 12
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Územní studie krajiny ORP Znojmo
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Činnost odboru ASPV TJ Žďár 2017
Noc ve škole – Zúčastněte se.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Akreditovaný vzdělávací program
Jsem senior na sedlčansku a mám zkušenosti. Zn. Chcete je využít?
12. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHOMUTOV, AKADEKIKA HEYROVSKÉHO
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Aktuální informace z fóra
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Model intenzivní podpory
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Školní fórum Jarní škola NSZM - Litoměřice 16. -18.3.2016

FÓRA ZM Litoměřice Školní fórum Mladé fórum

Aktivní vyjádření mladých k činnostem konkrétní školy a města Proč školní fóra ? Aktivní vyjádření mladých k činnostem konkrétní školy a města Možnost zapojení většího počtu mladých, než při Mladém fóru Zkušební fóra na jaře 2015 ve 3 základních školách v Litoměřicích - 72 žáků Další fóra na podzim 2015 a v zimě 2016 na všech ZŠ - 180 žáků

Struktura Školního fóra Úvod – seznámení s průběhem akce Blok I – Škola: Co se mi líbí a co chci zlepšit Blok II – Vědomostní kvíz Blok III – Město: Co se ve městě povedlo a co chci zlepšit Vyhodnocení akce

Seznámení s průběhem akce Uvolňovací aktivita Rozdělení do skupin Úvod Seznámení s průběhem akce Uvolňovací aktivita Rozdělení do skupin

Blok I - Škola Co se mi ve škole líbí Co chci zlepšit

Blok I - Škola Prezentace

Blok I - Škola Hlasování

Blok II – Vědomostní kvíz

Co se ve městě povedlo Co chci zlepšit Prezentace Hlasování Blok III – Město Co se ve městě povedlo Co chci zlepšit Prezentace Hlasování

Vyhodnocení

POZNATKY A DOPORUČENÍ I BĚHEM AKCE Příprava akce metodický list konzultace s vedením školy zaškolení učitelů Úvod různé formy Časový limit prezentací větší čas pro blok školy Prostor pro diskuzi vedení školy, zástupci města

POZNATKY A DOPORUČENÍ II PO AKCI informace žákům, učitelům, rodičům medializace – škola a veřejnost

POZNATKY A DOPORUČENÍ III OTÁZKY z Letní školy 2015 1. Kdo by se měl akcí účastnit škola/město? žáci, učitelé, vedení školy, zástupci města 2. Jak jsou vybírání účastníci? dobrovolnost 3. Jak bude s výstupy akce pracováno – budou ověřovány anketou? oblast škola - anketa oblast město – TOP problém do ankety všech škol po Mladém fóru

Petr Hermann – ZM Litoměřice Základní školy Litoměřice Děkuji za pozornost Petr Hermann – ZM Litoměřice Základní školy Litoměřice