ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Desetinná čísla Sčítání
Advertisements

VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_18_Matematika pro 6.ročník_Krácení zlomků Téma: Krácení zlomků Vytvořeno: březen 2012 CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_02 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
AUTOR: Martina Dostálová
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_21 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Zaokrouhlování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Zaokrouhlování desetinných čísel
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_20 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_27 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL Při odčítání desetinných čísel platí stejná pravidla jako při odčítání přirozených čísel, viz zápis 4.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_24 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_13 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 s přechodem Název sady:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_506_PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ Téma: PROCVIČOVÁNÍ PÍSEMNÉHO.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
Anotace: Materiál je určený pro 1. ročník učebního oboru, předmět matematika. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názorně vypracovanými.
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při písemném odčítání desetinných čísel musí být desetinné čárky pod sebou!  Musíme odčítat jen stejné řády, tj. desetiny.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Zaokrouhlování desetinných čísel
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
VY_32_Inovace_ Sčítání a odčítání v oboru do 1000 bez přechodu
ZÁPIS ČÍSEL POMOCÍ MOCNIN
AUTOR: Martina Dostálová
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_01_M6_Hanak TÉMA: Desetinná čísla
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Zaokrouhlování desetinných čísel.
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Písemné násobení desetinných čísel
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
VY_32_INOVACE_11_ Zaokrouhlování čísel do 1000
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
RISKUJ v matematice.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: Mgr. Monika Kysilková
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jarmila Nováková
Písemné sčítání II..
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 6.ročník_Sčítání a odčítání desetinných čísel Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel CZ.1.07/1.4.00/21.1921

Anotace Digitální učební materiál Sčítání a odčítání desetinných čísel je určen pro opakování a procvičování sčítání a odčítání desetinných čísel v 6.ročníku základní školy. Úvod prezentace je věnován zopakování a procvičování zaokrouhlování desetinných čísel. Je vhodný pro prezentaci na interaktivní tabuli.

3,389 = 5,6842 = 2,012 = Zaokrouhlování desetinných čísel: Na desetiny: 3,389 = 5,6842 = 2,012 =

128,2222 = 0,7963 = 5,7601 = Zaokrouhlování desetinných čísel: Na setiny: 128,2222 = 0,7963 = 5,7601 =

3,7631 = 0,57777 = 12,1302 = Zaokrouhlování desetinných čísel: Na tisíciny: 3,7631 = 0,57777 = 12,1302 =

12,903 = 2,093 = 10,033 = Zaokrouhlování desetinných čísel: Na jednotky: 12,903 = 2,093 = 10,033 =

138,28 = 222,1 = 1138,256 = Zaokrouhlování desetinných čísel: Na desítky: 138,28 = 222,1 = Na stovky: 1138,256 =

Sčítání desetinných čísel 3,36 + 7,0367 = 3,36 7,0367 10,3967 Nezapomeň, že při písemném sčítání a odčítání desetinných čísel musíme psát desetinné čárky pod sebe!

Vypočítej: 0,23 1,35 3,256 4,143 5,236 6,004 27,6 1,245 0,2 0,34 0,016

Dávej pozor, aby si vždy sčítal čísla na stejném řádu!!! Desetinná čísla můžeme sčítat stejným způsobem, i když nejsou zapsána pod sebou. 5,42 + 7,22 = 17,03 + 13,99 = Dávej pozor, aby si vždy sčítal čísla na stejném řádu!!! 7,6 + 2,333 =

Odčítání desetinných čísel Vypočítej: 2,36 - 0,14 4,253 - 3,221 26,4 - 0,02 12,341 - 1,039 87,653 - 80,05 _

Dávej pozor, aby si vždy odčítal čísla na stejném řádu!!! Také odčítat můžeme stejným způsobem a nemusíme čísla sepisovat pod sebe. 10,42 - 7,11 = 17,03 - 13,9 = Dávej pozor, aby si vždy odčítal čísla na stejném řádu!!! 7,2 - 2,333 =

Použité zdroje: http://microsoft.com ODVÁRKO, Oldřich; KADLEČEK, Jiří. Matematika pro 6.ročník základní školy : 2.díl. 1.vydání. Praha : Prometheus, 1997. 88 s. ISBN 80-7196-086-1. http://microsoft.com