Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 14/15.
Advertisements

Základní informace k dopravní obsluze krajů Bc. Milan Chovanec hejtman Plzeňského kraje a stínový ministr dopravy.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Integrovaný dopravní systém
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing. Jiří Horák
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Přístupnost IDS pro OOSPO
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
PROJEKT REGENERACE SÍDLIŠŤ Regenerace panelových sídlišť je dlouhodobý proces zaměřený na sociální, ekonomické, urbanistické, architektonické a technické.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický OPTIMALIZACE PROCESŮ VÝROBY NÁBYTKU VE SPOLEČNOSTI ARBYD CZ S.R.O. Obhajoba diplomové.
Podpora obcí s rozšířenou působností z ROP Střední Morava v programovém období Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích  Autor bakalářské práce: Martin Novák  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Bartuška 
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vypracoval: Bc. Jakub Nohava Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Obhajoba diplomové práce Téma: Optimalizace skladového hospodářství.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Hodnota vnímaná zákazníkem
Identifikační a lokalizační studie brownfieldů
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Regionální integrovaná doprava
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická
Optimalizace finančních toků ve vybrané společnosti
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Autor: Bc. Martin Dědič Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Žák, CSc.
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Realizace logistiky při povodních ve vybraném okrese
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Transkript prezentace:

Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD. Výběr optimální metody pro návrh lokace přestupního terminálu v rámci IDS Autor: Bc. Lucie Nechvátalová Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.

Obsah Cíl práce Zvolené přístupy k řešení IDS Tábor Vlastní návrhy řešení Zhodnocení dosažených výsledků Závěrečné shrnutí Doplňující otázky Prostor na dotazy

Cíl práce Cílem diplomové práce bylo navrhnout optimální metodu v rámci návrhu umístění přestupního terminálu v integrovaném dopravním systému.

Zvolené přístupy k řešení Operační analýza Hakimiho algoritmus Určení centra stromu Metoda souřadnic City logistika Hub and Spoke Gateway Vícekriteriální analýza

IDS Tábor Oblast: Tábor- Sezimovo Ústí- Planá nad Lužnicí Celková rozloha území: 70km2 Významná infrastruktura: silnice I/3, silnice I/19, IV. železniční koridor Koordinátor: dohoda mezi Sdružením měst a obcí okresu Tábor a dopravci Celková délka sítě: přes 60 km

Vlastní návrhy řešení Infrastruktura v IDS Dopravní síť

Hakimiho algoritmus Příklad vyšetřování hrany (v3,v4) Funkční předpis Diagram hodnot

Výsledky Hakimiho algoritmu Hodnoty vážené excentricity Umístění přestupního terminálu

Určení centra stromu Excentricita vrcholů Rádius Umístění přestupního terminálu

Metoda souřadnic Aplikace metody Umístění přestupního terminálu

Hub and Spoke Geografické těžiště obsluhovaného regionu a technologie Hub and Spoke Geografické těžiště (D1) leží na řece nutno přestupní terminál přemístit Nejbližší vhodné umístění: vrchol V5 (bod D)

Gateway Aplikace dvoustupňové obsluhy systému Brány prvního sledu mohou zastávat i funkci centrálního přestupního terminálu Za bránu prvního sledu lze v tomto případě považovat bod E.

Vícekriteriální analýza K1- možnost napojení na existující infrastrukturu (železnice, silnice I., II. a III. třídy) K2- blízkost obchodních center, restaurací, sportovních zařízení, úřadů a škol (v okolí 500m) K3- koncentrace obyvatelstva (hustota zalidnění v okolí 500m) K4- možnost parkování K5- návaznost na železniční osobní dopravu, veřejnou linkovou autobusovou dopravu a MHD (koordinace jízdních řádů)

Zhodnocení dosažených výsledků maximální hodnota užitku bod B = bod D = bod E nachází se na hranici zóny A a B leží u silnice I. třídy č. 3 v těsné blízkosti IV. železničního tranzitního koridoru v současném systému zde projíždí 7 spojů na konkrétních linkách MHD nedaleko železniční zastávka Tábor- Čápův Dvůr v blízkosti hypermarketů, obchodních domů, sídlišť s vysokou hustotou obyvatelstva, ale také nedaleko postupně se rozvíjející průmyslové zóny.

Závěrečné shrnutí Metoda Určení centra stromu byla vybrána jako nejvhodnější pro výběr optimální lokace přestupního terminálu v rámci IDS z hlediska kvalitativních charakteristik a představuje tak obecně použitelný podpůrný rozhodovací nástroj při rozhodování o vhodné lokaci.

Doplňující dotazy Existují i jiné vhodné metody v kontextu výběru optimální metody pro návrh lokace přestupního terminálu v rámci IDS? Akým spôsobom ste stanovili váhy vrcholov? (str. 35, obr. 13) Aké dopravné body predstavujú vrcholy Vami riešenej siete? (str. 35, obr. 13) Podľa môjho názoru viackriteriálna analýza Vám určila, ktorý bod (z množiny bodov zistených pomocou zvolených metód) je z hľadiska Vašich kritérií najvhodnejší pre lokáciu prestupného terminálu IDS a neurčuje, ktorá metóda je optimálna pre lokáciu prestupného terminálu IDS. Môžete zdôvodniť Váš názor.

Prostor na dotazy

Děkuji za pozornost.