Teoretické řešení střech Jednoduchá valbová střecha

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Advertisements

Vzájemná poloha dvou rovin- různoběžné
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_89.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
XII. Průsečnice rovin - užití
2.přednáška Mongeova projekce.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Pravoúhlé promítání na dvě navzájem kolmé průmětny
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Název školy: Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století Název šablony:
Kótované promítání – dvě roviny
Přednáška č. 2 Kótované promítání. Opakování
VY_32_INOVACE_33-15 XV. Rovnoběžné roviny.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Vzájemná poloha tří rovin
Kótované promítání – dvě roviny
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Princip řešení Uvažujeme se střešními rovinami stejného sklonu
Vzájemná poloha dvou rovin
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Účel Architektonický – kombinace sedlové střechy s polovalbami zajímavě dotváří výraz objektu Konstrukční - valbové střechy se vyznačují větší tuhostí.
Střední škola stavební Jihlava
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
ArchiCAD nástroj Střecha 2
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Zobrazení přímky a roviny
Lichoběžník – jeho vlastnosti a konstrukce
Ing. Renata Segmüllerová
Postup při návrhu (výpočtu) schodiště
Jeden vtok a různý sklon
Vzájemná poloha tří rovin
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI METODA ROZLITÍ
Konstrukce čtyřúhelníků, konstrukce rovnoběžníků
Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Ing. Hnízdilová Jana
Střecha se zakázanými okapy
Odvodnění plochých střech
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zadání rysu na odvodnění sklonité střechy
Valbová střecha nad členitým půdorysem
ArchiCAD nástroj Sloup
Autor: Ing. Hnízdilová Jana
Průsečík přímky s rovinou
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Druhy čar podle průběhu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-05
ArchiCAD nástroj Dveře
Teoretické řešení střech Valbová střecha půdorysu „EL“
Odchylka přímky od průmětny
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Kolmost přímky a roviny
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Transkript prezentace:

Teoretické řešení střech Jednoduchá valbová střecha Autor: Ing. Hnízdilová Jana

Deskriptivní geometrie 2. ročník STA Anotace Tematický okruh Deskriptivní geometrie 2. ročník STA Anotace žáci 2. ročníku, DUM se týká odvodnění jednoduché valbové střechy, názorně ukazuje postup řešení Metodický pokyn prezentace je doplněna výkladem učitele Druh materiálu prezentace Datum tvorby 1.8.2012 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Hn1_2 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy Zadání: Jednoduchý obdélníkový půdorys 8 x 5m 8m 5m EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy 2. Vybereme dvě libovolné roviny a najdeme jejich průsečnici Roviny s různoběžnými stopami → osa jejich úhlu Roviny s rovnoběžnými stopami → osa, půlící jejich vzdálenost EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy 3. Pak zvolíme další dvě libovolné roviny a postupujeme obdobně: EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy 4. Najdeme průsečnici dvou rovnoběžných rovin EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy 5. Pokud vyčerpáme stopy všech zadaných rovin, je řešení hotové: EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Ukázka řešení jednoduché valbové střechy 6. Doplníme šipky odvodnění EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Použité zdroje: Vlastní tvorba EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154